globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: neosvědčené servisy V moravskoslezském kraji
11.11.2016 v 16:42
Nazdár, každý z nás potřebuje někdy servis, jelikož si na něco nestačí sám. A určitě svého miláčka nechce dávat někam, kde mu ji s prominutím doj*bou. Když to najdou majitelé, tak to prosím neberte jako pomluvu nebo poškození Vašeho podniku ale jako nespokojeného zákazníka a můžete se zlepšit a možná přesvědčit o tom jak jste dobří.
NEOSVĚDČENÝ SERVIS / LAKOVÁNÍ (RYCHVALD)
- lak mírně ztečený, motorka stojí v suchu a na laku se vytvořily puchýřky
- pán nezakrývá při lakování oblast sání v motoru, karburátory, v celku nic. Takže poté jako v mém případě, čištění celého motoru a výměna dílů, jelikož to do toho zapadá.
+ levná cena ( 6500,-)
NEOSVĚDČENÝ SERVIS (PASKOV)
- v Paskově je servis H2 nějak dál (omlouvám se, nemůžu to najít), jednají s vámi jak s odpadem a tak tam člověk ani tu motorku nedá.
ŽIVNOSTNÍK (PASKOV)
- opravář, na volné noze, údajně rozumí motorkám. Vezme peníze za nevyměnění dílů i když si zaplatíte za vyměněné. Pod toto ,,téma" napište i své zkušenosti, můžou se někomu hodit. Neberte to tak, že jsem závistivá svině a chci je takto shodit, ale takové odvedené práce se mi opravdu nelíbí.

Naposledy editováno 11.11.2016 16:51:35
1 2

14.11.2016 v 15:22 | Nahoru | #31
Já si užil 2x v Žiži v Trnávce u Lipníka nad Bečvou.
Na prodej byl dobrej obchodník a sehnal jsem u něj cokoliv, ale ten servis hrůza.

1) moje první "velká" motorka Honda NTV 650 Revere, tak před 15ti lety. Nechal jsem si tam seřídit ventily. Za půlden mi zavolal, že zadní válec nemá vůbec žádnej tlak a že by byla potřebo GO. Cenovka 15000,-. Tehdy byl průměrnej měsíční plat 8000,-, takže paleta jako kráva, rychle jsem to z tama bral a ať na to kašlou. Jezdil jsem s tím rok a dělal, že o tom nevím. Další sezónu před dovolenou jsem si vzpomněl na místního borce "Motoman" z Újezdce u Přerova. Jsem mu zavolal, že jestli by mi neudělal ventily a že jedu za pár dní na dovču, tak jestli by to nešlo co nejdřív. Domluvili jsme se na další den, že mu to ráno zavezu a odpoledne, jak půjdu z práce, tak si to odvezu (ventily jsou jen na matkách). Taky jsem měl problém s uskřípnutým plynovým bowdenem, ale litr za novej se mi dávat nechtěl a tak jsem jezdil s tím i když se plyn blbě vracel. Jsem mu to tam teda nechal, a schválně mu nic neřekl. Kolem poledne mi volal a že je to hotový. Motorku jsem nepoznával jak úžasně jela. Pohrál si totiž i s karburátorama i když jsem to po něm nevyžadoval. A že by byl problém s tlakem ve válci, tak neregistroval. Navíc spravil i ten uskřípnutej bowden, takže se krásně vracel... Cenovka za komplet 600,- :) Prostě luxus

2) uběhlo cca těch 15 let a měl jsem problémy s odezvou předního kola na VFR 800 (rv00). Tak jsem si říkal, zkusím zase Žiži. Jsem od něj furt něco kupoval a na prodej byl fakt super, tak jsem si říkal, estli se to v servise třeba nezlepšílo. Navíc tu motorku jsem kupoval od něj. Brzdy a tlumiče si dělám sám, ale teď jsem nemohl přijít na tu závadu a tak jsem se s ním domluvil, jestli by mi neudělal rozborku a sborku vidlí (jestil jsem tam neudělal něco blbě), vymění olej a vesměs ať přijde na ten problém. Cenovka měla být 1000,- , ale do papíru napsal 5000,- . Jsem nebyl průbojnej a tak jsem to tak nechal. Za cca 3 dny bylo hotovo a chtěl po mě 3000,- ... A to jen měnil olej... Ptám se ho, jestli se ten problém s motorkou spravil a on: "vím já"? Jsem se málem posadil na prdel... Ale bohužel na papíře bylo 5000,- a práce byla udělaná dle papíru a hotovo šmitec... Motorka se chovala furt stejně blbě.:/
Tak jsem šel k zase k motomanovi, že ať mrkne na krk řízení a rovnou mi vymění řetězovku a spraví CBS, který mi nešlo už kolik let... Za práci si vzal 1500,- , ale to CBS nezvládnul. Nebyl schopnej to odvzdušnit...
Od té doby je youtube můj kamarád.:) Co nejvíce se snažím dělat sám a když už si nevím rady, Motoman Újezdce. Do žiži ani kolo...
Se teším na zimu. Budu dělat poprvé v životě ventily.:) Podle youtube a dilenskýho manuálu ...když to zadřu, koupím druhej motor z bouračky a bude.:D

14.11.2016 v 16:16 | Nahoru | #32
Ferda22> Pochybuju ze se s tím budeš muset brblat...v 116t jsem mel v normě i podložky a kolik to mělo ve skutečnosti netuším...Fi 99 dovoz Itálie

14.11.2016 v 16:30 | Nahoru | #33

Danielos píše: Je to stále ten stejný člověk už asi 20 let? Tak na toho bych pak měl 2 nepěkné příhody :D Doufám, že ten už nedělá :D

Bohužel dělá..

15.11.2016 v 19:00 | Nahoru | #34
Zkusím poprosit o radu s výběrem lakovny v MS kraji...
Pomalu rozebírání Monstera a chci přelakovat rám.
Původní majitel nechal rám "cáknout" do černého matu a s ním i vše co na moto okolo něj je
Žádné hogo fogo jen černý lesk...
Jde mi o kvalitu. Lak z rámu pomalu leze dolu a vypadá to divně...
Pokud bude lakovna v Ostravě a okolí tak bych se nezlobil

15.11.2016 v 20:37 | Nahoru | #35
Několikrát zmíněný H3 moto - Paskov - byl jsem tam na servisu dvakrát a příští týden dávám potřetí na velký servis. Za mě naprostá spokojenost. Kvalita za přiměřenou cenu. Motorku jsem u nich nekoupil a pravidelně k nim chodím na předváděčky kdy otestuje nové stroje. Zdůrazňuji že nejsem jejich kámoš ani bratr sestra čí matka . Při poslední návštěvě kdy jsem šel objednat servis jsem dostal vodu a časopis Motocykl Řijnové vydání a příjemný pokec o novém modelu 1000 XT
Proč to píšu - protože hodnocení servisu na základě osobních sympatii není objektivní - každý má občas právo se blbě vyspat - však to znáte manželka vříská - dítě přijde s piercingem, vyteče pračka a doběhnete do krámu kde stojí vychcánek který chce generálku na motorce pokud možno grátis.
Tak sportu zdar a motorkám zvláště

15.11.2016 v 21:45 | Nahoru | #36
No co k tomu dodat...když si někdo nechá kvůli nízké ceně od nějakého mastila zafunět lakem i motor protože si to to prase ani nesundá tak si za to může sám
Nikdy ale nikdy se na motorce nic nelakuje nedemontované...to může leda čuně nebo někdo kdo je ochotný si celou motorku oblepit zakrývací fólií

Ale nepřekvapuje mě to pořád jenom čtu "jak si mám nalakovat sprayem kapoty" nebo "kdo to udělá nejlevněji" ... v pořádku kdo chce kam ..ale pak nemá smysl tady brečet

E: a jestli se tam začaly dělat puchýře až po nějaké době, jde spíš o reakci podkladu s horní vrstvou barvy v závislosti na změně okolní teploty takže se dá očekávat že další puchýře přibudou

Naposledy editováno 15.11.2016 21:49:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neosvědčené servisy V moravskoslezském kraji

15.11.2016 v 23:34 | Nahoru | #37

Naposledy editováno 15.11.2016 23:37:10

17.11.2016 v 17:13 | Nahoru | #38

restore píše: Taky jsem s ním nebyl spokojený.Dost neomalené chování.Nejdřív machr z největších a když s poruchou nebyl sto pohnout,tak arogantně prohlásil,že motorka je OK a že slyším trávu růst.Motorka dost silně klepala.Závadu jsem si teda nakonec odhalil sám.Byl to vadný napínák rozvoďáku....Po výměně šlapala motorka jak hodinky....

Ve zkratce:

Mosquito opravoval převodovku. Neberu už to že jsem jednou tlačil bo tam na kabely zapalka dal čokoladku, která se uklepala. Hlavně nedotáhl dobře rotor zapalování, které upadlo a dojebalo to jak klikovku tak rotor.

Brácha dal zánovní 350 na běžný servis tehda za 500 kč a on vyměnil celou spojku, že prý tam byla ze 634 a náš typ byl 640 a cena byla skoro 5000 kč před 20ti lety. A neskutečně arogantní, nešlo s ním mluvit nic Tu motorku kupoval brácha novou, bylo nám to celé divné, že by tam byla ze čtvery celá spojka z továrny, ani nás nezavolal nic. Neskutečné hovado. Proto se divím, že stále po těch letech funguje.

17.11.2016 v 23:03 | Nahoru | #39
syrrius> ja bych nesel do "lakovny" ale do komaxitu

Jeden sikovny starsi pan to dela v Paskove ( Mistecka 180, Paskov ) ... mam od nej dvoje AL kola v cerne matne uz 2 roky a nikde nic nesleza, paradicka. Kamaradovi jsem ho doporucil a taky spokojenost na ALUckach. Druhy kamos k nemu daval ram kola a taky spokojenost.

Kdyz by ses pro nej rozhodl, tak chce vse chemicky ocistene, tzn.zbavene puvodniho laku. Nedoporucim opiskovani, ale chemicke cisteni, ktere dela firma ve Vitkovicich za nadrazim vlakovym (Stredulinskeho 26, vedle servisu BS motorsport). Zde ti do druheho dne chemicky vse ocisti na hlinik a pak uz jen komaxit :)

At si udelas predstavu o cene, napr kola na fabku RS (16ctky) chemicke cisteni 200,- kolo a komaxit 185,- kolo.

18.6.2018 v 19:17 | Nahoru | #40
Trochu obnovuji toto téma a chci přidat jednu zajímavou zkušenost. Motoservis AV Bilovec (Vavrečka).
Jednalo se o ne moc složitou opravu. Karburatorová motorka nedrží volnoběh a dusí se. Poprvé mel motorku u sebe v dílně asi 3 týdny. Výsledek? Vyčištění karburátoru, seřízení. Druhý den motorka měla stejný problém. Volám panu Vavrečkovi, říká, že problém bude asi v podtlakovém kohoutu, že to nezkontroloval, ať motorku přivezu, což se druhý den stalo. Panu Vavrečkovi jsem sdělil, že má na opravu týden, že potom jedu na 14 dni pryč. Volám mu koncem týdne před odjezdem, jak to vypadá a údajně ještě prosakuje jehlovy ventil, že neví, jestli to stihne opravit. Nestihl. Za cca 14 dni jsem mu volal s dotazem, jak to tedy vypadá, bylo mi sděleno, že jestě ten den zavolá, nezavolal, druhý den nebral telefon a vzal telefon až v sobotu s tím, že odpoledne bude motorka hotová a ze si mám přijet. Přijel jsem odpoledne a výsledek? Karburátor se znovu vyčistil. Toť vše. Prý mu nepřišly díly. Takže suma sumárum pan Vavrečka za 6 týdnů co měl motorku v servisu dokázal karburátor 2x vyčistit a jednou seřídit No, co říci závěrem? Asi ani nevím, ať si udělá obrázek každý sám. Každopádně za mě co se týče servisu, tak moje nejhorší zkušenost a to do toho počítám i autoservisy.

25.6.2018 v 13:30 | Nahoru | #41
Thombz> tímhle jednáním je docela profláklý.

17.9.2021 v 19:06 | Nahoru | #42
Já mám úplně opačnou zkušenost s http://motolakovani.wz.cz/ Pán je velice ochotný, kvalitně a pečlivě odvedená práce za naprosto lidovou cenu, na čem jsme se domluvili to platilo.. Nechal jsem tam udělat i běžný servis, také rozleštění poškrábaného laku + namontování držáků na boční kufry a montáž usb nabíječky s tlumičem řízení a za mě maximální spokojenost.. Ochota, rychlost, perfektně odvedená práce, můžu všem jen doporučit, v dnešní době se to málo vidí a jsem rád že ještě existuje takový servis kde je radost jezdit

Naposledy editováno 17.09.2021 19:06:51
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev