globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poloha ventilku
25.3.2017 v 06:51
Zdravim,jedna rychlá otázka.Je duležitá při přezutí pneu poloha ventilku,nebo je to jedno?Tušim že na nový pneu byla barvou tečka.Ted jdu obouvat jetou tak jenom jestli je to jedno kde bude.Dík za odpovědi k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku

26.3.2017 v 16:42 | Nahoru | #1
Já nevím, ale cenu řešit, když si přidáš pár stovek a máš novou. Ani nevíš kdo tu penu měl a z jakého důvodu ji dal pryč. Je to po havárce, nedržela, je po ní hovno. Uvědom si, že to je jediný co tě na silnici drží. A na gumu se musíš spolehnou na 100%.

Jak píše dewwil, prvně si nech vyvážit ráfek. Stačí staticky, odstraníš největší nevývahu a pak nasaď gumu a znova. No a až to budeš mít hotový a hezky vyvážený tak řekni mechanikovi ať udělá test, kompenzaci pootočením. Tzn. že si na vyváženém díle označí nulu ( i na vyvažovačce), pak kolo sundá a otočí ho o 180°. Vyvažovačka bude furt ve stejné pozici a kolo otočený. Pak to znova změří a věř tomu, že to co naměřil předtím, nebude platit.

Kola, ráfky, pneumatiky atd se vyvažují dle ISO1940-1 na G40 (kvalita vyvážení) a tam je zbytková nevývaha dost velká. Př. Kolo co má hmotnost cca 18kg a poloměr vyvažování cca 250mm a max. otáčky kola jsou cca 5000 (jen tak plácnu) tak je zbytková nevývaha 1376gmm tj. 5,5g na rovinu. Pokud bys vyvažoval dynamcky tak jen 2,75g na rovinu. A tuto hodnotu ti žádný pneuservis nezaručí.

Zjistit max. otáčky, přesný poloměr kola, kde se dává závaží a váhu kola, tak ti to vypočítám přesně. Jsem na služebce tak se k moto nedostanu, abych to mohl změřit.

(reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 18:35 | Nahoru | #2

crazy_doctor píše: Já nevím, ale cenu řešit, když si přidáš pár stovek a máš novou. Ani nevíš kdo tu penu měl a z jakého důvodu ji dal pryč. Je to po havárce, nedržela, je po ní hovno. Uvědom si, že to je jediný co tě na silnici drží. A na gumu se musíš spolehnou na 100%.

Jak píše dewwil, prvně si nech vyvážit ráfek. Stačí staticky, odstraníš největší nevývahu a pak nasaď gumu a znova. No a až to budeš mít hotový a hezky vyvážený tak řekni mechanikovi ať udělá test, kompenzaci pootočením. Tzn. že si na vyváženém díle označí nulu ( i na vyvažovačce), pak kolo sundá a otočí ho o 180°. Vyvažovačka bude furt ve stejné pozici a kolo otočený. Pak to znova změří a věř tomu, že to co naměřil předtím, nebude platit.

Kola, ráfky, pneumatiky atd se vyvažují dle ISO1940-1 na G40 (kvalita vyvážení) a tam je zbytková nevývaha dost velká. Př. Kolo co má hmotnost cca 18kg a poloměr vyvažování cca 250mm a max. otáčky kola jsou cca 5000 (jen tak plácnu) tak je zbytková nevývaha 1376gmm tj. 5,5g na rovinu. Pokud bys vyvažoval dynamcky tak jen 2,75g na rovinu. A tuto hodnotu ti žádný pneuservis nezaručí.

Zjistit max. otáčky, přesný poloměr kola, kde se dává závaží a váhu kola, tak ti to vypočítám přesně. Jsem na služebce tak se k moto nedostanu, abych to mohl změřit.



tak určitě......,3x kolo vyvážit,pneu 3x sezout a 2x obout....bych chtěl vidět debila,jak by se tvářil při placení...,ale rozhodně to má smysl,mít místo 60gramů na kole jen 50 gramů....a to se vyplatí!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 Bougee 33 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 hauerj 7 16.6.2022 v 21:31 hauerj
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 mirek-x 7 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 MikyxC 7 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 MikyxC 13 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo


TOPlist