globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava brzdové hadice
30.1.2017 v 21:04
Ahoj!
Pořídil jsem si novou brzdovou pumpu a potřebuji prodloužit stávající brzdovou hadici. Originál je pancéřová a chybí mi cca 4 cm. Psal jsem na PP tuning a pak ještě jedněm výrobcům brzdových hadic a všude mi nabízejí výrobu nové hadice za cca 3000 Kč, ale stávající prý upravit neumí. Neznáte někoho, kdo by podobnou malichernost (z mého pohledu) dokázal udělat? Originál hadice je dost specifická, s L a T spoji, díky čemuž pasuje přesně do originál držáku v brýlích a vidlích. Osobně vidím jako nejjednodušší řešení přeříznutí kousku hadice, prostavení nějakou lisovací průchodkou a prodloužením novým kusem hadice s novou koncovkou.

















1 reakcí na tento příspěvek Úprava brzdové hadice

31.1.2017 v 07:24 | Nahoru | #1
Koukam ze tady je to samej chytrák - zřejmě likvidátoři pojišťoven.
Sám jsem něco podobného řešil nedávno, když jsem na Guzzi měnil axiální brzdovou a spojkovou pumpu za radiální modely z Panigale. Musela se dělat úprava hadic a byli lidi co mi to vymlouvali. Pak jsem se dal do řeči s praktikem - asi 60-ti letým chlápkem z firmy Holcim z Lbc, která se zabývá výrobou tlakových hadic. A ten mi říkal, že dát banjo na banjo a udělat tím prodlužku je jako když si doma k televizi dáš na prodlužku ještě jeden 230V prodlužovák. Nemělo by se to, leckdo by ti to rozmluvil, ale zcela běžně se to v domácnostech dělá a nedělá to žádné trable.
A když se použije ten správný materiál, tak se dá tlaková prodlužka bez problémů použít. Dvojitý průtokový šroub - banjo - 4cm tlakové pancéřové - banjo.
Kupoval jsem komponenty na ebay s Free shipping a to co mělo tady v ČR stát litr, přes Ebay mě komplet vyšlo na 200 korun. Nakonec jsem to udělal úplně jinak, ale to řešení tady je, bez toho abys musel dělat komplet za 3000 korun.

Já osobně bych tu hadičku za tím T štípnul a dal bych tam kovovou šroubovací prodlužku.

Naposledy editováno 31.01.2017 08:12:33

(reakce na) Úprava brzdové hadice

31.1.2017 v 12:20 | Nahoru | #2

seikos píše: Koukam ze tady je to samej chytrák - zřejmě likvidátoři pojišťoven.
Sám jsem něco podobného řešil nedávno, když jsem na Guzzi měnil axiální brzdovou a spojkovou pumpu za radiální modely z Panigale. Musela se dělat úprava hadic a byli lidi co mi to vymlouvali. Pak jsem se dal do řeči s praktikem - asi 60-ti letým chlápkem z firmy Holcim z Lbc, která se zabývá výrobou tlakových hadic. A ten mi říkal, že dát banjo na banjo a udělat tím prodlužku je jako když si doma k televizi dáš na prodlužku ještě jeden 230V prodlužovák. Nemělo by se to, leckdo by ti to rozmluvil, ale zcela běžně se to v domácnostech dělá a nedělá to žádné trable.
A když se použije ten správný materiál, tak se dá tlaková prodlužka bez problémů použít. Dvojitý průtokový šroub - banjo - 4cm tlakové pancéřové - banjo.
Kupoval jsem komponenty na ebay s Free shipping a to co mělo tady v ČR stát litr, přes Ebay mě komplet vyšlo na 200 korun. Nakonec jsem to udělal úplně jinak, ale to řešení tady je, bez toho abys musel dělat komplet za 3000 korun.

Já osobně bych tu hadičku za tím T štípnul a dal bych tam kovovou šroubovací prodlužku.



Díky za první konstruktvní odpověď. Skutečně mi nejde o nějaké šetření peněz. Kdo mě zná, ví jak si motorky hýčkám. U té brzdové hadice mi jde spíš o zachování původní přesnosti. Jak podtoknul PETARDAK , je tam ta hadice opravdu hodně na fest a přesně upevněná. Dát tam dvě hadice od pumpy, který potom kolem blatníku odstávají jako sloní uši samozřejmě lze, ale nelíbí se mi to. Nechat vyrobit přesnou kopii týhle originální hadice je trochu složitější - úplně vidím, jak "přesná" ta kopie bude, až mi přijde bůhví odkud poštou (špatné rozměry, přetočená banja, apod.).
Mám přislíbenou pomoc od jedné místní firmy, co se zabývají hydraulikou a vyrábí i brzdové trubky do různých odvětví motorsportu, že se na to podívají. Pak dám pro zajímavost vědět, jak jsem dopadl.

hayamišák píše: Jak znám Smrčiho, tak nejde o nadměrnou ale o smysluplnou investici do motorky. Nicméně asi bych taky raději měnil za novou...to že někdo nechce pižlat hadici a lisovat prodloužení nebude jen z lenosti


Ahoj Mišáku, starý Hayabusáku, díky za zastání - zdravím do Otrokovic!

Jinak díky všem, co odpověděli k věci, na názory o "nebezpečnosti" mého konání jsem se neptal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... PETARDAK 49 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK
Nová směs na destičkách brembo MV Agusta F4 1000 R Behike56 9 6.6.2017 v 21:23 Behike56
Přetěsnění vidlic Marzocchi MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 0 28.3.2017 v 20:43 Smrči-GSX-F
Vzduchový filtr MV Agusta MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 10 14.2.2017 v 20:33 dakarista
Prodejce Scooter-boom MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 2 16.12.2016 v 21:41 jamajka


TOPlist