globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spolehlivot motorky
zdravim, jestě mě zajímá spolehlivost a zkušenosti Suzuki GSX-R 1000 K3-K4 ... budu rád za každej názor ... poruchovost, spolehlivost, prostě všechno ... díky díky
Předchozí
1 2
Následující

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 06:39 | Nahoru | #1
záleží na majiteli, jak se k ní choval, někdo dokáže zhuntovat motorku za 20 tis km a někdo má po 100 tis km motorku jako novou

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 07:08 | Nahoru | #2
Kuwa ty jsi nejakej nerozhodnej... :D hele za me urcite gixero... Bude mnohem lepsi nez 954... Jel jsem na obojich a ten vykon gsxr je fakt nekde jinde... Jedina neduha tohohle modelu je pumpa brzdy a zadek je trochu mekci... Pokud s tim nebudes rajtovat nekde na okruhu tak pro klasickej provoz to staci... Ja osobne jsem zadek vymenil za YSS a na predek jsem dal brembo...ale osobne jsem s tou motorkou max spokojenej... Urcite nechci menit za nic jinyho...

Naposledy editováno 18.04.2017 07:08:43

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 07:40 | Nahoru | #3
měl jsem K4 a za mě jedna z nejpovedenějších motorek. Motor držák, malá spotřeba, dá se na tom cestovat, jede pěkně od spodu, horší brzdy, ale pumpa a hadice to uvedou do pořádku.

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 08:01 | Nahoru | #4

Sonicek píše: měl jsem K4 a za mě jedna z nejpovedenějších motorek. Motor držák, malá spotřeba, dá se na tom cestovat, jede pěkně od spodu, horší brzdy, ale pumpa a hadice to uvedou do pořádku.



Jedna z nejpovedenejsich a vymenis ji za Namahu :) styd se jinak spotrebu mam covece kolem 8-9l, ale to bude tema upravama... Jinak pohodovka v origo stavu fakt kolem 6L uplne v klidu...

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 08:08 | Nahoru | #5
jj ja byl na dovči a měl jsem průměr 6,2 ve dva s báglama. Jinak teď na Fz1 když se snažím tak mám něco málo přes 7, jinak na svém oblíbeném úseku jezdím za 14,7

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 08:27 | Nahoru | #6
Kamarád má K3 a najeto přes 100tisíc km a šlape jak hodinky :)

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 10:11 | Nahoru | #7
Ted bude následovat vlákno o spolehlivosti R1

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 10:17 | Nahoru | #8

banda1250 píše: Ted bude následovat vlákno o spolehlivosti R1



2 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 10:18 | Nahoru | #9
R1 není tak motoricky povedená jako K3-4, teda pokud se bude jednat o model 05-06, ani převodovka nebyla tak povedená.

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 10:52 | Nahoru | #10
Sonicek> ...jasne,taky bych bral gixero

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:00 | Nahoru | #11
no já zase R1, ale model RN22 jak mě přestane FZ1 bavit, tak jdu do ní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:03 | Nahoru | #12

Sonicek píše: R1 není tak motoricky povedená jako K3-4, teda pokud se bude jednat o model 05-06, ani převodovka nebyla tak povedená.


4
GSXR je na motor a prevodovku delnik, o tom zadna, ale mluvit o R1 (kt. jako prvni prolomila hranici pomeru vykon/hmotnost) jako o nepovedene...
Motor R1 je sakra povedenej, extra pouzitelne pasmo otacek 8-14. Ano dvojkove soukoli nebo vidlicka odchazela, ale jinak je geometrii ramu, vidlemi, centralem, brzdy o mnoho lepsi jak K4.

Ja treba u GSXR vidim jen vyhodu ve spolehlivosti toho motoru a prevodovky, jinak nic extra a pak je tu ta nefungujici spojka az do modelu K6...

e: R1 04 je jako okruhove naradi mnohem lepsi nez K4.

Naposledy editováno 18.04.2017 11:04:32

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:03 | Nahoru | #13

Sonicek píše: no já zase R1, ale model RN22 jak mě přestane FZ1 bavit, tak jdu do ní



Zbabelce :D vzdyt tuhle jsem koukal jsi FZ nabizel k prodeji :) je videt, ze vis, ze yamahy jsou proste nudny :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:06 | Nahoru | #14

SLEEPER píše: 4
GSXR je na motor a prevodovku delnik, o tom zadna, ale mluvit o R1 (kt. jako prvni prolomila hranici pomeru vykon/hmotnost) jako o nepovedene...
Motor R1 je sakra povedenej, extra pouzitelne pasmo otacek 8-14. Ano dvojkove soukoli nebo vidlicka odchazela, ale jinak je geometrii ramu, vidlemi, centralem, brzdy o mnoho lepsi jak K4.

Ja treba u GSXR vidim jen vyhodu ve spolehlivosti toho motoru a prevodovky, jinak nic extra a pak je tu ta nefungujici spojka az do modelu K6...



Hele neremcej :D jinak co se tyce spojky mam origo a zadnej problem :) navic teda podle me pocitove fakt vic jede gixero nez R1... Kamos ma 03 tak jsem porovnaval a motorove fakt je lepsi gixero.. jediny co jsem mohl pochvalit byl fakt ten podvozek a libili se mi brzdy.. ale jinak me covece ta motorka nejak nezaujmula... Jo a nemluve o tom, ze jsem mu v zime delal zminovanou prevodovku :)

Ale co jsem na svojim gixeru poladil brzdy a dal jinej zadni central od YSS tak pro me fakt z tohohle roku top1... Pripadne bych snesl zx10.. kamos ma 04 a taky super svezeni...

Naposledy editováno 18.04.2017 11:08:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:25 | Nahoru | #15
StiefTomas> to neni remcani, ale fakta.

R1 je proste na okruh lepsi, lip jede na motor, podvozek a brzdy, ale spolehlivejsi gsxr bude.

Jinak motor musite umet vyuzivat, ne se vozit ve stredni pasmu, kde gsxr jede lip.

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:46 | Nahoru | #16
No motorově bych taky moc nesázel na R1 (osobně testováno) moje K4 vs. R1 06....akcelerace na 2ku z 6tis., pak z 10, pak pružnost na 6ku. R1 dostala dost na prdel. Sice má vrch, to ne že ne, ale ve středním pásmu má K4 jasně navrch. I moje FZ1 má stejnej motor jako R1 a tam je taky velice slabé pásmo do 8tis..Je to dáno tím, že R1 má menší zdvih,takže menší krouťák k tomu 20V, to je pak jasný, že tento motor jede ve velice malém spektru otáček. (jednoduše - výkon má vytáhlej pouze otáčkama) Jinak podvozek, třeba R1 04, nepovedenej zadní centrál, stejně tak K4, brzdy měla yamaha v japkách vždy nejlepší

PS: v tématu se ptá na spolehlivost, nejedená se o celkovej výkon, případně rychlosti na okruhu. A jestli není závodník, tak mu bude asi jedno jestli líta Brno za 2:15, případně za 2:17.

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:50 | Nahoru | #17
Neeee R1 určitě nechci ... sice jsou nádherný, ale desně mi nesedí rozložení výkonu ... do 8tis nic a pak by trhala ruce ... Mě se na GSXR líbí že jede brutálně i od spodních otáček, hrozmě mě ten motor baví, ale zase na Hondě se mi hrozně dobře jezdí ... Hodně odpustí ale neni na ní taková sranda ...

Na okruh to určitě nechci, jezdim jen kolem komína, občas někam dás s kamošem na zmrzku ... ale zase bych nerad koupil nějakej krám, mám na tohle kliku

Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 11:55 | Nahoru | #18
jo s K4 chybu neuděláš, za mě fakt povedená motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 12:00 | Nahoru | #19

SLEEPER píše: StiefTomas> to neni remcani, ale fakta.

R1 je proste na okruh lepsi, lip jede na motor, podvozek a brzdy, ale spolehlivejsi gsxr bude.

Jinak motor musite umet vyuzivat, ne se vozit ve stredni pasmu, kde gsxr jede lip.



Hele na vysoky otacky ja nemam koule :) je fakt, ze R1 jsem na okruhu nezkousel, tak nelze soudit... Me covece na ty motorce sere uz jen ten znak :) ale motorka to urcite nebude spatna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 12:12 | Nahoru | #20

StiefTomas píše: Hele na vysoky otacky ja nemam koule :) je fakt, ze R1 jsem na okruhu nezkousel, tak nelze soudit... Me covece na ty motorce sere uz jen ten znak :) ale motorka to urcite nebude spatna...



S takovou pak nemuzes porovnavat motorky.

Ona zadna sportovni motorka od roku 04 neni spatna, jen kazda ma sve specifika.

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 12:37 | Nahoru | #21

SLEEPER píše: S takovou pak nemuzes porovnavat motorky.

Ona zadna sportovni motorka od roku 04 neni spatna, jen kazda ma sve specifika.



Jj souhlasim...

3 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2017 v 13:10 | Nahoru | #22
Krom snad jedne K1-K4 jsem nevidel kus bez te uknourane a utrhane spojky je to bes. Jinak motor je etalon a i kdyz spodek a stred je syrove ostry tak vrch uz moc neprida. To me ukazala az Kawa, ze otacky az do omezovace maji stoupajici razanci, ze se od 10tis jeste vyplavi nejakej adrenalin. Jo kdyz se ve 180ti jeste na dvojku svevolne prizvedne predek tak je to uzasny.
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.

Naposledy editováno 18.04.2017 13:12:31

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 13:28 | Nahoru | #23

psenap píše: Krom snad jedne K1-K4 jsem nevidel kus bez te uknourane a utrhane spojky je to bes. Jinak motor je etalon a i kdyz spodek a stred je syrove ostry tak vrch uz moc neprida. To me ukazala az Kawa, ze otacky az do omezovace maji stoupajici razanci, ze se od 10tis jeste vyplavi nejakej adrenalin. Jo kdyz se ve 180ti jeste na dvojku svevolne prizvedne predek tak je to uzasny.
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.



kde se da ta ergonomie na supersportu hledat.

btw: jsem pro R1 , protoze maj na kapotazi bajonety a kdyz se kurna musej ty plasty sundavat kvuli kazdy blbosti , tak je to vyhoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 14:11 | Nahoru | #24

psenap píše: Krom snad jedne K1-K4 jsem nevidel kus bez te uknourane a utrhane spojky je to bes. Jinak motor je etalon a i kdyz spodek a stred je syrove ostry tak vrch uz moc neprida. To me ukazala az Kawa, ze otacky az do omezovace maji stoupajici razanci, ze se od 10tis jeste vyplavi nejakej adrenalin. Jo kdyz se ve 180ti jeste na dvojku svevolne prizvedne predek tak je to uzasny.
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.



Covece zadnej problem... Jak se to projevovalo??? Jako, ze skube???

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 14:53 | Nahoru | #25
psenap> Mě právě ze všech motorek nejvíc sedí na jízdu ta Honda, i se mi i nejvíc líbí, ale zase by mi chyběl výkon ... Strašně mě oslovilo motorycky právě GSX 1000, ten motor mě strašně bavil ... a vyzkoušel jsem i zmíněnou ZX 10r, ta je ještě o kousek zabavnější to je pravda ...

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 14:58 | Nahoru | #26
i když taky koukám po Suzině která jede jako prase, neznamená že budu jezdit jako prase :D ... chci hlavně aby motorka byla trošku spolehlivá ... už jsem nasypal do motorek dost penez a chtěl bych něco co se věčně nesype ... chci aby mi par let vydržela o to mi jde nejvíc :)

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 15:10 | Nahoru | #27
Zawa929> NC750

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 16:18 | Nahoru | #28

StiefTomas píše: Covece zadnej problem... Jak se to projevovalo??? Jako, ze skube???



Zkusil sis nekdy ostry start nebo to zas jen lehtas?
Ve vyssich otackach spojka funguje prakticky on/off a driv nebo pozdeji to dela uplne kazda, az do te K6 , jak jsem psal.

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 16:33 | Nahoru | #29
Kdyz uz je tu rec o GSXR a brzdach. Jak na tom byl rocnik tusim K8 co mel i pumpu na spojku. Pokud se tedy nepletu.

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 17:40 | Nahoru | #30

SLEEPER píše: Zkusil sis nekdy ostry start nebo to zas jen lehtas?
Ve vyssich otackach spojka funguje prakticky on/off a driv nebo pozdeji to dela uplne kazda, az do te K6 , jak jsem psal.



Hele ja jsem typickej vikendovej jezdec :) ksiltovka skoda a vzadu plato vajec :D ne hele byl jsem s ni na sprintech a zadnej problem.. nebo jsem teda zadnej nepoznal :) i kdyz jedu na okruhu a radim ve vysokych tak je to pekne citelny a zadny skubani... Jediny co teda me sere je rychly urazeny napr o dva kvalty... Celkem hezky to zaplave... Tady bych uvital antihopping...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1182, 1183] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35463 Dnes v 16:08 Tommasson
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 Dnes v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist