sezóna skončila, tak je na čase hraní si s motorkou, jsem punťa, tak to chci mít vše v richtiku, asi jako většina z nás, co jezdí pro radost, ne?
Mám luxusně fungujícího Fároše 954ku 02, ale znáte co, pořád mi šťourá něco v hlavě, jestli by to nemohlo být lepší...
Tak otázka zní, má cenu se štourat v zadním tlumiči a nechat ho zrepasovat? Vidle se dělají běžně, ale tlumiče ne, takže je tam 14 let bez servisu a to mi docela trápí.
Tak se chci zeptat zkušenějších jedinců, jestli je to dobrý nápad, nebo blbý nápad, nebo jaký je to vlastně nápad...
Předem děkuji za hodnotné příspěvky
Naposledy editováno 10.11.2016 20:52:30
1 reakcí na tento příspěvek Repas centrálního tlumiče - ano či ne?
Repas tedy nejspis udelat necham, mel jsem pred timhle vlaknem vyhlidnuty Prochymoto a jeste jednu firmu, kde jsem se docetl, ze umi i ty nerozebiratelne. Ale spis jsem se bal, aby tam neumeli spis neco posrat a aby vedeli, kolik ceho tam dat (olej, tlak v expance)...co? Jsem na tohle dost paranoidni
Nad Öhlins apod jsem pomyslel taky, ale to je ukrutna raketa... to uz bych radsi pomalu setril na litra 08+.
Stev: Zajimava myslenka covece, byl by odkaz?
Nejpravdepodobnejsi je repas zadku, coz je cca 1500 + material. Kdyz bych se chtel trochu vic rozsoupnout, dal bych i nove pruziny rovnou dopredu , otazka jestli dopredu original, ale asi spis od vyrobce, ktery dokaze udelat predek i zadek, protoze origo pruzinu nekoupim - to bohuzel nelze. Zase mam oboje kompletne stavitelne, takze se to doladi... premyslim nahlas.
Jestli progresivni je otazka do pranice, protoze jezdim vetsinou sam a planuji okruhy, ale zase nejvic toho najezdim na silnici a obcas jezdim ve dvou a nemam problem ani ted s utahanejma linearnima. :) Zadek mam tri stupne od maxima...
Naposledy editováno 05.12.2016 11:35:08
Jarda89 píše: Děkuji chlapi za super diskuzi, je to dost nad ocekavani!
Repas tedy udelat necham, mel jsem pred timhle vlaknem vyhlidnuty Prochymoto a jeste jednu firmu, kde jsem se docetl, ze umi i ty nerozebiratelne. Ale spis jsem se bal, aby tam neumeli spis neco posrat a aby vedeli, kolik ceho tam dat (olej, tlak v expance)...co? Ksem na tohle dost paranoidni
Nad Öhlins apod jsem myslel taky, ale to je ukrutna raketa... to uz bych radsi pomalu setril na litra 08+.
Stev: Zajimava myslenka covece, byl by odkaz?
Nejpravdepodobnejsi je repas zadku, coz je cca 1500. Kdyz bych se chtel trochu vic rozsoupnout, dal bych i nove pruziny rovnou dopredu , otazka jestli dopredu original, ale asi spis od vyrobce, ktery dokaze udelat predek i zadek, protoze origo pruzinu nekoupim, zase mam oboje kompletne stavitelne, takze se to doladi... premyslim nahlas.
Jestli progresivni je otazka do pranice, protoze jezdim vetsinou sam a planuji okruhy, ale zase nejvic toho najezdim na silnici a obcas jezdim ve dvou a nemam problem ani ted s utahanejma linearnima. :) Zadek mam tri stupne od maxima...
v tlumici zadna veda neni, takze toho ze ti to odbornik zkurvi bych se nebal. racetech, ktech a dalsi delaji vnitrnosti do tlumicu - obvykle jde o "valves" = tzn high speed tlumici obvody, ale i jehly pro low speed, zvyseni zdvihu (omezeni funkce hydraulickeho dorazu) atd...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |