globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poruchovost BMW R 1200 GS model 2013
25.2.2017 v 16:32
Zdravím,
rád bych se vás zeptal jaké máte zkušenosti s motorkou BMW R 1200 GS LC model 2013, hlavně co se týče případných problémů apod. Slyšel jsem od dealera BMW a od majitelů, že tyto první vodníky zlobí převodovka a klika, která jde hodně slyšet oproti novějším modelům 2014+, kde už to opravili. Rád bych si tento model pořídil. Díky za vaše postřehy.

Naposledy editováno 25.02.2017 16:41:55

2 reakcí na tento příspěvek Poruchovost BMW R 1200 GS model 2013

5.3.2017 v 09:18 | Nahoru | #1
Já nechci sledovat žádný parametry, jenom tady menšina pořád píše, že jsou v této kategorii jiné, lepší a levnější motorky, ale nikdo ještě nenapsal nebo nedal fotku té svojí levnější, výkonnější, levnější. Co bys teda policistům dal za jinou motorku než RT?
Pro tebe je can-bus těžký hendikep? Proč rozvěd to, jaký máš auto, ty ještě zasunuješ klíč do spínačky? Ty bys nechtěl na motorce bezklíč? Já v autě nevím jak klíček vypadá a na příští motorce to budu požadovat, nebot klíček a rukavice mně vadí, jestli tobě ne, tak si nelži a bez can-bus tohle není možné.

(reakce na) Poruchovost BMW R 1200 GS model 2013

5.3.2017 v 10:30 | Nahoru | #2
petrumr> proč by to nebylo možné bez CANu? CAN je jen sběrnice, místo haldy drátů od řídící jednotky táhneš dva dráty sběrnici plus napájení (což mimochodem u motorky není až tak velkej benefit proti autu, těch akčních členů a snímačů tam není tolik a nejsou tak daleko od sebe..). Je úplně jedno, jestli od jednotky přijímače bezklíčovýho ovládání vede CAN nebo jakákoli jiná sběrnice nebo jen tupej signál "povoleno startovat".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchovost BMW R 1200 GS model 2013

5.3.2017 v 11:38 | Nahoru | #3
petrumr> Motorku mám čtvrt století starou, auto i kolo skoro patnáct let - při výběru jsem do těch věcí (vše jsem kupoval starší ojeté) šel záměrně kvůli jejich vlastnostem a poměru cena/užitek, přestože ryze z rodinného rozpočtu bych utáhnul i daleko novější a dražší. Pro mě osobně je výhodou jednoduchá funkční osvědčená konstrukce a nejsem fanouškem hi-tech. Pro mě je přínosnější třeba klasický světlomet na H4 žárovky, který je kupodivu o 50 % lehčí než novodový LED. Pokud žárovka praskne, tak kdekoliv v Tramtárii koupím jinou a nový světlomet stojí dvojku. Pokud se vysype LED nebo xenon, tak domů pojedu na čelovku a za celý díl dám dvacku. To samé immobilizér v klíčku nebo bezklíček. Stejně kvůli kufru a zámku řízení mám klíč, tak je mi šumák, jestli ho po odemčení stčím do kapsy nebo do spínačky (tam ho i lépe najdu, což se o kapse mnohdy říct nedá). Autem jedu tak jednou za týden, takže mi to je úplně šumák. Elektronický podvozek? Nechci - jsem zvyklý na předvidatelné chování a děsím se všech k tomu potřebných akčních členů koupaných v rozježděných hovnech na Balkánu, písku, bahnu a soli. Na kole jsem si třeba nechal na zakázku vyrobit pevnou vidli,, takže je vidět, jaká jsem ohledně pérování konzerva.

Na druhou stranu neodsuzuji lidi, kteří si užívají novinek. A to i když si je pořizují třeba jen z pocitu, že je mají, než že by jim opravdu přinesly nějakou znatelnou výhodu. Nesnášíím ale to, když jinými pohrdají nebo je mají automaticky za socky.

Mně osobně dělá větší radost a odvede lepší službu moje mrcha 1991 za 50 než 12GSA 2017 za půl míče. Proč? Nemusím hledět na kdejaký šrám, v terénu si s sní můžu dovolit víc, motorku znám do puntíku, vím jak co opravit, kdyžtak doma na ni mám půl garáže ND, nepřipadám si jako pozér či ovce. Pro mě to je víc i za tu cenu, že vozím náhradní duše a pojistky Na druhou stranu nikomu v žádném případě nevalím do hlavy, že mám tu nej motorku na celém světě. Nemám! Má spoustu much, konstrukčních řešení a nevýhod, které mě pěkně štvou a občas bych ji nejraději hodil ze skály... Nehodím. a proč? Prtožč jiné motorky, kteér tyhle neduhy nemají, mají zase jiná pro mě podstatná nagativa. Takže by to nejspíš bylo pověstné z louže pod okap.

Pro policajty určitě existují i jiné vhodné motorky než jen a pouze BMW. Na druhou stranu, když fabrika má od jedné z velkých zemí má de fakto zajištěn odbyt pro policejní speciály (čím jiným by v Německu jezdili, že jo), tak si také dovolí investovat do jejich vývoje a nemusí ty úpravy pro službu lepit z OEM dílů, jako konkurence. Takže takový začarovaný kruh.

No a k témuatu nic psát nemůžu, protože s GS 2013 jsem neměl tu čest. Tímto se omlouvám zakladateli vlákna a (marně) doufám, že Petrumr si to v hlavě srovná a nebude tady dál trollit na téma BMW über alles

Naposledy editováno 05.03.2017 11:54:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist