globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zapojení otáčkoměru
4.4.2017 v 10:11
Ahoj přátelé motorkáři. Prosím Vás o radu. Pořídil jsem na Husku 701 otáčkoměr. Zapojil ho podle návodu výrobce. Otáčkoměr ukazuje velmi chaoticky. Například hodnoty otáček volnoběhu "lítají" od cca.800 ot. do 2200 ot. Stejně je tomu i při jízdě. Jediný moment kdy se otáčkoměr relativně uklidní je při jízdě z kopce a úplně zavřeném plynu. Nevím si rady Díky za každou dobrou radu.

1 reakcí na tento příspěvek zapojení otáčkoměru

4.4.2017 v 21:34 | Nahoru | #1
Jedná se o "přístroj s více funkcemi". (teplota, stav baterie, hodiny, to všechno mi maká) Na název si nevzpomenu ale myslím , že to není podstatné. Myslím si že by ukazoval nesmysly každý otáčkoměr, prostě si myslím , že otáčkoměrem to není. Přístroj jsem pořizoval hlavně proto abych měl otáčkoměr, a ten nešlape jak má. V návodu jsou dvě varianty zapojení otáčkoměru. Jeden drát kostra, druhý drát připojit na drát s impulsy u cívky. Druhá varianta je snímat impulsy z káblíku ke svíčce. Moje motorka už káblíky nemá. Cívka je připojena přímo ke svíčce. Vyzkoušel jsem oba způsoby. V tom druhém případě jsem omotal několika závity přímo cívku. Výsledek byl ale naprosto stejný. Chová se to jako by do svíčky šlo více impulsů za jednu otáčku motoru , což mi "hlava nebere". Zajímavý taky je, že za jízdy pod plynem je otáčkoměr naprosto neklidný. Ukazuje úplný nesmysly, strašně lítá nahoru a dolu. Když ale jedu z kopce a úplně zavřu plyn uklidní se a ukazuje docela reálné hodnoty. Problém je asi v tom , že se jedná o novou motorku, kde jsou využity kde jaký fígle aby se dosáhlo maximálního výkonu a zároveň aby to splňovalo všechny povinný normy (euro 4) a nikdo to zatím nemá natolik zmáklý aby mi dokázal poradit. Už jenom to , že je to jednoválec ale má to dvě svíčky. Potom elektrický plyn, to možná taky může mít nějaký vliv. Musí ale přece v el. soustavě motorky existovat místo , kde bude jeden impulz na jednu otáčku motoru...to si myslím...ale třeba je to dneska všechno jinak a zkušenosti "staré školy" už neplatí Jo na starý Yamaze, to bylo snadný připojit cokoli....tady je to oříšek Syrriusi díky za zájem o můj problém.

Naposledy editováno 04.04.2017 21:37:55

(reakce na) zapojení otáčkoměru

5.4.2017 v 14:41 | Nahoru | #2
HusKa701> Má to vstřikování,takže musí mít snímač otáček zapojený do řídící jednotky.Z jednotky taky bude drát k cívce.Ale nenašel jsem schéma zapojení na motorce,takže ti nemůžu přesně říct kde to zapojit.

Naposledy editováno 05.04.2017 14:43:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 3 18.5.2024 v 06:34 krokoš
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker


TOPlist