1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Pokud to vymenis za cokoliv jineho, pojede to hur
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Naposledy editováno 19.01.2017 20:03:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
1 reakcí na tento příspěvek 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2takt kus plechu místo normal trubky :D proč ?! :D
Kynklačka píše: Není to jenom stínění proti teplu z výfuku? Aby sis nespálil nohu?
Ty vole fakt. Perla za perlou
DaPaNDa píše: HornisGSX> Dík že si si se mnou vytřel prdel...
docela slušně sis o to koledovat , chce to nejdřív trošku něco nastudovat a budeš ušetřen spousty hloupých otázek a odpovědí , jen nebejt línejTo "koleno" má pro funkci a výkon 2T motoru zcela zásadní vliv a je nutné, mnohdy i malé promáčknutí, deformace, způsobí notný pokles výkonu a jeho průběhu a naopak, na oko jen malou změnou v jeho tvaru a objemu lze průběh výkonu notně ladit nahoru/dolů... ale to je nesmírně exaktní práce
http://www.jawa-50.c...expanzni-komora.html
Zjednodušeně: zvuk je takový, protože oproti 4-taktu má 2-takt zážeh každou otáčku zážeh = výbuch = zvuk... 4-takt má zážeh každou druhou otáčku, takže těch "výbuchů" je míň....
Bavíme se o jednoválci...
Doufám, že je to zjednodušeně pochopitelné...