bmw_r1300gs_cartec





Téma: Dusí si prudkém přidání plynu
 
25.3.2017 v 10:55
Zdravím mam problem se svoji motorkou Peugeot xp 6 koupil sem do ni nový vzduchový filtr a jede krasne dokud nepřidám plný plyn poté se jakoby zádusi a to mam zapnutý sitic když ho vypnu tak nejde skoro vůbec. Karburátor procisteny dellorto phbg19. Můžete to byt bohatosti směsi ze je příliš chudá? Budu rad za každé rady už nevim co stim....

Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 10:58 | Nahoru | #1
ano,vypadá to na chudou směs.ten filtr je kopie originálu,nebo nějaký tuningový zázrak?

2 reakcí na tento příspěvek Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 11:52 | Nahoru | #2
Je to penovy filtr.. Ma to podle me větší průtok vzduchu tak stačilo by pouze zvednout jehlu o jeden zářez?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 12:02 | Nahoru | #3
FLyP12356> myslím si,že jen ve filtru problém nebude,ale něčím se začít musí.... a začít tím,že tam dáš filtr s jakým počítal výrobce motorky mi příjde jako logický začátek.

(reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 13:01 | Nahoru | #4
Dolph-cz> On tam byl ale nebylo to ono tak sem ho vyměnil je to zivejsi hlavně u takového obsahu... Tak zkusím dat tu směs bohatší...

1 reakcí na tento příspěvek Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:02 | Nahoru | #5
Pokud je to chudé vlivem průchodnějšího filtru vzduchu, tak posun jehly nestačí, je potřeba zvětšit hlavní trysku. Při částečném zatížení, kdy se projeví posun jehly se neprojevuje průchodnější filtr, ten se projeví až při plném zatížení a vysokých otáčkách, kde to jde obohatit na správnou směs jen zvětšením hlavní trysky.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:17 | Nahoru | #6
...je potřeba tam dát zpět origo filtr a né rozmrdat půl motorky při honbě o půl koně navíc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:21 | Nahoru | #7
Dolph-cz> Jelikož motorka ma 3,5 kone tak i pul kone pujde poznat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:27 | Nahoru | #8
FLyP12356> neber toho půl koně doslova.i kdyby jsi opravdu dal tomu motoru ten nejlepší filtr na světě a k tomu natryskoval karburátor podle výsledků získaných celodenním měření na brzdě,tak by jsi stejně vydoloval tak maximálně 5% výkonu navíc.....

(reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:31 | Nahoru | #9
mito7> Dobre díky zkusím se podívat jakou tam mam a popřípadě o kolik ma byt větší? Pokus omyl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 14:33 | Nahoru | #10
Dolph-cz> Jo jasny to chápu Ale chci to dat do toho nejlepšího možného stavu a davat zpatky tak špatný filtr nechci...

(reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 16:11 | Nahoru | #11

FLyP12356 píše: Dolph-cz> Jo jasny to chápu Ale chci to dat do toho nejlepšího možného stavu a davat zpatky tak špatný filtr nechci...

nikdo ti neříká, abys tam dal ten zasranej Starej filtr, ale dal originál novej a budeš v klidu jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

25.3.2017 v 21:18 | Nahoru | #12

FLyP12356 píše: Je to penovy filtr.. Ma to podle me větší průtok vzduchu tak stačilo by pouze zvednout jehlu o jeden zářez?



Jak pěnový?Jako molitanový?A namazal jsi ho?Jestli ne propouští víc vzduchu a jestli ten origo byl molitan stačí ho vyprat a namazat.

(reakce na) Dusí si prudkém přidání plynu

26.3.2017 v 13:33 | Nahoru | #13
Yz-250> Jeste ne teprv mi to prijde je to taky jeden z problému?

Dusí si prudkém přidání plynu

26.3.2017 v 22:45 | Nahoru | #14
Pokud tam budeš dávat molitanový filtr měl by si ho namazat nenamazaný může propouštět víc vzduchu ale hlavně se to maže proto aby se jemný prach na ten filtr lepil a neprošel až do motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist