globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatný tah motoru - GS500e
20.4.2017 v 09:30
Zdar chlapy,
určitě tu tohle téma už zaznělo, ale tak si to alepsoň zopakujeme. Včera jsem si koupil GS500e ´92. Je to pěkný a zachovalý kus. Majitelka mi říká, že je v ní málo benzínu, tak nastavila palivový kohout na RES ( poloha směr nahoru ). Pak mi říká, že až dotankuju, ať to přepnu na polohu směr dolů - ON. A až zastavím, tak ať to dám do polohy PRIM ( vodorovný směr ). Cestou domů jsem 2x zastavil na benzíně a samozřejmě na tu chvilku nechal pačku v poloze ON. Pak ale motorka přestala táhnout až úplně nechcípla. Chvíli jsem s tím bojoval, ale pak mě napadlo, jestli se nepřechlastává. Tak jsem dal pačku mezi PRIM a ON a vklidu jsem při plném výkonu dojel dom.
Taky jsem si všiml, že se při těch zastávkách trošku pochcala, vždycky ale pár kapek. Po přepnutí páčky na PRIM v garáži už ale nevytekla ani kapka.

Dokážete mi tedy, jako úplnému ''biker rookie'', poradit? :)

EDIT: Při bližším pohledu jsem zjistil, že nahoru je PRIM, vlevo je RES, dolů je ON a vpravo je FUEL.
Díkes a ať to jezdí!

Naposledy editováno 20.04.2017 10:07:52

1 reakcí na tento příspěvek Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 09:39 | Nahoru | #1
To byla velká odbornice Zajdi si to do garáže přepnout na ON
ON, RES - ventil otevírá podtlak z běžícího motoru.
PRI - volný přítok = benzín zavírá pouze jehlový ventil karburátoru. Když je špatný, tak máš problém.

Jestli si to dobře pamatuji, tak tam bylo dolů ON, vodorovně RES a nahoru PRI. Pohrej si s tím ventilem. Pokud to jede jen na PRI, tak budeš mít problém v tom podtlakovém ovládání.

Naposledy editováno 20.04.2017 09:39:51

1 reakcí na tento příspěvek Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 10:06 | Nahoru | #2
Kdy uz cesky clovek pochopi k cemu je manual!!!

Jinak presne jak pise kubacech!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 10:08 | Nahoru | #3
HornisGSX> Manuál mlčí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 10:09 | Nahoru | #4
kubacech> Máš pravdu, při pohledu na světle jsem zjistil, že mi ty polohy řekla špatně. Ještě tam je doprava FUEL. Ten je na co?

(reakce na) Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 10:25 | Nahoru | #5

sampasler píše: HornisGSX> Manuál mlčí



V manualu je jasne napsano k cemu je ktera poloha na ventilu.....ono totiz ta poloha PRI umi nadelat neskutecnej bordel.....od znicene spojky a po prekrouzkovani motoru!!! A pokud se ti po jizde motorka "polula"tak o necem svedci.

(reakce na) Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 10:37 | Nahoru | #6

sampasler píše: kubacech> Máš pravdu, při pohledu na světle jsem zjistil, že mi ty polohy řekla špatně. Ještě tam je doprava FUEL. Ten je na co?



FUEL je tam napsano proto aby hloupa obsluha pochopila ze se jedna o knoflik kterym se otevre palivo. Neco jako na vodovodnim kohoutku HOT a COLD pripadne v Italii C a F .

taky obcas neni od veci u stary motorky vyzkouset jestli ten ventil nedava i bez podtlaku, obcas se stara membrana prilepi a pak to dava porad.

Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 12:11 | Nahoru | #7
Ventil se dá vyzkoušet úplně jednoduše:
1.) Dáš polohu ON nebo RES, odpojíš obě hadičky. Z té palivové by nemělo nic vytékat.
2.) Když dáš podtlakovou hadičku do pusy a vytvoříš podtlak (nasaješ), z palivové hadičky začne téct benzín.
3.) Když přepneš kohout na PRI, benzín teče pořád, i bez podtlaku.

(reakce na) Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 12:28 | Nahoru | #8

sampasler píše: kubacech> Máš pravdu, při pohledu na světle jsem zjistil, že mi ty polohy řekla špatně. Ještě tam je doprava FUEL. Ten je na co?



Kdys to na něj otočit a uvidíš Pokud se ti to povede, tak hádám že budeš mít fuel všude

Špatný tah motoru - GS500e

20.4.2017 v 16:27 | Nahoru | #9
Jak píšou kluci. Jinak poradím, nejezdit na PRI... Ta moje potvora se jednou uchcala... PRI používej jen když jsi měl vypuštěné palivo, aby to doteklo. Jinak jestli to na ON a RES nejede jak má, je něco s karburátorem, nejčastěji teda podtlak (stačí popraskaná, nebo špatně nasazená hadička, ta tenká, co vede z kohoutu do karburátoru). Jestli se ti podařilo otočit kohout na fuel, tak to gratuluji. Pokud se na to necítíš, nech si vyčistit karburátory v servisu, někdy to chce jemnou ruku než je vše jak má být.

Špatný tah motoru - GS500e

21.4.2017 v 14:52 | Nahoru | #10
Jestli mohu trochu radit:Jestli ti z karburátorů teče benzín,zaměřil bych se na jehly plováku.Ta jehla má mosazný vyndavací sedýlko s O kroužkem,kterej časem zvrdne,zmenší se a pak netěsní. Je tam strašně malá styčná plocha na ten kroužek.Tohle ti dost pomůže: http://suzuki-dr-bi...z.cz/mikuniBST33.php

Špatný tah motoru - GS500e

21.4.2017 v 15:12 | Nahoru | #11
Na co je poloha FUEL... Se picnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 Včera v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist