globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

20.7.2017 v 18:47 | Nahoru | #331

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

20.7.2017 v 21:13 | Nahoru | #332

Krejza píše: assassin> My jsme se takto potkali? Ani ti nevím. Ale paráda. Jen jestli nepřeháníš, jezdím cestovně a na pohodu, občas svižně.



Predloni s vevercakem na jih, ale docela dost lidi a dost z nich docela pomali... Zas uplne motogp to nebylo, ale ty taky nejezdis 50+ stupnu naklony, nebo aspon ne tenkrat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

20.7.2017 v 22:24 | Nahoru | #333

assassin píše: Predloni s vevercakem na jih, ale docela dost lidi a dost z nich docela pomali... Zas uplne motogp to nebylo, ale ty taky nejezdis 50+ stupnu naklony, nebo aspon ne tenkrat :)



To už je doba, teprve jsem začínal s MG a o ježdění měl nějakou rámcovou představu.
Náklony určitě ne, Angel GT do kraje je tak 45 max. Ale o to vůbec nejde. Když budou lidi místo náklonu a poserpruhů řešit, jak rychleji zatočit, stopu, trailbraking a miliardu důležitějších aspektů, bude se mi tady celkem líbit.
Bohužel asi pořád uslyšíme o důležitosti kolene a vylejzání z motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 12:40 | Nahoru | #334
Krejza> Já nechci rychleji zatočit! ...protože pak bych musel jet rovně a to mě neba!
... jak to, že se MG nejezdí u nás na jihu? Je tady aj docela luxusní plac na to. Sice soukromý, ale to by nebyla překážka.
a z motky jsem vylejzal jen jednou, teda spíš jsem vyletěl, byla z toho nemocenská 7 měsíců!

Naposledy editováno 21.07.2017 12:42:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 13:23 | Nahoru | #335
ramlik> pak bys mohl jet rychleji a s více možnostmi výběru stopy, ale když nechceš
Proč? Protože o to nemáte pravidelně zájem. Zajistit si místo a určit si pravidelné tréninky. Loni a předloni jsem tam na několika akcích byl, letos tam taky jedna byla.
Jednou je málo, potom to tak dopadá.

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 15:12 | Nahoru | #336
ja se teda priznam, ze sem nikdy na zadnym kurzu nebyl a sem dost samouk, ale ikdybych vedel jak efektivnejc zatocit (treba to i delam nejak efektive a spravne, ale nikdy sem se v tom nejak odborne nestoural, tak nevim), tak bych stejne preferoval bejt delsi dobu v naklonu pac me to proste bavi. Proste me bavi dyz rachoti stupacka, mizi slajdr na koleni apod. Jezdim pro zabavu, ne pro honbu za nejrychlejsim prujezdem zatacky. Nejsem okruhar.

Naposledy editováno 21.07.2017 15:13:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 23:34 | Nahoru | #337


Krejza> hele vylejzat z motorky když chce ject rychle musíš a já ještě dostal vyplísněno, že jsem vylejzal málo

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 23:43 | Nahoru | #338
pycha> Kecy. Zaprvé záleží, kde chceš jet rychle.
Okruh ano, tam musíš umět vylézat z motorky. Ale 99% lidí to neumí a 95% instruktorů to neumí naučit.
Silnice. To už dost silně pochybuji. Tam si tělem mimo motorku snížíš zorný úhel výhledu a tím zvětšíš riziko.
Můj vlastní sport, ale taky SM a další. Bullshit. Zbytečná ztráta času.

Edit: Kam víc bys chtěl vylejzat?

Naposledy editováno 21.07.2017 23:55:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 23:55 | Nahoru | #339
Krejza> no, na to máme a asi budeme mít oba jiný názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.7.2017 v 23:58 | Nahoru | #340

Krejza píše: pycha> Edit: Kam víc bys chtěl vylejzat?



prej ještě víc zadek vyslat do zatáčky

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 00:02 | Nahoru | #341
pycha> MG nejezdíš, takže to je jedna věc vyřešená.
Chceš vylejzat za provozu?

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 00:03 | Nahoru | #342

pycha píše: prej ještě víc zadek vyslat do zatáčky



Jo, tak to je super rada. Už takto jsi půlkou zadku mimo sedlo, to je více než dost.

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 00:06 | Nahoru | #343
abrham

sršeň

taborský

2 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 02:30 | Nahoru | #344
Abraham vylejza nejmin a jedinej z tech tri jezdi v MGP. Amater! :D

Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 05:25 | Nahoru | #345
dejf.>
Nejde ani tak o samotný posez, ale pozici hlavy a výhled. Na dromu vidíš všechno a můžeš tak hlavu strčit až na asfalt pod motorku.
U RR, aniž bych ho tedy jezdil, ale podle různých fotek a videí je vidět, že musí jezdec vidět daleko více nebo se vejít mezi motorku a různé zdi. Proto hlava nad nádrží.
Při jízdě v provozu je pak základ vidět co nejvíce kvůli bezpečnosti. Plus vysedat zde je kolikrát tak pomalé, až je to kontraproduktivní.

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 05:27 | Nahoru | #346
Mě by třeba zajímalo, kolik lidí učí vyhodit zadek z motorky už před brzděním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 07:28 | Nahoru | #347

Krejza píše: pycha>Můj vlastní sport, ale taky SM a další. Bullshit. Zbytečná ztráta času.



Jsem byl ted docela prekvapeny, kdyz jsem videl letosni mistrovstvi Italie SM a polovina startovniho pole tahala koleno po zemi. Ono to bude mozna taky tim, ze driv bylo 99% SM zavodniku puvodem z MX a tak koleno nejezdi, ale ted se ze SM cim dal casteji stava treninkovi plan okruharu a tak je koleno videt casteji. Jinak na ME a MS se koleno temer nevidi, ale to je zase dane tim, ze zavody SM se vyhravaji v terenu, ne na asfaltu, takze ti nejlepsi jsou vzdy puvodem z MX. Ale treba takovy Giovanni Bussei byl krasnej priklad kolena v SM a na asfaltu byl schopen predjizdet i ty nejlepsi, ale to byla velka vyjimka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 08:19 | Nahoru | #348
PetrS> Otázkou potom je, co je ve výsledku rychlejší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 08:50 | Nahoru | #349
Krejza> Osobne si myslim, ze vic bude zalezet na jezdci, nez jeho stylu a pak taky na profilu trate. Jak jsem uz psal, Giovanni dokazoval, ze na asfaltu umi byt minimalne stejne rychly i s kolenem na zemi, jak svetova spicka, ale ztracel dost v terenu. On to mozna bude jako s najezdem ve slidu do zatacky. Driv se tak jezdila temer kazda zatacka, v posledni dobe se tak najizdi uz jen ty nejvetsi vracecky, protoze to proste zpomaluje. Ale ve vysledku se bavime opravdu o rozdilu v ramci max. desetinek sekundy na kolo, takze ja porad zastavam nazor, ze pro nezavodnika je lepsi jezdit tak, jak je mu komfortnejsi, protoze pak se muze soustredit vic na dulezitejsi veci, ktere maji na cas daleko zasadnejsi vliv, nez samotny styl. Dalsi vec je, ze kdyz je trat opravdu hodne zakroucena, tak s kolenem na zemi je to strasna spartakiada se porad presouvat : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 10:24 | Nahoru | #350
PetrS> No právě, že se furt hýbeš. Pokud jedeš na okruhu, tam se počítá s pohybem, takže se hýbat budeš. Ale nějak si nedokážu představit jezdit celý den passa a vylézat v každé zatáčce, třeba týden v kuse.
Právě, že jde v závodě o čas. Je super pozorovat vývoj a dávat si vše do souvislostí. Vysedání u okruhů, čistý styl u SM bez smyků, u MG netlačit motorku pod sebe, ale jít s ní.

Jak jsi správně poznamenal, je spousta zásadnějších věcí potřebných k ježdění než řešit tělo. Pohyb tělem je vysilující, zabírá čas a soustředění. Ale každý chce vypadat jako Marquez

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 10:51 | Nahoru | #351
No když jezdím prusmyky tak taky nevysadavam naplno ale třeba si jen nepatrně poposednu a už se to lépe točí, nebo tam nahrnu jen horní část těla, to úplně stačí

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 10:54 | Nahoru | #352

dejf. píše: Abraham vylejza nejmin a jedinej z tech tri jezdi v MGP. Amater! :D

Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.



Ono se to nezdá ale když se podíváš pozorně tak zadek má venku nejvíc. Vlastně už před zatáčkou vyhodí zadek úplně ven, ne jen půlku. A v průběhu zatáčky to pak řídí horní polovinou těla a až na rovince zadek vrátí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 15:00 | Nahoru | #353
Krejza> Street je jasnej, tam ja jedu max. 40% toho, co na okruhu (taky proto jsem street uplne zabalil).

Tak ty jsi zavodnik, koukas na to jinak. Ja jsem rad, ze se utrhnu parkrat v roce z prace a jdu se svezt, dve desetiny na kolo me uz nevytrhnou : )

Urcite jde i o to, ze fotka s kolenem na zemi vypada proste lip, ale ja se u toho citim i bezpecneji a tak si radsi trochu vysednu a pak mam vic prostoru se soustredit na ostatni ovladani. Navic ta rozmanitost je fajn, treba na pristi rok poridim neco vic konkurence schopneho a pak ty styly muzeme porovnat : ))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 15:56 | Nahoru | #354
PetrS> Máš pravdu, koukám na to jinak. Fotka s kolenem je mi naprosto u prdele Zajímá mě čas a splněný cíl, který si před okruhem stanovím.

Na MG stačí tupé SM, naháč, SS, téměř cokoliv.

Cestování je super, ale jen na kochačku, max. svižně. Jinak je to o život.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 17:36 | Nahoru | #355
Krejza> Ja myslel, az se zase potkame ve Vysokem Myte, MG neni nic pro me, byl bych porad na zemi : )

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 17:43 | Nahoru | #356
PetrS> jasné, já budu mít DRZko ještě pár let, takže šance bude
Naopak, jen to chce trochu tréninku, zatáčet rejdem a za chvíli to půjde.

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

23.7.2017 v 00:51 | Nahoru | #357
sorry ze se ptam jak vorezprut, ale co je MG?:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

23.7.2017 v 05:15 | Nahoru | #358
dejf.> Motogymkhana

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

23.7.2017 v 13:53 | Nahoru | #359
aha. sem vul. to me nenapadlo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 10:01 | Nahoru | #360
Krejza> Nechápu,jak si někdo může zapamatovat tu trasu na MG...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3
Brzdové destičky Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 11 4.9.2022 v 08:54 dewwil
Ecu tuono 1100 v4 2016 Aprilia Tuono V4 1100 Factory hambis 2 8.8.2022 v 20:02 hambis
Uložení vaček [1, 2] Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 33 10.3.2022 v 09:47 kuk


TOPlist