2 reakcí na tento příspěvek Autoškola 2016 skupina A
vše ok do dnešního dne, pár havárií a srážka se zvěří, max jsem ohl stupačku řidítko, nebo si narazil žebro,
že by mně něco víc dala dnešní z mího pohledu podivná autoškola tak asi nic, jen nějaký stres a paniku, divný pocit, strach, a navíc pro ty co si nakoupí pořádné mašiny a nerespektují žádné pravidla silničního provozu to nemá žádný význam
felixxx píše: třeba já mám paíry A 36 let, podle mě jsem nikdy nejezdil s instruktorem protože věděl že to je zbytečné, jsem biker od deseti let, testy jsem opsal z taháku podle poslední značky, jízdy se dělali tak že se příslušník SNB díval jak jezdíme, každý ujel třeba 3OO m
Jó to byly doby. Rok 1992, autoškola svazarmu, rozšíření ze sk. B na A za cca 310,- Kčs. Teorie, 2h. jízdy v provozu s učitelem, závěrečné zkoušky okruh cca 500m mimo křižovatky s jedním rozjezdem do kopce, moto jawa 350 s dvojím řízením. A řidičák byl hotový. Z naší skupiny cca 20 žáků nikdo nevyletěl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola 2016 skupina A
felixxx píše: třeba já mám paíry A 36 let, podle mě jsem nikdy nejezdil s instruktorem protože věděl že to je zbytečné, jsem biker od deseti let, testy jsem opsal z taháku podle poslední značky, jízdy se dělali tak že se příslušník SNB díval jak jezdíme, každý ujel třeba 3OO m
vše ok do dnešního dne, pár havárií a srážka se zvěří, max jsem ohl stupačku řidítko, nebo si narazil žebro,
že by mně něco víc dala dnešní z mího pohledu podivná autoškola tak asi nic, jen nějaký stres a paniku, divný pocit, strach, a navíc pro ty co si nakoupí pořádné mašiny a nerespektují žádné pravidla silničního provozu to nemá žádný význam
Máš pravdu v tom, že v dřívějších dobách si většina lidí dělala řidičák v 15 letech a v řízení již měli dost velkou praxi a docházelo vlastně k legalizaci jejich řízení.
Takže z hlediska ovládání motocyklu by takovým lidem jak říkáš taková podivná autoškola opravdu moc nedala.
Ale doba je jiná, protože dnes převažují žadatelé, kteří nikdy na motocyklu neseděli a to ve všech věkových kategoriích. A tady už ta podivná autoškola bude plnit svoji funkci. Pokud bude ovšem mít instruktora, který povede žáky tak, aby se opravdu něco naučili a motocykl zvládli nejen k úspěšným zkouškám, ale aby jim to něco dalo pro jízdy i po autoškole. A tady by bylo ideální, aby instruktor, který učí motocykly byl motorkář, který je ale aktivní motorkář a jezdí v dnešním provozu. Potom může žákům dát víc než ten, který ještě donedávna celý výcvik nějak odseděl za žákem a byl rád, že přežil další kurz. A současně se již děsil toho, že mu přišli do kurzu další a že ho to tedy čeká znovu.
Přesto, že jsem zastáncem současného způsobu výcviku, protože mohu porovnat jak vypadá žák po absolvování kurzu s instruktorem za zády a jak dnes, tento výcvik nebude dobrý pokud ten samý instruktor bude provádět dnešní výcvik. Protože je to pro něj ještě jednodušší. Je v teple, nemůže spadnout, žák to nějak odjede a hotovo. Dokonce jsou autoškoly, které v rámci většího a rychlejšího zisku cvičí tím způsobem, že instruktor jede za žákem v autě, které řídí další žák.