Jedná se o "přístroj s více funkcemi". (teplota, stav baterie, hodiny, to všechno mi maká) Na název si nevzpomenu ale myslím , že to není podstatné. Myslím si že by ukazoval nesmysly každý otáčkoměr, prostě si myslím , že otáčkoměrem to není. Přístroj jsem pořizoval hlavně proto abych měl otáčkoměr, a ten nešlape jak má. V návodu jsou dvě varianty zapojení otáčkoměru. Jeden drát kostra, druhý drát připojit na drát s impulsy u cívky. Druhá varianta je snímat impulsy z káblíku ke svíčce. Moje motorka už káblíky nemá. Cívka je připojena přímo ke svíčce. Vyzkoušel jsem oba způsoby. V tom druhém případě jsem omotal několika závity přímo cívku. Výsledek byl ale naprosto stejný. Chová se to jako by do svíčky šlo více impulsů za jednu otáčku motoru , což mi "hlava nebere". Zajímavý taky je, že za jízdy pod plynem je otáčkoměr naprosto neklidný. Ukazuje úplný nesmysly, strašně lítá nahoru a dolu. Když ale jedu z kopce a úplně zavřu plyn uklidní se a ukazuje docela reálné hodnoty. Problém je asi v tom , že se jedná o novou motorku, kde jsou využity kde jaký fígle aby se dosáhlo maximálního výkonu a zároveň aby to splňovalo všechny povinný normy (euro 4) a nikdo to zatím nemá natolik zmáklý aby mi dokázal poradit. Už jenom to , že je to jednoválec ale má to dvě svíčky. Potom elektrický plyn, to možná taky může mít nějaký vliv. Musí ale přece v el. soustavě motorky existovat místo , kde bude jeden impulz na jednu otáčku motoru...to si myslím...ale třeba je to dneska všechno jinak a zkušenosti "staré školy" už neplatí
Jo na starý Yamaze, to bylo snadný připojit cokoli....tady je to oříšek
Syrriusi díky za zájem o můj problém.
Naposledy editováno 04.04.2017 21:37:55