globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM exc 250 , 300 ci 450
caute potrebujem radu od Vas ... idem kupovat KTM EXC problem je vtom ze neviem co kupit kedze som nikdy nejazdil na endure... motorku si predstavujem tak aby som dobuducna uz nemusel menit za silnejsiu ... (jazdim na r6 tak nejake tie skusenosti mam ) ale velmi ma laka enduro ... ja som rozmyslal o 450 ktm exc ... pocul som ze su spolahlive a nie az tak narocne na udrzbu ale ake to je snou v praxi , ci nieje lepsie nejaka 300 2tak ,kde snou videm lahko nejake strme kopce a podobne a pocitajte stym ze ju chcem vyuzivat aj na bezne cesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 16:13 | Nahoru | #1
Johnny83> ta CRF250, jako nejel jsem na tom, ale papírove to má míň výkonu, než WRR a to WRR je podle mě tak akorát. drz 400 je motárd, ne?
K VORovi, jo konkrétně díly motoru jsou z itálie a do týdne to máš doma. Dokonce teď minulej týden jsem objednával, toto pondělí dodavateli dorazila platba a včera ráno (čtvrtek) mi díly byly doručeny. Ložiska, gufera, o-kroužky jsou normovaných rozměrů, takže kupuju SKF. Díly brembo (pumpy a opravné sady) jsem sehnal dodavatele v německu, prachovky, gufera a pouzdra vidlic, to už bylo horší, ale sehnal jsem u nás. Píst u Ouhlehly, těsnení pod hlavu u nás, a ten českej dodavatel to má z itálie a tady to prodává za nižší cenu, než samotnej výrobce v itálii :-o 503 motory jsou bez olejovyho čerpadla a jsou na množství oleje citlivy. Když je málo a dlouho se to žene pod plnym, tak se velmi pravděpodobně zadře spodní ojniční ložisko. Ale výměna oleje je jen vypustit starej, vypláchnout sítko oleje, dát novej a jede se. 450 a 530 motory už čerpadla mají, životnost motoru je podstatně vyšší, ale filtr už je papírová vložka, takže výměna.

pendulum25 > já myslím, že EXC 250 4T bude do terénu pro začátek dobrá. Dneska už vyloženěně špatnou motorku nekoupíš. Spíš je to o tom, co a jak ti sedne. Na silnice...hlavně ty gumy půjdou rychle pryč. A nebudeš tam mít blinkry a zrcátka. A že by motoru došla v kopci síla, to nebude chyba motorky, ale jezdce. Prostě se to budeš učit.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 16:24 | Nahoru | #2
klubko> díky za info, drz jsou dvě terénní verze, ostřejší a tupější, jedna z nich je "e", druhá nevim, a "sm" je motard, podvozek z rm250...

E: tuhle variantu jsem ještě úplně nezavrhnul, byla by to ta rozumnější... Ale zde bych to otočil, koupil sm kvůli podvozku a papírům s sm kolama a dokoupil terénní kola, který prej v pohodě pasujou, jen bych tam hold musel nechat 320 kotouč, což asi do terénu úplně ideál není, ale snad by se to dalo... A kdybych časem řešil případnej nedostatek výkonu, dá se větší karbec... Uvidíme no...

Naposledy editováno 08.09.2017 16:30:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 Deny19 2 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor


TOPlist