Téma: Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord
27.5.2017 v 13:37
Zdravím. Chtěl bych názor majitelů motorky Aprilia ETV 1000 Caponord na tenhle konkrétní kus. Vím že z fotek je těžko něco poznat, ale přece jestli tam není něco co tam nepatří nebo divnej lak atd. Než se tam pojedu podívat abych byl tak nějak v obraze. Podle fotek se mě celkem líbí i ta výbava kufry, padáky atd. Dík moc Lukáš
http://www.motorkari...aponord-1147853.html

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:10 | Nahoru | #1
ahoj jedine co z fotek je vidět tak přešite sedlo docela nepěkně bych řekl.jinak vypada velmi pěkně ale to na fotce každa tak určitě okouknout. a nějak nemužu souhlasit s 70 procenty na gumach.přijdou mi s těží 50

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:20 | Nahoru | #2
Predni sedadlo je nejaky divny, ma to neoriginalni zrcatka a popraskane plexi okolo uchyceni( nic hroznyho ). Jinak to vypada ze vsechno ostatni je v originalnim stavu.Ani bych netypoval zadny pad, usi a spodek prednich vidlic vypadaji netknute, ale to rozliseni fotek je maly. rozhodne stoji zato se na nej mrknout.

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:23 | Nahoru | #3
Pořádně bych prohlídnul levou stranu motorky, vrchní kufr zleva podřený a mám pocit, že i boční plast jak je na něm nápis Caponodr. Ale možná to nic není, prohlídni si jí pořádně celou a uvidíš. Podle fotek nevypadá špatně, ale to není úplně směrodatné. Držím palec, ať dobře koupíš.

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 20:38 | Nahoru | #4
Dík moc mě to taky nepřišlo nijak hrozný jen ty gumy jak říká Nick86 asi nebudou to co tam píšou, ale to se dá pořešit. Šlo spíš o ty věci aby nebyla padlá nebo tak. A ten ročník 2002 nebude nějakej problém? Četl jsem tady že v roce 2005 byl facelift a nějaké vylepšení tak jestli to bylo nějaké zásadní nebo opravdu jen kosmetické změny a přidání ABS.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 06:22 | Nahoru | #5
Ahoj,padlá byla určitě,ale spíš ze stojanu a to ještě než tam dal někdo padáky, je to vidět na levé straně přesně pod padáky,ale nejosu to oděrky tahem, takže spáíš malichernost,snad! Rozhodně by bylo dobrý,kouknout i na příruby, nedávno jsem to řešil na svým Capuu a teď ještě u kamaráda a, není to nejlevnější záležitost, bohužel ase ale musí sundat nádrž a nevím,zda na to prodejce přistoupí,ostatně bys pak zjistil mnohem víc věcí, jako hadičky do vstřiků s plastovýma spojkama,což je jedna z bolestí, dál si změř dobíjená a mrkni na konektory od regulátoru,jak na tom jsou, dobře se dá ověřit při kontrole spíš jen ten zadní pod sedlem. Jako bonus si můžeš spojit diagnostický konektor pod sedlem a na display by ti nemělo svítit dvoucifrbé číslo po zapnutí klíčku,ale ne nastartování. Jinak opticky,až na to sedlo nevypadá nejhůř,ale fotky dost klamaou.Mrkni ještě všude na rám, hlavně v krku a zpředu krku je takový nálitek,co nese lešení, jestli je taky ok. Spoustu se toho dá vyřešit a ne všechno je přehnaně drahý a tyhle motory jsou držáky!

(reakce na) Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 12:10 | Nahoru | #6

sseba1 píše: Ahoj,padlá byla určitě,ale spíš ze stojanu a to ještě než tam dal někdo padáky, je to vidět na levé straně přesně pod padáky,ale nejosu to oděrky tahem, takže spáíš malichernost,snad! Rozhodně by bylo dobrý,kouknout i na příruby, nedávno jsem to řešil na svým Capuu a teď ještě u kamaráda a, není to nejlevnější záležitost, bohužel ase ale musí sundat nádrž a nevím,zda na to prodejce přistoupí,ostatně bys pak zjistil mnohem víc věcí, jako hadičky do vstřiků s plastovýma spojkama,což je jedna z bolestí, dál si změř dobíjená a mrkni na konektory od regulátoru,jak na tom jsou, dobře se dá ověřit při kontrole spíš jen ten zadní pod sedlem. Jako bonus si můžeš spojit diagnostický konektor pod sedlem a na display by ti nemělo svítit dvoucifrbé číslo po zapnutí klíčku,ale ne nastartování. Jinak opticky,až na to sedlo nevypadá nejhůř,ale fotky dost klamaou.Mrkni ještě všude na rám, hlavně v krku a zpředu krku je takový nálitek,co nese lešení, jestli je taky ok. Spoustu se toho dá vyřešit a ne všechno je přehnaně drahý a tyhle motory jsou držáky!



ahoj a na kolik tě vyšli příruby? potřebuji taky vyřešit ale takou palku se mi za ně dávat úplně nechce.je nějaka druhovýroba?

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 18:45 | Nahoru | #7
Druhovýroba bohužel,nejlevnější sjem našel za cca 3000kč ze zahraničí, mám to v deníku motorky viz pár postřehů,co ti třeba taky pomůžou...

Naposledy editováno 28.05.2017 18:46:37

1 reakcí na tento příspěvek Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

7.6.2017 v 20:02 | Nahoru | #8
super dik

(reakce na) Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

20.7.2017 v 16:09 | Nahoru | #9
Nick86> čau, co se týká těch přírub pokud je to ještě aktuální tak to spraví samovulkanizacni páska cca 250kc, příruby řádně odmastit a pásku přitáhnou a máš na dlouhou dobu vystaráno

Zdenál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Shinko Adventure Trail 804/805 Aprilia ETV 1000 Caponord jasp 10 6.11.2017 v 10:28 Lukinzu
řídící jednotka Aprilia ETV 1000 Caponord Kardis 3 26.9.2017 v 10:01 pepekarita
Jak šikovně přidělat ALU kufry na d... Aprilia ETV 1000 Caponord shene 29 27.7.2017 v 20:29 Tech
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 46 20.7.2017 v 09:40 gugo
Kompatibilnost motorov Aprilia Capo... Aprilia ETV 1000 Caponord rogyze 5 19.7.2017 v 16:06 Piwell

TOPlist