globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jeste dnes mi nekdy vrtne hlavou...jak slaba motorka staci na pojeti auta... Ale kolikrat staci i dost ubohy auto na pojeti hodne dobry motorky...ono vetsinou zalezi na ovladacim prvku...

Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

27.1.2017 v 15:23 | Nahoru | #1

oxygen píše: Kdysi zamlada jsem si se svou Nindzou ZX-10R 08 daval na Teplicky na odmavnuti sprint z cca 150tky na max, jednou s P 911 Turbo a podruhy s F 458 Italia... dycky jsem jim, pri dosazeni mejch 299 a omezovace na sestku, dal ja nevim asi +-100m... ale bejt dalnice dlouho rovna a prazdna, pak by mne asi pomalu dojeli a predjeli, pac maximalku maj nekde snad kol 320ti v zatackach na okreskach by mne ale urcite nechutne spraskali - brzdy, prilnavost i bezpeci v pripade pruseru
Jinak ty tahly dalnicni "zatacky" jsou na motce (s1000rr) v rychlosti 307-308 docela brutal naklon, vibrace, a vubec



Hm...to me spraskala i corvetta c6 na d1 a to jsem jel na 190ti konove, zprevodovane K6. Start ve 200, to jsem mu strasne nalozil, ale jak jsem mel za 6 omezovac, bez problemu mi zmizel. Kolik jsem jel realne nevim, pac mi to dost kecalo, ale 290+ asi jo.

E: jinak auta jsou vazne rychlejsi (ne na okruhu), nedokazu si predstavit, ze by mi nejaka masina v horach stihala byt se starou e46 m3. Vyzkouseno i s e60 545 a to je poue rychla limu. Faros daval kolena a ja mu i s babofkou, co se boji, v poho stihal. No stihal, porad me brzdil.

Naposledy editováno 27.01.2017 15:28:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

27.1.2017 v 15:33 | Nahoru | #2

SLEEPER píše: Hm...to me spraskala i corvetta c6 na d1 a to jsem jel na 190ti konove, zprevodovane K6. Start ve 200, to jsem mu strasne nalozil, ale jak jsem mel za 6 omezovac, bez problemu mi zmizel. Kolik jsem jel realne nevim, pac mi to dost kecalo, ale 290+ asi jo.



K6 se sériovým převodem má teoretickou maximálku ve 13 tis otáčkách 313 kmh, 2 zuby navíc na rozetě by daly 299 kmh. A to je teoreticky

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

27.1.2017 v 16:08 | Nahoru | #3
E: jinak auta jsou vazne rychlejsi (ne na okruhu), nedokazu si predstavit, ze by mi nejaka masina v horach stihala byt se starou e46 m3. Vyzkouseno i s e60 545 a to je poue rychla limu. Faros daval kolena a ja mu i s babofkou, co se boji, v poho stihal. No stihal, porad me brzdil. [/quote]

Tak tomu by som celkom veril... Proste ked sadne do auta clovek, co sa rad zvezie na motorke rychlo, tak aj v tom aute jazdi rychlejsie ako 90% soferov. Vies, co zvlada motorka, tak to vyuzijes aj v aute... Ked mas dobre auto, vies byt fakt fest rychly s tym, ze sa v kazdej druhej zakrute nebojis o zivot ako na motorke ked za to fakt tahas... (jednu vaznu buracku uz mam za sebou)

Ja jazdim na 100 konovej Honde jazz a ozaj malo kedy sa mi stane, ze ma nejaky dalsi autickar na zatackach fest zotrie pokial nie je nejaky kopec (alebo vedla nesedi moja milovana ) keby to bol civic type R tak sa to stava uplne vynimocne asi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist