globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autoškola cvičiště
 
27.7.2017 v 07:39
Ahoj,

už jsem tady měla před nějakou dobou dosti triviální dotaz. Nicméně o pět zhruba po roce pokračuji v autoškole na sk.A. Protože jsem přestoupila do autoškoly kde mi to jde podle mě lépe.
Nicméně mám za sebou už všechny povinné jízdy. A cvičitě mi nejde, nebo spíš jak kdy jak co. Prostě nemám takvou tu jistotu, ale osmička spíš vůbec. Máte nějaké rady a tipy jak projet všechny ty stanoviště.
Je sice hezké, že mě baví jezdit, a řidičák na motorku jsem vždycky chtěla. Ale hold je nutné splnit nějaké podmínky.

2 reakcí na tento příspěvek Autoškola cvičiště

30.7.2017 v 21:40 | Nahoru | #1
Já osobně to dělám:

Rychlost chůze na krátký úsek, pouštím spojku do půlky, přidám plyn, až začne motorka zabírat a jedu už nějak cca 4km/h, spojku zmáčknu a držím až do konce, pouze přední brzdou dobržďuji.

Šlapky, víceméně to samé jako předtím.

Pomalý slalom, tady je důležité, aby jsi se trefovala doprostřed kuželů, já to tam rvu přes řidítka, ne tělem, protože v takové rychlosti mi to prostě jinak nejde.

Osmička, můj instruktor mě poradil, ať si s tím nedělám hlavu a prostě vysednu zadkem na druhou stranu. Takže zatáčím směrem doleva, doslova hodím zadek na druhou stranu, v tu chvíli sedím defakto na levém stehně a osmička se mi jede dobře.

Rychlý kraviny:
Žádný komisař neměří rychlost, víceméně nepozná když pojedeš 50 nebo 40, někdy i 35 děcka jezdí a uzná jim to.

Rychlý slalom, opět trefovat to doprostřed kuželů, zatáčet tělem, prostě jak říká můj instruktor, kroutit zadkem na motorce, ve čtvrtce, max v půlce toho slalomu hlavně pustit plyn, nebrzdit, ale ten plyn pustit, často se kvůli tomu vyjíždí z toho slalomu pak, je to těžké to zkorigovat.

Vyhýbací manévr, to ti doporučuji si nejvíce najet k tomu krajnímu kuželu, vyhnout se (zatočit tělem!) a dojet to.

Brzdění na přesnost (jestli je to to, jak se musí dojet k té čáře), tak už za prvními kužely na 90% zabrzdi, zbytek tam jen dojeť rychlostí chůze.

Intenzivní brzdění, za prvními kužely zmáčkni spojku, zadní brzdu, přední brzdu zároveň.

Snad ti to nějak pomůže, kdyby ti ten popis připadal primitivně napsaný, tak mi napiš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola cvičiště

31.7.2017 v 07:51 | Nahoru | #2

_DrexXy_ píše:
Rychlý kraviny:
Žádný komisař neměří rychlost, víceméně nepozná když pojedeš 50 nebo 40, někdy i 35 děcka jezdí a uzná jim to.



Bacha, na Ostravsku to mají trochu jinak... http://www.motorkari.cz/tema/?t=198670

A ohledně té osmičky, jo, pokusit se tělem dělat protiváhu je možná dobrej nápad, ale určitě ne šmejkat zadkem sem a tam v nízké rychlosti, stačí se trochu odklonit směrem od zatáčky. Furt si ale stojím za tím, že plynulost je klíč, zvlášť v rychlosti chůze je důležitý neškubat za plyn a netrhat řídítky...

Naposledy editováno 31.07.2017 07:55:51

(reakce na) Autoškola cvičiště

14.9.2017 v 15:30 | Nahoru | #3

_DrexXy_ píše: Já osobně to dělám:

Rychlost chůze na krátký úsek, pouštím spojku do půlky, přidám plyn, až začne motorka zabírat a jedu už nějak cca 4km/h, spojku zmáčknu a držím až do konce, pouze přední brzdou dobržďuji.

Šlapky, víceméně to samé jako předtím.

Pomalý slalom, tady je důležité, aby jsi se trefovala doprostřed kuželů, já to tam rvu přes řidítka, ne tělem, protože v takové rychlosti mi to prostě jinak nejde.

Osmička, můj instruktor mě poradil, ať si s tím nedělám hlavu a prostě vysednu zadkem na druhou stranu. Takže zatáčím směrem doleva, doslova hodím zadek na druhou stranu, v tu chvíli sedím defakto na levém stehně a osmička se mi jede dobře.

Rychlý kraviny:
Žádný komisař neměří rychlost, víceméně nepozná když pojedeš 50 nebo 40, někdy i 35 děcka jezdí a uzná jim to.

Rychlý slalom, opět trefovat to doprostřed kuželů, zatáčet tělem, prostě jak říká můj instruktor, kroutit zadkem na motorce, ve čtvrtce, max v půlce toho slalomu hlavně pustit plyn, nebrzdit, ale ten plyn pustit, často se kvůli tomu vyjíždí z toho slalomu pak, je to těžké to zkorigovat.

Vyhýbací manévr, to ti doporučuji si nejvíce najet k tomu krajnímu kuželu, vyhnout se (zatočit tělem!) a dojet to.

Brzdění na přesnost (jestli je to to, jak se musí dojet k té čáře), tak už za prvními kužely na 90% zabrzdi, zbytek tam jen dojeť rychlostí chůze.

Intenzivní brzdění, za prvními kužely zmáčkni spojku, zadní brzdu, přední brzdu zároveň.

Snad ti to nějak pomůže, kdyby ti ten popis připadal primitivně napsaný, tak mi napiš.



No u nás se požívá už radar. Samo, nenutí jet předpisově dle osnov, ale slalom minimálně 37,5 a hlavně držet rychlost po celou dobu slalomu. Vyhýbací manévz cca ve 40 vymáčkonut spojku, vyhnout se a pustit spojku. Brždění pod 45 neuzná. Jinak osmičky jsou opravdu o koukání a práci se spojkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist