1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku
Jak píše dewwil, prvně si nech vyvážit ráfek. Stačí staticky, odstraníš největší nevývahu a pak nasaď gumu a znova. No a až to budeš mít hotový a hezky vyvážený tak řekni mechanikovi ať udělá test, kompenzaci pootočením. Tzn. že si na vyváženém díle označí nulu ( i na vyvažovačce), pak kolo sundá a otočí ho o 180°. Vyvažovačka bude furt ve stejné pozici a kolo otočený. Pak to znova změří a věř tomu, že to co naměřil předtím, nebude platit.
Kola, ráfky, pneumatiky atd se vyvažují dle ISO1940-1 na G40 (kvalita vyvážení) a tam je zbytková nevývaha dost velká. Př. Kolo co má hmotnost cca 18kg a poloměr vyvažování cca 250mm a max. otáčky kola jsou cca 5000 (jen tak plácnu) tak je zbytková nevývaha 1376gmm tj. 5,5g na rovinu. Pokud bys vyvažoval dynamcky tak jen 2,75g na rovinu. A tuto hodnotu ti žádný pneuservis nezaručí.
Zjistit max. otáčky, přesný poloměr kola, kde se dává závaží a váhu kola, tak ti to vypočítám přesně. Jsem na služebce tak se k moto nedostanu, abych to mohl změřit.
crazy_doctor píše: Já nevím, ale cenu řešit, když si přidáš pár stovek a máš novou. Ani nevíš kdo tu penu měl a z jakého důvodu ji dal pryč. Je to po havárce, nedržela, je po ní hovno. Uvědom si, že to je jediný co tě na silnici drží. A na gumu se musíš spolehnou na 100%.
Jak píše dewwil, prvně si nech vyvážit ráfek. Stačí staticky, odstraníš největší nevývahu a pak nasaď gumu a znova. No a až to budeš mít hotový a hezky vyvážený tak řekni mechanikovi ať udělá test, kompenzaci pootočením. Tzn. že si na vyváženém díle označí nulu ( i na vyvažovačce), pak kolo sundá a otočí ho o 180°. Vyvažovačka bude furt ve stejné pozici a kolo otočený. Pak to znova změří a věř tomu, že to co naměřil předtím, nebude platit.
Kola, ráfky, pneumatiky atd se vyvažují dle ISO1940-1 na G40 (kvalita vyvážení) a tam je zbytková nevývaha dost velká. Př. Kolo co má hmotnost cca 18kg a poloměr vyvažování cca 250mm a max. otáčky kola jsou cca 5000 (jen tak plácnu) tak je zbytková nevývaha 1376gmm tj. 5,5g na rovinu. Pokud bys vyvažoval dynamcky tak jen 2,75g na rovinu. A tuto hodnotu ti žádný pneuservis nezaručí.
Zjistit max. otáčky, přesný poloměr kola, kde se dává závaží a váhu kola, tak ti to vypočítám přesně. Jsem na služebce tak se k moto nedostanu, abych to mohl změřit.
tak určitě......,3x kolo vyvážit,pneu 3x sezout a 2x obout....bych chtěl vidět debila,jak by se tvářil při placení...,ale rozhodně to má smysl,mít místo 60gramů na kole jen 50 gramů....a to se vyplatí!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 | Bougee | 33 | 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m |
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 13 | 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo |