LEVÁ SVÍČKA:
PRAVÁ SVÍČKA:
No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.
Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.
Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?
Předem díky za každou radu
PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.
(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)
Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
dadanek1999 píše: Torino> No zcela komplet ne. Venku byly všechny trysky, vzduchový šroub atd., kanálky co kde nějaké ústí jsem prostříkl z olejničky technickým benzínem a pak vyfoukal. Nevyndával jsem sytiče ani ten ventil na pravém karburátoru, nechtěl jsem vrtat do víc věcí zaráz, ať můžu vylučovat příčiny. Z náhradních karbů jsem dával trysky (hlavní i volnoběžnou - velikosti stejné), jednu jehlu - byla v lepším stavu než moje a vodítka jehly.
Merhaut> Příruby jsou v pořádku, průchodné jsou a prasklé taky ne. Po tom co jsem je v zimě z venku potřel silikonovým olejem už mají zase i zpátky původní pružnost, předtím byly takový, no.. prostě seschlý, člověk aby se bál aby jsi neroztrhl/nerozlomil, teď jsou vážně OK a trhlinka nikde není.
tak nejak sa to zamotáva, nie?
na prvej strane si písal, že karbce si čistil. Ale nevybral si sytič a ani ventil obohacovača? A čistenie z olejničky technický benzín asi tiež nebude to pravé. Pokiaľ nemáš možnosť ultrazvuku, tak si aspoň kúp čistič karbcov, rozober to do posledného šroubka, vyber všetky pryžové časti, aby ti ich nezožralo a prestriekaj to RIADNE tým bordelom. Nešetri to, nech to nemusíš robiť viac krát. Trysky a emulznú trubicu a podobne môžeš nechať kľudne odležať aj pol dňa v plavákovej komore naplnenej čističom karbcov.
Keď tento základ nespravíš poriadne a máš tam niekde bordel/poškodenie, tak môžeš ladiť hladiny a bohatosť do aleluja. A ak si nemal vonku sytičový okruh, ako vieš že je poriadne prečistený a neni tam niekde bordel? Alebo ako vieš že nemáš deravú membránu AC ventilu? Zdá sa mi, že ideme na to od konca
Naposledy editováno 22.04.2017 22:17:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |