Začínám Dělat autoškolu, za pár dní bych měl jít na první jízdy s instruktorem...
Potřebuji si ale ujasnit pár věcí, Na věci které tu za chvíli položím, mi v Autoškole nedokázali dá se říct odpovědět, respektive každý tvrdil něco jiného...
Jedná se o to že na motorce jsem nikdy před tím nejezdil takže nemám žádné zkušenosti....
Tudíž bych se chtěl zeptat jak na motorce zatáčet
Koukal jsem na pár videí, i na pár příspěvků zde na foru ale moc moudrý nejsem, spíše se mi to všechno plete...
Zde na foru jsem koukal že existuje takzvané kontra řízení
( prý stačí odtlačit pravé, nebo levé řídítko a motorka zatočí prakticky sama. Aspoň tak jsem to tedy pochopil já )
Ilustrační obrázek zde: http://www.suzukiba...oads/2680_kontra.jpg
Abych to lehce rozvedl pochopil jsem to tak, že když odtlačím například pravé řídítko motorka zatočí Doprava, a zase naopak, když odtlačím levé řídítko motorka zatočí do Leva
( Zároveň jsem ale pochopil že tento jev funguje pouze při určité rychlosti cca od 30 km/h )
Zároveň jsem koukal na video viz zde:
A tam na řídítka tlačí jakoby z vrchu...
Mohl by mi tedy někdo srozumitelně vysvětlit, jak tedy na motorce zatáčet ?
Předem Děkuji
( Pokud na vás tento dotaz působí směšně, tak se omlouvám, ale rád bych si ujasnil pár věcí, než sednout na motorku a něco udělat... )
Pokud jsem dal tento dotaz do nesprávné sekce, tak se omlouvám, ale jsem tu dnes poprvé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
E: a vono vzato ciste racionalne, neni zadny duvod proc by to se to kolo melo nejak spis urvat ve velkym naklonu nez v mensim (pokud clovek nejde pres moznosti stroje a gumy), to je fakt,.. nejhorsi smrt je z vydeseni..
Naposledy editováno 07.09.2017 20:15:29
NoFear4 píše: ..... všeobecně bych v této debatě začátečníkům řekl, že nejdůležitější pro přežití je umět změnit směr jizdy a náklon motorky jak nejrychleji to lze. A to nelze rozhodně tělem, nohama ani plynem ....
Přátelé, toto je jedna z mála smysluplných odpovědí - pro tohle téma, pro tuto otázku.
Dovoluji si tedy jen připsat, že to nejlepší, pro co nejrychlejší změnu směru jízdy a náklonu motorky, je aktivní používání řidítek - protisměrné řízení.