Začínám Dělat autoškolu, za pár dní bych měl jít na první jízdy s instruktorem...
Potřebuji si ale ujasnit pár věcí, Na věci které tu za chvíli položím, mi v Autoškole nedokázali dá se říct odpovědět, respektive každý tvrdil něco jiného...
Jedná se o to že na motorce jsem nikdy před tím nejezdil takže nemám žádné zkušenosti....
Tudíž bych se chtěl zeptat jak na motorce zatáčet
Koukal jsem na pár videí, i na pár příspěvků zde na foru ale moc moudrý nejsem, spíše se mi to všechno plete...
Zde na foru jsem koukal že existuje takzvané kontra řízení
( prý stačí odtlačit pravé, nebo levé řídítko a motorka zatočí prakticky sama. Aspoň tak jsem to tedy pochopil já )
Ilustrační obrázek zde: http://www.suzukiba...oads/2680_kontra.jpg
Abych to lehce rozvedl pochopil jsem to tak, že když odtlačím například pravé řídítko motorka zatočí Doprava, a zase naopak, když odtlačím levé řídítko motorka zatočí do Leva
( Zároveň jsem ale pochopil že tento jev funguje pouze při určité rychlosti cca od 30 km/h )
Zároveň jsem koukal na video viz zde:
A tam na řídítka tlačí jakoby z vrchu...
Mohl by mi tedy někdo srozumitelně vysvětlit, jak tedy na motorce zatáčet ?
Předem Děkuji
( Pokud na vás tento dotaz působí směšně, tak se omlouvám, ale rád bych si ujasnil pár věcí, než sednout na motorku a něco udělat... )
Pokud jsem dal tento dotaz do nesprávné sekce, tak se omlouvám, ale jsem tu dnes poprvé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
kerut píše: rejdove nech autum, to se nas tyka jen v rychlostech blizkych nule..
Chyba, japonská škola, u nás neznámá, vychází právě z rejdového zatáčení a to lze provádět i v rychlostech kolem 30-40 km/h, což není zanedbatelná rychlost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
Krejza píše: Chyba, japonská škola, u nás neznámá, vychází právě z rejdového zatáčení a to lze provádět i v rychlostech kolem 30-40 km/h, což není zanedbatelná rychlost.
?? 30-40kmh je na motorce trapeni motoru na jednuicku kousek nad volnobehem.. asi se skutecne bavime jeden o koze a druhy o voze..
co se tyka obloucku, pokud se shodnem na vsem tom co jsem psal naposled, beru i to jako jako uspech a vzdavam se dalsiho placani o nicem.. schvalne si zkus jet bez drzeni, rozhodit rovnovahu ale hned to zase vratit muzes opakovat stridave na jednu a druhou stranu, predni kolo vzdy prekmitne ale pokud nebude ta zmena teziste velka a dlouhodoba, zvladne vzdy srovnat motorku do primeho smeru, zataceni at uz dle me nebo tve definice nenastane.. lepsi dukaz autostabilizace ti nepredlozim,..