globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o vyjádření k pístu a válci.
16.5.2017 v 00:26
Dobrý den mohl by se někdo vyjádřit zda je píst a válec v dobrém stavu?










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o vyjádření k pístu a válci.

16.5.2017 v 17:52 | Nahoru | #1

bugy15 píše: Jak se pozná podle měření válce kolik zbývá nikasilu? Když dávám už D píst tak můžu počítat s tím že se mi to zadře kvůli vydřeni nikasilu?



nemůžeš tam valit písty jak se ti zachce....ten válec se totiž opotřebovává nerovnoměrně.takže se měří právě to,jak nerovnoměrně je opotřebovaný.jsou místa,kde neubylo nic.....,no a pak ty ostatní.maximální přípustné rozdíly jsou 0,03mm.když je to 0,04mm,tak to taky ještě chvíli pojede,ale více je už fakt špatně.větší píst tam dát logicky nemůžeš,protože budou místa,kde to bude ok,ale budou i místa,kde to bude moc natěsno a kousne se to.

je možnost,ten válec nechat jen přehonovat a teprve pak tam dát větší píst-pokud je v nabídce.
ono by se to správně mělo lehce přehonovat při každé výměně pístu,aby tam vznikly zase nové rýhy-ty jsou důležité pro správné mazání a pak dát o jedno písmeno větší píst.pokud je ve válci velká ovalita,tak už se to honuje špatně,kameny částečně kopírují stávající šišatý tvar a výsledek není 100%....

rád bych ti poradil,komu to odvézt,ale fakt nevím.možná zavolej ouhelovi a poraď se s ním....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o vyjádření k pístu a válci.

16.5.2017 v 22:09 | Nahoru | #2

Dolph-cz píše: nemůžeš tam valit písty jak se ti zachce....ten válec se totiž opotřebovává nerovnoměrně.takže se měří právě to,jak nerovnoměrně je opotřebovaný.jsou místa,kde neubylo nic.....,no a pak ty ostatní.maximální přípustné rozdíly jsou 0,03mm.když je to 0,04mm,tak to taky ještě chvíli pojede,ale více je už fakt špatně.větší píst tam dát logicky nemůžeš,protože budou místa,kde to bude ok,ale budou i místa,kde to bude moc natěsno a kousne se to.

je možnost,ten válec nechat jen přehonovat a teprve pak tam dát větší píst-pokud je v nabídce.
ono by se to správně mělo lehce přehonovat při každé výměně pístu,aby tam vznikly zase nové rýhy-ty jsou důležité pro správné mazání a pak dát o jedno písmeno větší píst.pokud je ve válci velká ovalita,tak už se to honuje špatně,kameny částečně kopírují stávající šišatý tvar a výsledek není 100%....

rád bych ti poradil,komu to odvézt,ale fakt nevím.možná zavolej ouhelovi a poraď se s ním....



Dával jsem jsem to měřit týpkovi a říkal že ovalita je malá, podle toho co naměřil mi poradil píst C, pokud se nepletu tak počítal s tím že bude vůle mezi valcem a pístem 0,05. Max vůle valec-píst je myslím 0,09 podle manuálu, pak je už potřeba vyměnit píst aby tam byla zase menší vůle.

Co se týka toho přehonování vůbec nevím kdo by to tu dělal.

Našel jsem papír co mi dal jak měřil ten válec:





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
TM 125 cross TM 125 Cross serwi014 2 19.4.2015 v 22:04 serwi014
vyrobce Tm TM 125 Cross crossmen45 6 1.10.2014 v 21:38 RadimV929
Zapalovani tm 125cross TM 125 Cross master150 6 5.9.2014 v 07:41 master150
Přidřený nejspíš TM 125 Cross BLackous 9 15.4.2014 v 21:44 FULLGASS


TOPlist