globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poloha ventilku
25.3.2017 v 06:51
Zdravim,jedna rychlá otázka.Je duležitá při přezutí pneu poloha ventilku,nebo je to jedno?Tušim že na nový pneu byla barvou tečka.Ted jdu obouvat jetou tak jenom jestli je to jedno kde bude.Dík za odpovědi k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 09:52 | Nahoru | #1

VlaHa píše: kam na ty informace chodite?ty tecky nejsou nic,tech si vubec nevsimejte,jsou to jen kontrolni znacky z vyroby a je to jen udaj pro ne ve fabrice pri vyrobe,bych chtel videt jak tugumu vyrobi aby byla u tecky o ventilek lehci Ty hlasky tady,,prej kdysi davno nas ucily,hm,ptam se,a kde?na nejaky debilfakulte?nesirte takovy hovna,nebo,svete div se,funguje to,ty jsi taky dobrej eman ,

Kontrolní údaj ve výrobě jsou proužky na běhounu pneumatiky, nikoliv barevný tečky. Tečka je většinou naproti "švu" pneu kde se spojuje, někdy se podívej dovnitř pneu, že je tam taková boule napříč pneu. Je to nejtěžší a zároveň nejpevnější místo pneu... E: až si budeš někdy obouvat pneu zkus si nejdříve staticky vyvážit ráfek i s ventilkem jak jsem psal a udělej si tam fixou značku na jeho nejtěžším místě pak tam foukni pneu červeným bodem proti tý značce na ráfku a vyvaž kolo, spočítej si závaží - gramáž a pak ji vyfoukni a natoč pneu červeným bodem na tu značku fixem a znovu vyvaž, uvidíš ten rozdíl v gramáži... Jednoduché a prosté... U moto pneu tohle funguje opravdu znatelně při statickém vyvažování, dynamicky vážím pouze letmo uložená kola. Mašina - vyvažovačky totiž pracuje s tolerancemi 5g a když není dlouho kalibrovaná tak to může být i více, zkoušeno i u strojního statického vyvažování a poté dáno na ruční vyvažovačky a přidáno ještě 5g...

Naposledy editováno 26.03.2017 10:15:21

(reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 11:53 | Nahoru | #2
dewwil> to co jsem napsal,neni z my hlavy,tohle rikaj na skolenich gumaru,cerveny , zluty a nekdy i zeleny tecky nejsou pro verejnost nic,jsou to kontrolni body pro ne,proc taky nekdy mas zlutou tecku s cervenou vedle sebe,?to je pak co?no pro spotrebitele nic
popisují to tady

Co znamenají tečky na bocích pneumatik?
Barevné tečky na okrajích běhounu mají význam pro producenty, podobně jako v případě barevných proužků. Jejich hodnota je tedy pro průměrného řidiče prakticky nulová. V závislosti na konkrétním výrobci pneumatiky mohou informovat například o následujícím:

Maximální odchylka variabilní odstředivé síly (červená tečka v případě pneumatik Bridgestone)
Umístění ventilu (montážní informace, často má charakter a formu závisející na dohodě mezi výrobcem pneumatiky a automobilovým výrobce, který kupuje větší množství pneumatik do svého modelu vozidla)
Pozitivní výsledek při kontrole kvalit (bílá tečka s černým prostředkem)
Samozřejmě, že tečky mohou mít jiné významy, které mají informační hodnotu pro daného výrobce pneumatik
Opět je potřeba mít na paměti, že tečky jedné barvy mohou mít zcela jinou vypovídající hodnotu u každého výrobce pneumatik. Označování těchto teček je proměnlivé, závisí na daném výrobci. Dokonce existují změny ve značení u té samé značky, avšak pouze u rozdílných modelů pneumatik.

Naposledy editováno 26.03.2017 13:18:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 Bougee 33 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 hauerj 7 16.6.2022 v 21:31 hauerj
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 mirek-x 7 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 MikyxC 7 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 MikyxC 13 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo


TOPlist