A ted ktery, je toho na trhu mraky.
1. asi bych rad kdyby mne to pri jizde moc 'nesralo¨' - takze pohodli, ventilace, vaha, omezenni pohybu
2. rad bych aby provoz nestal mega majlant a i kdyz neco najeto mam, porad jsem stejne pitomec co se pousti na mista kde nema co delat - bylo by fajn az nekde blbe zakopnu a vystreli mi to do ksichtu mne opetovne nabiti nestalo majlant
3. nemusi to stat raketu
4. melo by to fungovat, povazuji to za funkcni doplnek o ktery moc nestojim, ne o designovou vopicarnu - na pokec na pumpe si umim najit jina temata
Tak a ted ukazte kdo tu umi krom kafrani i neco k veci
Nebranim se ani bunde s integrovanym airbagem ale ve vecnem tematu kuze-textil je pro mne vitezem kuze.... i kdyz nikoli kombo, ale bunda sepla s kalhotami
Naposledy editováno 09.06.2017 02:38:38
1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
Naposledy editováno 09.07.2018 19:33:28
motograf píše: Pořád nevím jaké rozdíly mezi vestami hledáš - když se ve 180 rosekas tak jaký parametr ocekavas že udělá rozdíl ?
Rozdily? Rozdily 20tis Kč ... proste kterou a proč .
Co se týká rychlosti která Vás očividně fascinuje nicméně v reálu to je lehce nadprumerne . Znam lidi pro ktere jsem brzda nebo minimalne jsou citelně rychlejší - např nepochybuji že tu Rutan jezdí ostřeji - ALE KUWA TO JE PRECI FUK. Netahame si tu trika, jde o to co dělá ta vesta na těle při naší jízdě a ta je holt u kazdeho jina. Nekdo by mohl tahnout padak a b ude mu to jedno, někdo holt jezdi o kilo rychleji a to se všechny tyhle ptakoviny chovaji uplně jinak.
A pokud te zajima ktere parametry resim, stacilo se podivat do uvodu tohoto tematu, zdaleka to neni jen to jak dalece budu mt v bezpeci svou prdel , to je jen jedne z parametru,...
Naposledy editováno 12.06.2017 18:16:45