bmw_r1300gs_cartec





Téma: CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650
 
27.2.2017 v 21:48
Ahoj, chtěl bych si do 3 měsíců už konečně koupit nějakou motorku. Bude to první motorka a tak nechci do ní dát moc financí. Zkušenosti mám jen z autoškoly a pak jednu projížďku na YBR250. Nejspíš by mě bavily cesty po zpevněných i nezpevněných cestách, prostě výlety cestičkama, kde se dá. Motorku bych něchtěl po roce měnit. Která by byla podle vás nejlepší? Klidně napište ještě jinou alternativu.
Anketa: CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650
CRF250L
0%
0
KLX250
0%
0
Freewind 650
100%
3

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

27.2.2017 v 22:40 | Nahoru | #1
Malou, lehkou a obratnou 250. Nějaký čas na ní nabrat zkušenosti a správné návyky. A pak třeba zkusitit jit výš.

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 06:25 | Nahoru | #2
ironie asi bude že ta 650 se dá koupit nejlevněji a taky bude nejvíc univerzální. Je to pohodlný a dá se na tom cestovat, a to i ve dvou na dlouhé vzdálenosti. Což ti u těch 250 odpadá. V terénu jednoznačně budou jednoduší ty 250 a na silnici asi do 80km/hod se na nich taky dá, ale víc jak 50km po silnici bych na tom jet nechtěl...

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 06:37 | Nahoru | #3
250 je malý výběr a stojí tolik co větší endura. Navíc by ti asi brzo chyběl výkon. Na silnici je lepší mi výkonovou rezervu pro pěkně svezení. S Frewindem chybu neuděláš, ale v téhle kubatuře už je celkem výběr.

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 07:19 | Nahoru | #4
Ty obratný 250tky se mě fakt líbí, ale asi bych ti doporučil toho Freewinda (hodně nedoceněná motorka ), nebo i KLE 500(dvouválec, vodník)...Pokud nemáš averzi, tak i Pegaso(vodník jednovál.Novější modely se vstřikováním)...
Budou pohodlnější a univerzálnější...
Budeš moct v pohodě courat i delší vzdálenosti...
Až na cenu je ale nová CRF 250 Rally fakt super!

Naposledy editováno 28.02.2017 07:23:02

1 reakcí na tento příspěvek CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 07:35 | Nahoru | #5
KLX 250, CRF250L versus Freewind - to jsou ovšem motorky jako oheň a voda. Tohle nemůžeš mezi sebou vůbec porovnávat. KLX a CRF jsou skvělé motorky do města, louku a do lehkého lesa. Na CRF 250L jsem jel 130 km po okreskách a myslel jsem že z toho vyrostu. Tam držíš plnej knédl pořád. O prdeli nemluvím. Na skákání po městě, sem tam schody, vyjet na polní cesty a těžší lesní cesty je v pohodě. Na těžký terén zapomeň - není na to výkon a není na to podvozek.
Naopak, s Freewindem v lese vyhoříš. Polní cesta a zcela lehká lesní cesta je jeho maximum, pokud budeš mít gumy alespoň typu TKC70 nebo E-07. Zase na okreskách si libuješ a dáš v pohodě 600km denně.
A CRF250 Rally? To se v Hondě úplně pos... Vrchol pozérismu - udělat z poměrně neschopné motorky totálně nepoužitelný krám. Tomu by i moje skoro 30 let stará Yamaha 125 Tenere totálně naklepala predel



1. Nevíme do kolika peněz se chceš vejít
2. Zapomeň že za rozumné peníze koupíš něco opravdu hezkého ojetého - pěkné enduro motorky jsou vesměs zcela nedostatkové zboží

Naposledy editováno 28.02.2017 08:00:52

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 08:48 | Nahoru | #6
CRF250L, KLX250, kde máme WR250R, ať to tady trochu rozvířím?
Když jsem teď nahlídl do inzerce tady, tak pěknej freewind je okolo 50 000kč. Když pominu to, že CRF ani KLX za moc nestojí, tak okolo 50 000 ani jednu z těch 250 neseženeš.

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 11:08 | Nahoru | #7
Vzhledem k ceně těch 250 bych zařadil do výběru i různé varianty XT nebo 600, 650 Transalpa.

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 15:52 | Nahoru | #8
jak uvedl někdo výše, KLE není vůbec špatná volba. Okolo 50 bych šel buď do KLE, nebo Pegasa. Okolo 80 a výš (tam se pohybují ty 250tky) bych uvažoval i o GS650 (radši Dakar) od roku 2002. XT se mně motorem moc nezdá (to BMW je podle mně lepší) a Transalpy jsou už zbytečně velký a těžký

CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

28.2.2017 v 17:06 | Nahoru | #9
KLE 500-lesní a polní cesty úplně v pohodě,když to je hodně rozbitý tak na 2kvalt na bubláka.Silnice-prostě paráda,na kochačku i bláznění v serpentynách.150km/h není problem a ještě furt rozumné otáčky.Maximálka psaná tuším 165.Sedlo po úpravě 500km s pauzama na cigáro ok,ale tady záleží na prdely

Naposledy editováno 28.02.2017 17:07:24

(reakce na) CRF250L vs KLX250 vs Freewind 650

1.3.2017 v 18:16 | Nahoru | #10
seikos> S tou nevhodností freewindu do terénu bych si dovolil nesouhlasit, náš místníé kamarád Maty na tom najezdil hodně a terén byl občas dost náročnej - samozřejmě na tom měl tuším nějaký E09. Jako univerzální motorku na začátek bych ho nezavrhoval.
Čau, Tom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist