Ahoj, celé to začalo před v létě, kdy mě začala motorka lechce cekat, v pásmu 5-7 tis. ot. při stálém plynu, při zrychlování od nízkých otáček se v tomto pásmu motor choval normálně. Po tom co jsem jako první vyměnil svíčky (ikdyž jsem byl přesvědčen, že to nebude příčina, ale někde jsem musel začít) se to postupem dostalo do stádia, kdy jel motor snad i na 2 válce nebo částečně na 2, prostě hrozný bordel, kdy už motor neudžel ani volnoběh. Proměřil jsem cívky, střiky. Poslední co mě napadlo zkusit bylo vyřadit Powercommander a ejhle motor jel hned normálně, takže jsem objednal nový powercommader. Jak jsem ho nainstaloval a zkalibroval, tak jel motor jako víno. Ale po asi po pár desítkách km motor najednou jel jen na 3 válce, jakoby nebyl tlak paliva, po vypnutí a zapnutí jede zase krásně na 4, po dalších cca 20 km znovu a když jsem nazstavoval, tak se třeba do 30 sekund motor vrátil zase do normálu. Prosím o radu někoho zkušeného, zda se s tím někdo setkal. Prosím jen příspšvky, které jsou k tématu a od lidí co mají co říct. Díky