Téma: Ostré enduro alebo cross
Zdravím chlapi potrebujem pomoc rozmýšľam nad Suzuki rmz 450 alebo ktm exc 450 potrebujem vedieť aky je rozdiel v servisných intervaloch medzi ostrým endurom a crosskou a bol by som rád keby ste mi poradili aký ročník tých dvoch motoriek je najspoľahlivejšie a ktorý nekupovať a prečo Ďakujem

Naposledy editováno 22.01.2017 23:00:30
Předchozí
1 2
Následující

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 01:52 | Nahoru | #1
Servisni intervaly jsou temer totozne. Oboje je ostre nacini. Kazdopadne je dobry vedet na co konkretne chces stroj pouzivat. Hlavni rozdily jsou v podvozku a v prubehu motoru. Na nejake enduro pasaze lesem apod te kroska umlati. Naopak na mx trati ti enduro taky nebude uplne vyhovovat. Takze by nebylo od veci napsat na co to chces hlavne vyuzivat

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 07:11 | Nahoru | #2
No ja to chcem skôr na vozenie po lesoch a tak 😀 A prečo crosska do lesa nie to len kvôli tým tlmičom?

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 07:36 | Nahoru | #3


dalsi.........

najdi si tgo ve starejch dotazech, tohle se tu resi velmi casto

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 08:35 | Nahoru | #4
kup si krosku na enduro ježdění a nevotravuj.
Jo a kdyby se ti zdál můj příspěvek přidrzlej, tak se ti to nezdá..

Ostré enduro alebo cross

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2017 v 08:41 | Nahoru | #5
Kup si erjednapycovole na jezdeni po lese, jestli myslis, ze to nejde, tak to jde

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 09:13 | Nahoru | #6
No ok :D Ale o tých motorkách som nič moc nenašiel pls normálna odpoveď také si nechajte až na paulie_gsxr :D :D XD ktory model bol držiak? D

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 09:15 | Nahoru | #7
A prosím a že to ostré enduro má skoro rovnake intervaly ako cross tak koľko to asi mth je?

Ostré enduro alebo cross

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2017 v 09:36 | Nahoru | #8
Je:)
prosimtě motokros má asi poloviční intervaly oproti enduru, motokros se rychleji vytáčí a je celkově ostřejší což se samozřejmě projeví na životnosti.
Vše ale záleží jak s tou motorkou budeš jezdit.
A obecně platí že motokros není vhodný na pole louky atd.
Prostě každá motorka je na něco určená a používat jí na něco jiného je trápení pro tebe i motorku.
Intervaly jsou popsaný v servisním manuálu který najdeš ke stažení snad na všechny běžné motorky.

Není pravda že na motokrosu se nedá jezdit enduro, ale pokud nemáš najeto stovky motohodin tak je to trápení ...

To RMZ 450, Suzuki udělala pro týpky co jezděj od 5ti motokros, v 7 letech 80ky, ve 12ti 125ky, v 15ti 2504t a v 17 4504t

Naposledy editováno 23.01.2017 09:52:41

2 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 10:00 | Nahoru | #9
Tak výkonu sa moc nebojím Ja som sa pýtal hlavne preto o te intervali lebo môj rozpočet je do 2500€ a te crosky sú kolo 2010 2011 r.v a ostré enduro 2006-2007 iba a neviem či sa tie ročníky nebudú kaziť keď sú také stare

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 10:28 | Nahoru | #10
Motomaniac27> To je kus od kusu. Ideální je, když to koupíš udělat generálku celý motorky a pak počítat motohodiny na servis.

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 10:55 | Nahoru | #11
No ved toto taká 6 môže byť v lepšom stave jak 11 Tak dúfam že vyberiem dobrú A to o tej generálke pochybujem to má výjde moc draho

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 12:21 | Nahoru | #12

Motomaniac27 píše: No ved toto taká 6 môže byť v lepšom stave jak 11 Tak dúfam že vyberiem dobrú A to o tej generálke pochybujem to má výjde moc draho



Tak si to nekupuj, nebo budes mit v dilne nepojizdnej vrak na kterym nebudes moct jezdit, a to se za 2kEUR vyplati

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 12:43 | Nahoru | #13
https://motocykle.ba...8/suzuki-rmz-450.php https://motocykle.b...m-KTM-EXC-450-06.php Viem že podľa fotky sa moc ohodnotiť nedá ale čo si o nich myslíte

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 12:52 | Nahoru | #14

Motomaniac27 píše: https://motocykle.bazos.sk/inzerat/67729208/suzuki-rmz-450.php https://motocykle.b...m-KTM-EXC-450-06.php Viem že podľa fotky sa moc ohodnotiť nedá ale čo si o nich myslíte


to exc je motoricky "v tip top stave". netusim teda moc, co to znamena, ale ja bych to bral

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 13:01 | Nahoru | #15
s takovým rozpočtem koupit ostrou bez toho aniž by si musel dělat generálku je výhra v loterii,,, jestli ti GO motoru příjde jako drahá záležitost tak si raději kup tupou

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 13:20 | Nahoru | #16
Kúp radšej staršiu za 1500 a 1000 daj za GO. Inak sa na ňu nebudeš môcť nikdy spoľahnúť.

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 14:02 | Nahoru | #17
S tvým rozpočtem nebude nic moc ani jedna. Nevím kolik máš najeto, ale s tímto rozpočtem bych se poohlédl po nějaké EXC 125 nebo 200 ve dvoutaktu. Je to zábavná motorka a dost se na ní naučíš. Ostrém kros je do lesa nesmysl.

PS: Taky měj na paměti, že ježdění v lese je u Vás trestný čin.

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 14:27 | Nahoru | #18
Ďakujem za rady Jak tak vydim tak najlepšie bude ešte niečo pošetrit 2takt mi moc nesedí Počítam že na GO 4taktu bude treba kolo 800-1000€ PS: Viem že je to trestný čin ale zatiaľ ma ešte nenahanali A keď budú tak drž palce aby ma nechytili

Naposledy editováno 23.01.2017 14:53:06

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 20:19 | Nahoru | #19
Ak si to budeš robiť sám, tak by to malo stačiť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 20:40 | Nahoru | #20

Motomaniac27 píše: Tak výkonu sa moc nebojím



Ale to bys měl V terénu je to celé trošku jinak a jízda na slabším stroji je často pro amatéra zábavnější, méně únavná a třeba i bezpečnější.

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 21:35 | Nahoru | #21

zdenda Ale to bys měl

Zasa istý rešpekt pred tým mám ale na 450 sa dá ešte jazdiť kludnejšie Zas na ostrej husqvarne te 610 ročník ktorí mal myslím 70koni tak to nešlo A určite nepôjdem hneď plný kotol najprv si na motorku treba zvyknúť

Naposledy editováno 23.01.2017 21:35:38

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 21:57 | Nahoru | #22

_zdenda_ píše: Ale to bys měl V terénu je to celé trošku jinak a jízda na slabším stroji je často pro amatéra zábavnější, méně únavná a třeba i bezpečnější.



Chlape myslim ze se snazis uplne zbytecne On chce ostrou krosku 450 do lesa pyco a vykonu se neboji, co se na todle da rict jinyho nez "tak si to uzij"

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 23:02 | Nahoru | #23
Je zajímavý, že já s postupem času a přibývajícím věkem šel s výkonem níž a níž a teď bych šel ještě níž. Za mlada HSB fe501 a dnes bych nejraději KTM 350 Freerider 4t

Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 23:10 | Nahoru | #24

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 23:23 | Nahoru | #25
Se směj pyco když nevíš o co jde

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

23.1.2017 v 23:27 | Nahoru | #26

KubaLC8 píše: Se směj pyco když nevíš o co jde

Diky moc mi to pomohlo

Ostré enduro alebo cross

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2017 v 00:17 | Nahoru | #27
u RMZ 450 rok 2008 praskal kartr. Vyrobce v polovnine roku menil motory za 2009, kde tahle chyba byla jiz odstranena. Praskalo to kvuli teplotnimu soku. Takze jedes ,motor rozehratej a hups s nim do vody.
Driv jsem i vedel jaka cisla motoru byla spatna a jake cislo motoru je spravne. Ale uz si to nepamatuju. Nicmene urcite se to da dohledat na netu.

ja mam RMZ a jsem spokojenej. hlavne proto, ze je to strikacka. Do karburatoru uz bych nesel. Strikacku zahodis a nakopnes takrka kdekoli a kdykoli. U karbeca to bylo vzdy na zlost. Asi rok jsem mel KTM 525. Taky dobra motorka ,ale karburator a byla stara.
Prodal jsem ji a za 3 mth. se borcovi vysypalo dobijeni.

S tou RMZ jsem mel z prdele kliku. Koupil jsem ji od prekupnicka co pusobi aji tady na motorkarich. Hajzlik mi tvrdil,ze je to rok 2013. bohuzel jsem nemel nastudovane rozdily a barvama plastu to na model 13 sedelo. To ze model 13 uz ma vzduchovou vidli (SSF AIR) jsem nevedel.
Takze jsem ji vzal. Stala i pomerne dost penez. Az doma jsem zjistil, ze je to rok 09. Tak jsem se sel podivat do kupni smlouvy a ten srac to tak perfektne zakamufloval, ze mi podstrcil smlouvu,kde chybel vyplnenej rok vyroby.
To ze je prekupnicek jsem take zjistil az kdyz jsem po tom zacal patrat...celou dobu se tvaril jako soukromnik a krmil me pohadkama.
Zpetne kdyz nad tim premejslim to bylo krasne pripravene divadlo.
Projel jsem masinu, bylo jasne, ze bude potrebovat udelat tlumice, prepakovani a proste spotrebak, motor znel slusne, nakopnout to taky slo dobre, takze proc ne.
A jakmile jsme pred barakem zacli vypisovat papiry, tak dosla jeho pomerne pekna pritelkyne/manzelka i s deckem a ze honem at si pohne, ze spechaji, ze uz meli bejt davno na ceste a proste delali zmatek. V tom mi ten grazlik podstrcil tu smlouvu bez toho roku a ja si to samozrejme nezkontroloval a ani nevsiml..je to jedina nevyplnena kolonka.
Tim ti chcu rict, ze u tech RMZ je velice snadne zakamuflovat rocnik. Lisi se to tak strasne malo a takovejma drobnostma, ze to proste musis mit nastudovane, protoze plasty pasuji pruzerem roku od 07 az do soucasnosti. Jsou naprosto stejne a jen se lisi barevna kombinace. Modely 06 mely jinej ram a i jine plasty, cili pod tuhle hranici uz se splest neda.
U te RMZ me mrzi jedina vec, ze mam 09 rok, kterej jeste nemel moznost pomoci klemy na konektoru menit palivovou mapu. To jde az na rocniku 2010 (pokud se nepletu).
Za co jsem naopak rad, ze to nakonec neni 2013 model kde je prave ta SSF AIR predni vidlice. Na udrzbu je klasicka vidle mnohem jednodussi. Ta AIR vidlice je proste dalsi srac a aby jsi to nejak odservisoval potrebujes specificke vybaveni, ktere je pomerne drahe. A nejen odservisoval ,ale i jen nastavil :D jen samotna pumpicka stoji peknej nesmysl.
A to proc jsem mel i tak z prdele kliku ? ta motorka je motoricky v perfektnim stavu. Mel jsem ji celou rozebranou a luxus. Nikdy nezavodila, vzdy ji pouzival nejakej pole lesy louky mrdal...takze motor je snad v zabehu a to ma na pocitadle 180mth :D

Takze kdyz to zhrnu... u suzuki je fajn ,ze je to strikacka (pokud pujdes do 09 vejs) coz se za ty prachy da poridit....
ta KTM co jsi tu postoval je karbec. A moc novejsi za ty penize neporidis..cili to vzdy bude karbec... U suzuki je nevyhoda, ze si u klasicke vidle nenastavis tvrdost pruziny. To prave u modelu 13 a vejs resi ta SSF vidle...u starsich se to vzdy resi vymenou na danou vahu jezdce. U KTM je moznost si predpeti pruziny vidli regulovat.
U KTM je snazssi nastavit predpeti zadni pruziny. U suzuki je to pomerne oser a musis rozebrat skoro celej zadek aby ses k tomu rozumne dostal.
Pokud srovnam tu moji KTM 525 a RMZ450, tak na suzuki se mi jezdi o 100% lepe. U obou motorek jsem delal repas podvozku..ale proste RMz mi vyhovuje vic.

takze kdyz si porovnas to KTM co jsi sem daval s tema suzuki co stoji stejne penize, tak asi jen blazen by sel do KTM, ktera bude stara a zbytecne budes platit za to ze mas oranzadu. A u tak stare masiny se o nejake spolehlivosti uz moc bavit neda...
tohle je za stejne penize
https://motocykle.ba...61/Suzuki-RMZ450.php

a tohle je krasnej priklad toho, ze to proste neni 2013.
https://motocykle.ba...I-RMZ-450-rv2013.php

a nebo pokud se nechces vylozene vydat z penez, tak tady mas stejne starou RMZ jako je ta KTM. Sice budes hned resit zadni central..ale to stejne budes resit u kazde stare vrany. u moji jsem taky delal repas.
https://motocykle.ba...5/Suzuki-rmz-450.php

A nezapomen ze na trhu jsou i jini dobri vyrobci..ne jen KTM a Suzuki :)

jo a na cem bych trval bejt tebou, tak je originalni vejfuk a kryt pod motorem. Kdyz uz budes litat po lese :) za tichej original vejfuk ti podekuji mladatka hledajici v lese potravu :D a za kryt motoru si podekujes sam az si diky tomu neprorazis motor. Navic koupe poradneho krytu pod motor je pomerne draha sranda. Ja si ho na RMz nakonec vyrabel sam.

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

24.1.2017 v 07:45 | Nahoru | #28
Cuir moc ďakujem za rady Takže Ktm nebrať Asi si ma presvedčil. Kamarát ma tiež rmz 450 a nejazdí kross len lesy polia lúky a nesťažuje si že by bol utahany alebo že by sa mu sypala v tom lese. Ale hlavne mi rozhodne to že najazdim na rmz po Go aspon 80mth ? Čo na exc určite Preistotu si naštudujem tie roky vyrobi tu rmz 2013 som tiež pozeral a moc sa mi páčila takže ešte že si to napísal diky A ten chránič motora si ja budem mohol iba kúpiť lebo som krypel

(reakce na) Ostré enduro alebo cross

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2017 v 09:07 | Nahoru | #29

Motomaniac27 píše: Cuir moc ďakujem za rady Takže Ktm nebrať Asi si ma presvedčil. Kamarát ma tiež rmz 450 a nejazdí kross len lesy polia lúky a nesťažuje si že by bol utahany alebo že by sa mu sypala v tom lese. Ale hlavne mi rozhodne to že najazdim na rmz po Go aspon 80mth ? Čo na exc určite Preistotu si naštudujem tie roky vyrobi tu rmz 2013 som tiež pozeral a moc sa mi páčila takže ešte že si to napísal diky A ten chránič motora si ja budem mohol iba kúpiť lebo som krypel



duvod proc KTM ne je jen ten, ze za ty prachy proste nesezenes rocnik kde by byla strikacka.
Kdezto suzuki ti staci kdyz to bude 08. Tam uz se delala striakcka a stoji to same jak KTM s karbecem. U te 08 jen musis dat bacha na ten praskajici motor. Proto doporucuju spis brat rok 09. Osobne bych sel do 2010 nebo 2011kvuli moznosti pinovani na konektoru a snadnym zmenam palivovych map. No a od 2013 uz je SSF AIr vidlice.

Ale samozrejme vse se odviji od faktickeho technickeho stavu. Muzes koupit rok starou crossku, ktera bude na kasi a ve ktere se utopis s penezma.
Tak hodne stesti pri vyberu.

a tady mam jeste nejake kecy o moji masine. Myslim ze na druhe strane jsem resil rozdilna loziska. Ta take potvrzuji o jakej rocnik se jedna. tez tam probehla zmena, ze na 08 byly jina a na 09 se daly lepsi.

http://www.offmoto.c...php?id=11685&p=1

1 reakcí na tento příspěvek Ostré enduro alebo cross

24.1.2017 v 11:00 | Nahoru | #30
cuir :
vzduchová přední vidlice Showa SFF- AIR je až roku 2015 !
http://www.motorkari...z450-2015-28385.html
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 350/450 KTM EXC 125 KTM EXC 450 Opavik 2 8.12.2017 v 21:29 Everts72
450 z Japonska? Yamaha YZ 450F, Suzuki RM-Z450, Kawasaki KX 450F, Ho... ShortyF4zEr 1 18.11.2017 v 19:59 Everts72
Nastavení karburátoru podle laďáku KTM EXC 450, KTM EXC 450 Racing Vesi350 8 14.11.2017 v 19:02 Vesi350
Nechce ísť do otáčok Suzuki RM-Z450 vavro858 5 31.10.2017 v 17:38 savEsk
Výběr ostrého endura 350-450 podle ... KTM EXC 450, Beta RR Enduro 450 nokia321 30 30.10.2017 v 23:28 assassin

TOPlist