globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nutné servisní úkony při koupi Varadera
27.7.2017 v 19:36
Ahoj kluci.

Po několika letech (děti už začínají být samostatnější) bychom se chtěli s manželkou vrátit k motorkám a začít cestovat. Dříve ježděno na GSX 600, Africa Twin a CBR Fireblide. Nyní hledáme cestovní enduro na polykání delších cest po Evropě. Jsem rozhodnut pro Varadero r.v. 2005 - 2007 (víc finance nedovolují). U těchto motorek v daném ročníku musím počítat s reálným nájezdem tak cca 60 000km. Otázka na Vás zní- S jakými servisními úkony mám počítat tak, aby nam motorka bezproblémově sloužila a kolik si mám orientačně odložit na opravu?

Napadají mě tyto úkony:
- rozvody
- repase tlumičů
- repase uložení zadní vydlice???

Myslím si, správně, že 60 000 km je pro motor Varadera úplně v pohodě?

Poradíte?

Díky. Ondra

1 reakcí na tento příspěvek Nutné servisní úkony při koupi Varadera

9.8.2017 v 11:04 | Nahoru | #1
Zdárec, mám Varadero 2004 najeto 65.000 km - kupoval jsem to od prvního majitele který ji kupoval tady v ČR novou. Udělal jsem si výpis z Cebie a i podle toho ty kilometry seděli. V tomhle nájezdu bych taky určitě vyměnil ložiska v kolech, mě teď začíná odcházet přední tak udělám rovnou obě kola. Rozhodně si nech taky udělat synchronizaci karbeců (SD01) nebo "starter valve" (SD02) a obvykle bývají i vypálená těsnění na výf. svodech, hlavně zadní válce na to hodně trpí. Loni jsem taky nechával měnit ložisko v krku řízení, které mi bylo vyměněno z kuličkového které tam bylo z továrny, za válečkové. Jinak je to držák, nic podstatného jsem na tom nikdy neměnil, jen spotřební věci jako filtry, svíčky (vždy iridiové), destičky (doporučuji vždy Nissin). A taky doporučuji jezdit s VIFem v benzínu, který eliminuje škody způsobené biosložkou, případně brát premiové benzíny které ji neobsahují. Zrovna kámoš z Hornetem si nechával seřizovat podtlaky a pořád se jim to nedařilo dát dohromady, tak rozhodili karburátory a všechny zalepené od biosložky z benzínu. Ventilovou vůli jsem nechával kontrolovat, tam se obvykle když se používá kvalitní olej a mění se včas tak není třeba mít strach že by se muselo doseřizovat podložkama, které jsou docela drahé. Asi bych vyměnil i chladicí kapalinu. Ale já jsem v tomhle takovej šťoural a vždy potřebuju mít vše ťip-ťop Hodně štěstí a ať slouží.

(reakce na) Nutné servisní úkony při koupi Varadera

11.8.2017 v 16:14 | Nahoru | #2

Fiko píše: Ventilovou vůli jsem nechával kontrolovat, tam se obvykle když se používá kvalitní olej a mění se včas tak není třeba mít strach že by se muselo doseřizovat podložkama, které jsou docela drahé. .


By mě zajímalo, jaký vliv má kvalitní olej a jeho včasná výměna na ventilové vůle?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist