globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při cestování
28.3.2017 v 21:57
Chtěl bych se zeptat uživatelů, kteří již jezdí delší dobu. Kolik vám vydrželi při cestování s bagáží gumy, nejlépe e07, řetěz a destičky ? A kolik stojí litr oleje, co tam lejete.
Díky.

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

28.3.2017 v 22:58 | Nahoru | #1
s přehledem ti E-07 vydrží 15tkm, klidně i víc. řetěz ti vydrží 25-30tkm (záleží taky dle stylu jízdy a deštičky to stejné, u nich bude záležet jakou si zvolíš směs a záleží jestli budeš jezdit off protože v blátě nebo písku dostanou víc zabrat.

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

28.3.2017 v 23:12 | Nahoru | #2
Nazdar Michal021! Podívej se tady, kde to mám uvedeno přesně na km. Toho záznamu je na tyto stránky už tolik, že nestačí jejich kapacita.... Jezdím většinou vlažně a v drtivé většině sólo, takže při cestování ti ty věci musí vydržet aspoň 2/3 těch mých najetých km....:
http://www.motorkari...etail&ddid=36786

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 04:57 | Nahoru | #3
Na DR800 mitas 07 nikdy nevydrzela vic jak 8 tis,bylo v tom i dost jizd v terenu,mitas 09 tak do 3tis,no a řetěz?ale jo napíšu to už po nekolikáte,baví mě ty komentáře,řetez originál mazanej olejem od nový motorky vydržel 60 tis

Naposledy editováno 29.03.2017 04:58:42

1 reakcí na tento příspěvek Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 15:44 | Nahoru | #4
Tak to teda nechápu, mě ale i na dominu vydržel řetěz tak maximálně 10 tisíc a bylo po něm. Ale jezdili jsme ve dvouch s bagáží. Voba stroje. Desky nevydržely ani 10tisíc. A to jsme kupovali dobrý věci, osvědčený, žádnej odpad. Gumu taky do deseti a bylo po nich.

(reakce na) Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 17:50 | Nahoru | #5
Michal021> Řetěz 10000? To by nějakej z kola ne. Já měnil řetězovku po 28000 (ČZ řetěz, kola Beran). A E07 jsem měnil po cca. 13000 (půlka z toho ve dvou) a ještě tam tak na 1000 bylo.

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 18:46 | Nahoru | #6
taky jsem na tom podstatně lépe, řetězovku DID jsem měnil po cca 33 tkm, a sada E-07 mě vydržela skoro 23tkm, ale už začala hučet tak jsem je dal pryč. jezdím 99% sám

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 19:50 | Nahoru | #7
Jezdím na xt660z, řetězovka origo 22tkm, sada E-07 zatím najeto 12tkm, sezonu na nich ještě dám! V mém případě to je asi 7tkm. Zadní desky vydržely 25tkm.

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 21:34 | Nahoru | #8
Když on ten Big má k řetězovce i zadní gumě vyloženě šetrný motůrek
Bez divočeni dá E-07 s přehledem desítku, při turistice i patnáct. Řetěz u malého tříválce tipuji na pohodovych třicet.

Životnost mitas e07, řetězu a destiček na tiger800xc při ces...

29.3.2017 v 22:11 | Nahoru | #9
Asi záleží kolik je naloženo a kde se jezdí. Co jsem viděl jeho domíka, tak během cesty ve dvou přeloženej o 50 kilo, plno bláta, brody, kameny, spojka měněná po 45 tisících, občas 80 koktanovej benzín s vodou , olej měněný po 5 tisících místo po třech, ale najel s tím tak kolem devadesáti a nic se nevysypalo. Teď mu to leží v garáži a čeká to na veteránský, asi
Byli ve dvou v rusku, na blízkým východě apod., cesty na dva až tři měsíce, někde na severu a průměrná spotřeba v terénu prej přes osum litrů, olej to teda žralo litr na tisíc a hrozně rachtal, ale dojel v pohodě. Možná to bude stylem jízdy a velkou zátěží, že to tak žere gumy a destičky. A když se jede půl dne na jedničku, tak to asi taky nepřidá. Mě teda u xtéčka gumy vydržely podobně, desky taky a o spotřebě a o oleji raději nemluvit. Nakonec praskl rám, ten se svařil, ale pak se to ve stepi po 150tkm přidřelo a když jsme se tak tak vrátili, tak jsem to hodil do stodoly a znechuceně přesedlal na auto.
Jenže doba pokročila, že a proto u motorky, která váží 220 a uveze 225 a má vzadu místo 120 150 ku gumu a řetěz trochu silnější, asi bude opotřebení nižší, nižší a ještě niží. Myslíme politicky ne ! Ale kardan se mi líbí, třeba už nebudu jezdit jako někdo na východ, ale jen na západ do alp

Naposledy editováno 29.03.2017 22:13:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 7.5.2024 v 08:39 Radek_S
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf
Servis triumph [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Petr.E 44 25.8.2023 v 19:46 kratkej01


TOPlist