Naposledy editováno 05.09.2019 07:55:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt na cestu
Petr-Huska píše: sralino> Tak co si pamatuju,tak HQ TE-E (410,610) má olejové čerpadlo,servis po 6000 km a dá se s tím lítat lesem i po silnici (měl jsem ji)
KTM LC4 je lepší,ale podstatně dražší na pořízení i servis
TT-R mi z toho vychází jako největší držák ,ostatní KLR,KLX,XT DR jsou spíš na cestování,DR 350 a DR-Z 400 zase víc do lesa (také jsem ji měl) P-H.
No mna by realne zaujimal ten interval u ostrej TE , TE-E ma odradza skrz poruchovost.. čo som pozeral TTčka 150kg?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
KTM Lc2 doklady KTM LC2 125 | Davelc2 | 0 | 28.2.2024 v 19:15 Davelc2 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |