globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výroba přídavné nádrže
 
2.9.2016 v 22:41
Jelikož zaujala má přídavná nádrž, v prvním příspěvku stručně popíšu výrobu, aby nebyla dlouhá hlavička.







Naposledy editováno 02.09.2016 22:41:48

1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže

3.9.2016 v 13:26 | Nahoru | #1
pěkné, nenásilné, ale... až ti spadne ze stojánku, nezačne ti téct benzín po motorce? O havárii nemluvím. Ano, vidím kufry, ale stejně bych nerad hořel zaživa.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

3.9.2016 v 15:13 | Nahoru | #2
KubaNěco> Taky jsem nad tím uvažoval. Ve hře byly dvě varianty: Udělat novou, větší přední nádrž, nebo udělat přídavnou na zadek.

Zvítězila tato varianta právě kvůli bezpečnosti. Nádrž je celá schovaná za rámem nosiče kufrů a kufry samotnými, takže to by musel být už extra pech, aby se to nějak dotklo země. Úchyty které ji drží jsou udělány tak, aby se případně utrhly, ale nevyrvaly materiál samotné nádrže. JInak samotná stěna je tlustá tak, že si na to můžeš klidně stoupnout. Vnitřních pár vrstev je z chemicky odolného epoxidu a hlavní vrstvy jsou z epoxidu vyvinutého speciálně pro rázové zatížení. V podstatě se to nijak neliší od běžně používaného plastu.

Edit: Jo a už bez úhony spadla a s plnou. Zrovna když to Poláci po cestě obhlíželi.

Naposledy editováno 03.09.2016 15:17:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist