Ahoj, sory,ze pisu bez diakritiky,ale to se da prezit. Mam FZ1 uz 5 let, najeto 30tis km,tak.bych ti mohl neco povedet. Po cestavatelsky strance, je to delnik. Nastaveni podvozku v originalu, brzdovy desky jedine original a brzdi to suprove. Lehka vada je,ze ti to pri vestsich hicech topi na koule spod sedacky,ale vse se da prezit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
, pokud se o ni majitel staral,neboj se najezdu nad 30 tis plus...delej ji predepsanou udrzbu a budes spokojen. Pri koupi si davej bacha na zemi puvodu,jelikoz pr. z Francie se dovazej skrceny verze (poznas ve velkym TP) a i kdyz jsem nejezdil cukaci verzi 06, tak doporucuju verzi 07 a vejs. Pokud chces cestovat a mit prostor,pocitej,ze nosice od SW stojej balik,ale vyplati se to,okufrovat velkyma,ale tez pocitej s vetsi spotrebou. Hodne FZtaku ma primarni prevod o zub mensi,nez original, jelikoz po demontazi origo laufu ztratis,diky odpojeni privery spodek...Moto tim padem je cca do 5 tis slabsi,ale od 5 nahoru uz to praska solidne. Prevodovka pri zarazeni jednicky hlucne jebne,ale to je uplne normalni. Dost cast pri jezde v kolone uslysis ventilatory chlazeni, ale stacej to v pohode schladit..Svetla potkavaci i dalkovy sviti dualne..takze v noci vidis dostatecne. V podsedadlovy casti mas hovno mista, fakt jen na lekarnu, naradi...nic vic tam necekej. Dost casto slysis takovy susteni od budiku (povoleny srouby,co je drzi na leseni)..V zrcatkach je videt dost. Beznou udrzbu(olej,filtr, vzduchac,provozni kapaliny) zvladnes sam..ale doporucuju nesetrit. Kdyby te zajimalo jeste neco jinyho,napis si a pokud budu moci, rad zodpovim. S pozdravem a heslem: Honda,zahrade to nejlepsi. T.