bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna oleje + gufer v předních vidlicích
 
15.8.2017 v 17:31
Ahoj chlapi. Mám dotaz na opravu předních vidli na Yamaze Migninit star. Jestli to z Vás už někdo dělal sám, a nebo je lepší to dát do servisu. Olej zatím nesákne, ale v manuálu píšou výměnu každých 10000 km. Já mám najeto k dnešku 30000. Je to r.v. 2012. Díky za radu .

výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 17:58 | Nahoru | #1
Ahoj,osobně jsem na svojí motorce dělal sám. Mám tedy jiný stroj,ale základ bude stejný. S trochou šikovnosti na tom noc není. Např. na youtube je spousta videí,kde se dá alespoň něco okoukat. Dělal jsem po zakoupení motorky a vzhledem ke stavu oleje a jeho množství v okamžiku výměny můžu potvrdit,že potřeba bylo. Zrovna vidle jsou věc,kterou někteří neřeší a dělají,až třeba tečou. Taky jsem to dřív neřešil,ale po servisu se chování předku tak zlepšilo,že naprosto chápu,proč jsou intervaly relativně krátký.

výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 18:32 | Nahoru | #2
Pokud to nikdy nedělal i přes videa je lepší to nechat servisnout nebo si vzít někoho kdo umí a koukat....blbě naklepnutý gufero, stržený šroub atd není dobry základ....a i v servisu to neni žádná drahota....zvlášť když jde o položku kterou děláš 1x za 2 roky

výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 18:39 | Nahoru | #3
A čo si představujete pod takým slovom "Migninit"?

e:
Jinak taky jsem to dělal i bez videa a pokud nejsi uplnej matlák, uděláš to sám. Ten kekel co z toho vytekl .

Naposledy editováno 15.08.2017 18:43:23

1 reakcí na tento příspěvek výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 19:42 | Nahoru | #4
Když se někdo ptá jestli to ma udělat sám nebo servis je to asi jasny....jo to udělej sám....next téma ...tečou mě vidle kde jsem udelal chybu?

(reakce na) výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 21:54 | Nahoru | #5
Gahan37: Je fakt, že nejlíp se to člověk naučí tak, že mu to na jeho stroji někdo znalý předvede. Ono to v zásadě není nic složitého, ale začátečník snadno nevědomky strhne břity gufer a pak se diví, že i když (teoreticky) udělal všechno správně, stejně to sákne.

Takže doporučuju zkusit sehnat nějakého domácího fachmana aspoň jako dozor a pod jeho dohledem to udělat sám. Podruhé už to bude brnkačka. Servis je taky řešení, ale člověk se takhle nic nepřiučí a nemá jistotu, jestli to udělali opravdu pečlivě. Při té výměně je dobré pořádně vyčistit vnitřek kluzáků a trubek, kde se shromažďuje obroušený materiál ze kterého vzniká něco jako brusná pasta. A pokud to servis odflákne, tak to sice těsní a tlumí, ale zkracuje to životnost vnitřních komponent.

výměna oleje + gufer v předních vidlicích

15.8.2017 v 22:23 | Nahoru | #6
Ja bych tech kritickejch momentu videl vic . Jako pokud je ten clovek co to chce delat alespon nejak zrucnej a neco technicky vi, tak to z videa okouka. Videa na utubu nejsou spatny.
Horsi je kdyz dostanes do ruky pak vidle po nekom kdo je doma "tunil", vojebany srouby (vetsina lidi nema doma razovej utahovak, tak ten spodni sroub jebe ven buh vi jak"
Letos jsem videl ruco obrousenej tvrdochrom rozbrousenej do stran odhadem tak 100 smirglem.
Delal jsem vidle na ne uplne levny motorce a v kazdy vidli byl nalitej jinej olej. atd.
Videl jsem vidli kterou nekdo rovnal tak ze spodek da do sveraku, zbortil osazeni pro gufero a pak to rovnal buh vi jak protoze na vidli rejhy jak kdyby chtel orat brambory - pak ti to majitel priveze, hele tece me vidle udelej neco.

...to ja jen tak na okraj. Letos je totiz rok vidli

Edit: jo a nejak moc nevidim co ma autor vlakna za vidle protoze je to v nejakejch peknejch copper obalech. Ale nezacinal bych s UPSD vidli, tam je to krapet slozitejsi a IMHO neni spatny vedet co v ty vidli k cemu je.

Naposledy editováno 15.08.2017 22:25:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist