1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Všechno ostatní je jen v rovině spekulací...
Budu velmi rád, když se ozve někdo, komu moje zkušenost pomohla..
Jouda21 píše: snažim se jen předat zkušenosti lidem co maj problémy s motorem a co jsem měl já a jak jsem je vyřešil, nic za tím nehledejte..
Všechno ostatní je jen v rovině spekulací...
Budu velmi rád, když se ozve někdo, komu moje zkušenost pomohla..
hele,to nejsou spekulace,dělám v oboru 25let a psal jsem to taky za účelem předat zkušenosti lidem,co maj problémy.
řešíš tady viskozity...... ,víš třeba jak moc se liší například obyčejná 10W40 od různých výrobců?někdy je to i o celý stupeň jinde.
navíc sám jsi už tak nějak pochopil,že při 20°C má ten olej jinou hustotu,než při 100°C,takže ani ten origo honďácký olej je za studena hustší a za horka řidší a jiná teplota toho oleje bude v zimě,jiná v létě a jiná v africe na poušti(i když teplota vody bude stále 90°C) a ta motorka musí pořád fungovat.
nechci se s tebou dohadovat o tom,co udělala tvoje motorka na jaký olej,ale chci ti poradit,ať se připravíš na to,že tam máš nějaký problém,ať to můžeš řešit ještě v záruce,to co jsi popisoval prostě není normální.
afrika je prostě mrdka, jako každá jiná,našlo se tady pár jedinců,kteří ji vychválili až do nebe,ale po 2 letech se ukazuje,že má svoje bolesti a problémy,jako všechny.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |