globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Verva 100 vs ČZ
5.11.2016 v 12:21
Zdravím, mám problém, chtěl jsem do své Zetky vyzkoušet Vervu 100, protože si jí všichni chválí, jak pročistí palivovou soustavu, že pak stará Zetka poletí jak petarda atp... Tak jsem nakoupil plnou nádrž, byl jsem rád, že jsem jí vůbec nastartoval, od spodu nechce vůbec jet, u vrchu docela jede... Před tím jsem jezdil klasiku N95, nevíte v čem by mohl být problém ? Jestli je třeba při tankování Vervy 100, přeladit karburátor a předstih ? *V nádrži mám čistě Vervu 100, nemíchal jsem to s N95... Děkuji za rady..

1 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ

7.11.2016 v 17:19 | Nahoru | #1
Splasenytrubky + dráťa: Na většině robinoil čerpačkách je k dostání N91 na větších i S91,přičemž cena S91 je zpravidla rovna ceně N95 (additiva) a cena N91 je zpravidla nižší, ale o méně než korunu. Ono je dost věcí co na to může jezdit, krom většiny 30 a více let starých werglů, na to můžou jezdit i slabší verze favoritů, felicií a jim podobn ých věcí, takže to pořád je k dostání... coto ve skutečnosti je, nejsem schopen zjistit, je to prostě benzín Já teda provozní problémy nezaznamenal ani s N95.

Pepek: Q8 EXTREM je olej bežné výkonnostní třídy api TC, ovšem pro staré motory zcela nevhodné viskozity, pročež tam nepatří. Tyto motory potřebují olej o viskozitě sae 30 - 40, Olej stejné výkonnostní třídy ale vhodné viskozity je například Mogul TS a další oleje jemu shodných parametrů. Oleje meší viskozity nejsou schopny vymezit poměrně značné provozní vůle tehdejších motorů vynucené různými konstrukčními a materiálovými důvody, proto to syntetické oleje logicky zabíjejí, přestože jsou kvalitní, protože jsou nevhodné...

Je to stejné, jako bys nalil moderní lehkoběžný olej nízké viskozity pro dnešní motory, které jsou pro jeho použití přímo konstruované do staré š120 nebo do žigulíka, ten motor na to zemře a zemře na to velmi rychle, protože výkonnostní třída nesouvisí s viskozitou a vhodnost oleje je určená dvěma nejzákladnejšími parametry a to je právě viskozita a výkonnostní třída.

Jenže vzhledem k tomu že ty jsi kokůtek co si myslí že už zná svět, tak moje cca 15 leté zkušenosti z provozu, údržby a oprav podobně konstruovaných a starých věcí si stejně ani nepřečteš... Mno nic třeba si to přečtou ostatní a nedopustí se podobných chyb, protože i v původně dobré víře může člověk napáchat nenapravitelné škody....

A nakonec - testovací informace... Vertex písty pro ČZ nedělá. Nedělá už je ani Almet jako nástupce původní výroby Metaz-Hradec Králové... Můžeš si vybrat píst maďarský - Berta, nebo Indický - Ambika, pokud se ti v požadovaném rozměru zrovna nepovede koupit nějaký zaprášený archivní kousek původní výroby nebo Almetu...

(reakce na) Verva 100 vs ČZ

7.11.2016 v 19:37 | Nahoru | #2
pech.> co se týká ceny, tak ta nikdy na pumpách nezobrazuje skutečné náklady. Takže je to tak jak píšu, je to jen jakási cenová politika.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport Tomkertis 2 19.4.2022 v 15:49 Dolin
Jawa 250 ČZ 250/455 Tomkertis 4 25.3.2022 v 06:16 libor600
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 Skwanky 9 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid


TOPlist