Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dewwil píše: No nečtu to tu celý, ale experti co nepoužívají zadní brzdu tak uměj asi jen rovně nebo jezděj tužku, kolikrát při náletu do zatáčky potřebuju zklidnit a stabilizovat moto a to právě udělám zadní brzdou, moto si přidřepne jak v předních tak v zadním tlumiči a hned poté můžu využít plně přední brzdy, neztrácím tak čas na předku kdy jdou vidle dolů, ale již jsou stlačený takže můžu hned využít max. potenciál předních brzd, větší zátěž na předku a lepší grip pneu... Když mrknete na starší SBK Ducati 916, 996, 998 tak vás praští do očí velkej zadní kotouč, Fogarty jednou vysvětloval, že tam byl nutnej kvůli velkýmu a rychlýmu nárustu výkonu při výjezdu ze zatáčky pod plným plynem a on si musel ještě na výjezdu mírně přibrzdit zadek, aby se nedostal do powerslide a následně do highsideru... A velkej byl proto, aby se zchladil, sice to byly závodní podmínky, ale malej kotouč by to nezvládl... Jo tenkrát museli jezdci moto ještě krotit, žádný trakce a podobný fičury...
A mas naky vysvetleni proc ma FZ8 tak velkej zadni kotouc? Zatim sem na to neprisel. Kazdej na to cumi jak puk:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dejf. píše: A mas naky vysvetleni proc ma FZ8 tak velkej zadni kotouc? Zatim sem na to neprisel. Kazdej na to cumi jak puk:)
osobne tipuju, ze jim tak vysel - poskladali k sobe kolo, kyvku s vysokym profilem, brzdic nahoru a potom co to seskladali vysel takhle velkej kotouc :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |