globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repas centrálního tlumiče - ano či ne?
3.11.2016 v 12:46
Ahojte všichni,

sezóna skončila, tak je na čase hraní si s motorkou, jsem punťa, tak to chci mít vše v richtiku, asi jako většina z nás, co jezdí pro radost, ne?

Mám luxusně fungujícího Fároše 954ku 02, ale znáte co, pořád mi šťourá něco v hlavě, jestli by to nemohlo být lepší...

Tak otázka zní, má cenu se štourat v zadním tlumiči a nechat ho zrepasovat? Vidle se dělají běžně, ale tlumiče ne, takže je tam 14 let bez servisu a to mi docela trápí.

Tak se chci zeptat zkušenějších jedinců, jestli je to dobrý nápad, nebo blbý nápad, nebo jaký je to vlastně nápad...

Předem děkuji za hodnotné příspěvky

Naposledy editováno 10.11.2016 20:52:30

1 reakcí na tento příspěvek Repas centrálního tlumiče - ano či ne?

4.11.2016 v 08:14 | Nahoru | #1
No docela pochybuju, že by Showa na motorce SS z roku 2002 (tehdy jedna z top modelů Hondy) jenž stála přes 400K byla horší než něaký např. YSS. Spíš, jak bylo zmíněno, pozvolná nenápadná degradace - únava materiálu . Pokud nemáš s podvozkem problém, nevím proč to něj hrabat. To čím tě asi nepotěším je, že to asi repasovat nepůjde, protože mám pocit, že jsou ty fabrické tlumiče "nerozebíratelné". Životnost je asi hodně o používání ale 80-100Kkm by bylo u mě asi stav, kdy bych se začal zajímat o správnou funkčnost, do tý doby easy.

(reakce na) Repas centrálního tlumiče - ano či ne?

4.11.2016 v 08:30 | Nahoru | #2

..Roko.. píše: . To čím tě asi nepotěším je, že to asi repasovat nepůjde , protože mám pocit, že jsou ty fabrické tlumiče "nerozebíratelné ".


U nás to dělají, i když asi hlavně myslí bahňáky.

Moto Beran

Jestliže rozebiratelný není (na vstupu pístnice do těla tlumiče není víko), je třeba odříznout víko a vytvořit závitovou matici (čímž se tlumič stane rozebiratelným pro případné pozdější opravy). Cena je v tomto případě o něco vyšší a to cca 2 290,- Kč.



Jestli je to trba ne nebo ne, to sam nevim. Nevim jak to jezdilo od novoty. U auta si clovek taky mysli ze je to OK, pak si tam da novou sadu a i kdyz se treba nevyrovna puvodni kvalite OEM dilu, tak je to najednou jine auto... Motorka sice nejezdi v soli a spine (vetsinou ), ale zase 15let na nasich cestach, to tam asi v Japonsku ani nestihli nasimulovat

Naposledy editováno 04.11.2016 08:32:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist