1 reakcí na tento příspěvek výměna oleje + gufer v předních vidlicích
Takže doporučuju zkusit sehnat nějakého domácího fachmana aspoň jako dozor a pod jeho dohledem to udělat sám. Podruhé už to bude brnkačka. Servis je taky řešení, ale člověk se takhle nic nepřiučí a nemá jistotu, jestli to udělali opravdu pečlivě. Při té výměně je dobré pořádně vyčistit vnitřek kluzáků a trubek, kde se shromažďuje obroušený materiál ze kterého vzniká něco jako brusná pasta. A pokud to servis odflákne, tak to sice těsní a tlumí, ale zkracuje to životnost vnitřních komponent.
Horsi je kdyz dostanes do ruky pak vidle po nekom kdo je doma "tunil", vojebany srouby (vetsina lidi nema doma razovej utahovak, tak ten spodni sroub jebe ven buh vi jak"
Letos jsem videl ruco obrousenej tvrdochrom rozbrousenej do stran odhadem tak 100 smirglem.
Delal jsem vidle na ne uplne levny motorce a v kazdy vidli byl nalitej jinej olej. atd.
Videl jsem vidli kterou nekdo rovnal tak ze spodek da do sveraku, zbortil osazeni pro gufero a pak to rovnal buh vi jak protoze na vidli rejhy jak kdyby chtel orat brambory - pak ti to majitel priveze, hele tece me vidle udelej neco.
...to ja jen tak na okraj. Letos je totiz rok vidli
Edit: jo a nejak moc nevidim co ma autor vlakna za vidle protoze je to v nejakejch peknejch copper obalech. Ale nezacinal bych s UPSD vidli, tam je to krapet slozitejsi a IMHO neni spatny vedet co v ty vidli k cemu je.
Naposledy editováno 15.08.2017 22:25:28