vlastním Suzuki GS 500 E ročník 1996. Přibližně před měsícem jsem vypozoroval, když je motorka hodně zahřátá a jedu například po městě pod 4 tisíce otáček, tak motorka má tendenci se dusit, kuckat a nechce se jí ideálně zrychlit a je vhodnější tam kopnout nižší kvalt. Taktéž má motorka problém při rozjezdech, ale jakmile se dostane nad 4 tis. otáček, vše se zdá v pořádku. Všimnul jsem si, že v Airboxu je trochu nachcaný benzín jak z pravého tak i levého válce. Že by se uchcávala v nízkých otáčkách? Kde může být problém?
PS: Občas, když dojíždím na křižovatce a kvaltuju dolů s meziplynem tak si "jakoby" uprdne. Že by to střelilo nebo nehodilo jiskru na jednom válci?? Dělá to velice zřídka.
Předem děkuji za jakékoliv rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek Motorka je líná a má tendenci se dusit
loup> co se tycr benzinu... tankuju na benzine, molce, shell ... prevazne klasiku 95 a obcas ty jejich premiovky... tankuju timto stylem delsi dobu a do nedavna nebyl problem... zkusim dat novy vzduchovy filtr a uvidi se co to bude delat. Ten aktualni je spinavej jako prase :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |