globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na moto do Albánie

31.10.2016 v 09:56
Příští rok hodláme pokořit nějakých pár kilometrů na cestě do Albánie a přilehlého okolí. Ráda uvítám nějaké vychytávky a rady od těch, co měli tu čest také....díky všem

2 reakcí na tento příspěvek Na moto do Albánie

21.12.2016 v 20:46 | Nahoru | #1
Ahoj. nevím na jakých motorkách se tam chystáte, ale zjistěte si víc o trasách a nespoléhejte jen na mapy. Co se tváří v mapě, nebo navigaci jako silnice, může být ve skutečnosti šotolina. Pokud jde o endura, nemá to tam chybu i když mně osobně se víc líbilo v Bosně. Nebudu to moc rozvádět, bo jsem tam byl jen jednou a jsou tu mnohem ostřílenější cestovatelé. Každopádně je tam nádherně. Taky bych doporučil nejezdit červenec srpen. My byli v červnu a pár dní tam bylo dost nesnesitelný horko. A ještě jedna zajímavost. Mají tam některý úseky ze zvláštního asfaltu doplněného oblázky...trochu mokro a klouže jako prase!:))) Ale jinak budete určitě nadšeni jako všichni co měli tu čest tam být...

(reakce na) Na moto do Albánie

21.12.2016 v 21:38 | Nahoru | #2

foogoo píše: Mají tam některý úseky ze zvláštního asfaltu doplněného oblázky...trochu mokro a klouže jako prase!:)))

To platí o celém Chorvatsku, Bosně, Černé Hoře..
Jinak když mrkneš na můj cestopis, tak ty šotoliny se daj v klidu i na silničních pneu a s celkem slušně naloženou moto zvládnout bez pádu, paradoxně jsem tam lehnul jen jednou a to na suchém asfaltu, bo jsem se kochal těma krásama přírody

(reakce na) Na moto do Albánie

30.12.2016 v 12:08 | Nahoru | #3
foogoo> my potřebujeme asfalt, jedeme na silničkách, to jediné nás omezuje. Prosím o info na pěkné a průjezdné úseky. Předem díky. A bohužel musíme jet přelom červenec/srpen /celozávodka/, jinou možnost nemáme.