Naposledy editováno 18.04.2017 07:08:43
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
Sonicek píše: měl jsem K4 a za mě jedna z nejpovedenějších motorek. Motor držák, malá spotřeba, dá se na tom cestovat, jede pěkně od spodu, horší brzdy, ale pumpa a hadice to uvedou do pořádku.
Jedna z nejpovedenejsich a vymenis ji za Namahu :) styd se jinak spotrebu mam covece kolem 8-9l, ale to bude tema upravama... Jinak pohodovka v origo stavu fakt kolem 6L uplne v klidu...
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
2 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
Sonicek píše: R1 není tak motoricky povedená jako K3-4, teda pokud se bude jednat o model 05-06, ani převodovka nebyla tak povedená.
4
GSXR je na motor a prevodovku delnik, o tom zadna, ale mluvit o R1 (kt. jako prvni prolomila hranici pomeru vykon/hmotnost) jako o nepovedene...
Motor R1 je sakra povedenej, extra pouzitelne pasmo otacek 8-14. Ano dvojkove soukoli nebo vidlicka odchazela, ale jinak je geometrii ramu, vidlemi, centralem, brzdy o mnoho lepsi jak K4.
Ja treba u GSXR vidim jen vyhodu ve spolehlivosti toho motoru a prevodovky, jinak nic extra a pak je tu ta nefungujici spojka az do modelu K6...
e: R1 04 je jako okruhove naradi mnohem lepsi nez K4.
Naposledy editováno 18.04.2017 11:04:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
SLEEPER píše: 4
GSXR je na motor a prevodovku delnik, o tom zadna, ale mluvit o R1 (kt. jako prvni prolomila hranici pomeru vykon/hmotnost) jako o nepovedene...
Motor R1 je sakra povedenej, extra pouzitelne pasmo otacek 8-14. Ano dvojkove soukoli nebo vidlicka odchazela, ale jinak je geometrii ramu, vidlemi, centralem, brzdy o mnoho lepsi jak K4.
Ja treba u GSXR vidim jen vyhodu ve spolehlivosti toho motoru a prevodovky, jinak nic extra a pak je tu ta nefungujici spojka az do modelu K6...
Hele neremcej :D jinak co se tyce spojky mam origo a zadnej problem :) navic teda podle me pocitove fakt vic jede gixero nez R1... Kamos ma 03 tak jsem porovnaval a motorove fakt je lepsi gixero.. jediny co jsem mohl pochvalit byl fakt ten podvozek a libili se mi brzdy.. ale jinak me covece ta motorka nejak nezaujmula... Jo a nemluve o tom, ze jsem mu v zime delal zminovanou prevodovku :)
Ale co jsem na svojim gixeru poladil brzdy a dal jinej zadni central od YSS tak pro me fakt z tohohle roku top1... Pripadne bych snesl zx10.. kamos ma 04 a taky super svezeni...
Naposledy editováno 18.04.2017 11:08:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
R1 je proste na okruh lepsi, lip jede na motor, podvozek a brzdy, ale spolehlivejsi gsxr bude.
Jinak motor musite umet vyuzivat, ne se vozit ve stredni pasmu, kde gsxr jede lip.
PS: v tématu se ptá na spolehlivost, nejedená se o celkovej výkon, případně rychlosti na okruhu. A jestli není závodník, tak mu bude asi jedno jestli líta Brno za 2:15, případně za 2:17.
Na okruh to určitě nechci, jezdim jen kolem komína, občas někam dás s kamošem na zmrzku ... ale zase bych nerad koupil nějakej krám, mám na tohle kliku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
SLEEPER píše: StiefTomas> to neni remcani, ale fakta.
R1 je proste na okruh lepsi, lip jede na motor, podvozek a brzdy, ale spolehlivejsi gsxr bude.
Jinak motor musite umet vyuzivat, ne se vozit ve stredni pasmu, kde gsxr jede lip.
Hele na vysoky otacky ja nemam koule :) je fakt, ze R1 jsem na okruhu nezkousel, tak nelze soudit... Me covece na ty motorce sere uz jen ten znak :) ale motorka to urcite nebude spatna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
StiefTomas píše: Hele na vysoky otacky ja nemam koule :) je fakt, ze R1 jsem na okruhu nezkousel, tak nelze soudit... Me covece na ty motorce sere uz jen ten znak :) ale motorka to urcite nebude spatna...
S takovou pak nemuzes porovnavat motorky.
Ona zadna sportovni motorka od roku 04 neni spatna, jen kazda ma sve specifika.
3 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.
Naposledy editováno 18.04.2017 13:12:31
psenap píše: Krom snad jedne K1-K4 jsem nevidel kus bez te uknourane a utrhane spojky je to bes. Jinak motor je etalon a i kdyz spodek a stred je syrove ostry tak vrch uz moc neprida. To me ukazala az Kawa, ze otacky az do omezovace maji stoupajici razanci, ze se od 10tis jeste vyplavi nejakej adrenalin. Jo kdyz se ve 180ti jeste na dvojku svevolne prizvedne predek tak je to uzasny.
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.
kde se da ta ergonomie na supersportu hledat.
btw: jsem pro R1 , protoze maj na kapotazi bajonety a kdyz se kurna musej ty plasty sundavat kvuli kazdy blbosti , tak je to vyhoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
psenap píše: Krom snad jedne K1-K4 jsem nevidel kus bez te uknourane a utrhane spojky je to bes. Jinak motor je etalon a i kdyz spodek a stred je syrove ostry tak vrch uz moc neprida. To me ukazala az Kawa, ze otacky az do omezovace maji stoupajici razanci, ze se od 10tis jeste vyplavi nejakej adrenalin. Jo kdyz se ve 180ti jeste na dvojku svevolne prizvedne predek tak je to uzasny.
U K4 me proti Zx10 at uz 04 nebo 08 vic trpely zapesti pri delsi jizde. Takze bych zkusil R1 vs K4 a porovnal.
Neorientoval bych se jen na spolehlivost, kdyz jde spis o stav a venoval bych se ergonimii a co vic sedne.
Covece zadnej problem... Jak se to projevovalo??? Jako, ze skube???
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky
StiefTomas píše: Covece zadnej problem... Jak se to projevovalo??? Jako, ze skube???
Zkusil sis nekdy ostry start nebo to zas jen lehtas?
Ve vyssich otackach spojka funguje prakticky on/off a driv nebo pozdeji to dela uplne kazda, az do te K6 , jak jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky
SLEEPER píše: Zkusil sis nekdy ostry start nebo to zas jen lehtas?
Ve vyssich otackach spojka funguje prakticky on/off a driv nebo pozdeji to dela uplne kazda, az do te K6 , jak jsem psal.
Hele ja jsem typickej vikendovej jezdec :) ksiltovka skoda a vzadu plato vajec :D ne hele byl jsem s ni na sprintech a zadnej problem.. nebo jsem teda zadnej nepoznal :) i kdyz jedu na okruhu a radim ve vysokych tak je to pekne citelny a zadny skubani... Jediny co teda me sere je rychly urazeny napr o dva kvalty... Celkem hezky to zaplave... Tady bych uvital antihopping...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1182, 1183] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35463 | Dnes v 16:08 Tommasson |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | Dnes v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |