1 reakcí na tento příspěvek Doporučte kompresor na 12V/220V
Nakonec jsem koupil tento dvoupístový
stál něco přes litr. Kolo u C8 dofoukne (polovypuštěný) za cca 30 sekund. Žádný nekonečný huštění, přehřívání, žádný nutný odstávky po několika minutách - jako u levných za 300,-
Napájení je přes svorky z auto/motobaterie řešeného vozidla - to mi příliš nevyhovovalo, nejjednodušší řešení vzít vyřazenou motobaterii a mít ji jako zdroj napájení pro kompresor. Nevýhodou je šroubovací koncovka, kdy ti dost tlaku unikne při nasazování a sundávání z ventilku - lze řešit výměnou koncovky za nacvakávací (zas ale ta šroubovací dobře drží a neuniká tlak v průběhu huštění).
Danny350 píše: Máš štěstí, že jdu kolem. Řešil jsem to nedávno.
Nakonec jsem koupil tento dvoupístový
stál něco přes litr. Kolo u C8 dofoukne (polovypuštěný) za cca 30 sekund. Žádný nekonečný huštění, přehřívání, žádný nutný odstávky po několika minutách - jako u levných za 300,-
Napájení je přes svorky z auto/motobaterie řešeného vozidla - to mi příliš nevyhovovalo, nejjednodušší řešení vzít vyřazenou motobaterii a mít ji jako zdroj napájení pro kompresor. Nevýhodou je šroubovací koncovka, kdy ti dost tlaku unikne při nasazování a sundávání z ventilku - lze řešit výměnou koncovky za nacvakávací (zas ale ta šroubovací dobře drží a neuniká tlak v průběhu huštění).
Děkuji za typ, ale koncovky na baterii jsou pase, nedostanu se jednoduše k baterce a nehodlám sebou tahat vyřazenou moto/auto baterii