paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod do vysokých otáček
23.8.2016 v 20:44
Mám takový problém u své husky , když jedu v nízkých otáčkách a pak se chci rozjet do vysokých tak v jednom momentu se začne zakuckávat a pak když se vykucká tak jede zase uplně normálně. Myslíte že by to mohlo být přívěrou nebo něčím jiným? Koukal jsem na svíčku a ta má normálně cihlovou barvu.Moto by mělo být po GO předchozí majitel mi k tomu dal všechny faktury. A ještě mám jeden dotaz kamarád má Husku WRE 125 a do kopce jede v klidu na 6ku třeba 120 km/h a já jsem rád že jedu 80. Mám teda rozetu 50 zubů on 49 a primárko mám 14 a on 13 , mám originál nezkrácený výfuk ,on také. Já mám koleno vykuchané a on má nejspíš laděné Husqvarna Racing , myslíte že by to byl takový rozdíl ? děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Přechod do vysokých otáček

23.8.2016 v 20:53 | Nahoru | #1
Tvoj kamarat ma 50 kilo aj s topankami a ty 90

(reakce na) Přechod do vysokých otáček

24.8.2016 v 06:57 | Nahoru | #2
kunna1> vážíme tak stejně :D

1 reakcí na tento příspěvek Přechod do vysokých otáček

24.8.2016 v 07:10 | Nahoru | #3
Vždyť jen v převodech má on o 5,5% lehčí převod, laděný výfuk též udělá své, ale hlavně píšeš, že kucká - nejdřív musíš opravit kuckání. Měl jsem podobný problém s Mitem po otevření, netěsnil jazýčkový ventil, tak jsem otočil membrány a bylo po kuckání. Převody jsem též dal lehčí a teď to jezdí parádně. Koukni na mé témata.

(reakce na) Přechod do vysokých otáček

24.8.2016 v 09:02 | Nahoru | #4

mito7 píše: Vždyť jen v převodech má on o 5,5% lehčí převod, laděný výfuk též udělá své, ale hlavně píšeš, že kucká - nejdřív musíš opravit kuckání. Měl jsem podobný problém s Mitem po otevření, netěsnil jazýčkový ventil, tak jsem otočil membrány a bylo po kuckání. Převody jsem též dal lehčí a teď to jezdí parádně. Koukni na mé témata.


Nebylo by možné že by to dělalo také špatně nastavené zapalování , protože předchozí majitel ho měnil než jsem ji kupoval ,tak třeba to špatně nastavili. A ještě jak poznám že to netěsní ? :D

1 reakcí na tento příspěvek Přechod do vysokých otáček

24.8.2016 v 09:05 | Nahoru | #5
Pohledem, nebo do toho fouknout a nasát. Musí to pustit jen jedním směrem. Jestli to jede nahoře dobře, tak by zapalování mělo být v pořádku.

(reakce na) Přechod do vysokých otáček

25.8.2016 v 20:20 | Nahoru | #6
mito7> je normální že bych měl na dně airboxu trochu benzínu ? Jak je ta příruba z karburátoru ke vzduchovymu filtru tak tam mám po dně benzín

1 reakcí na tento příspěvek Přechod do vysokých otáček

26.8.2016 v 06:25 | Nahoru | #7
To by mohla být známka toho, že netěsní jazýčkový ventil a "frdlá" to benzín ven z karburátoru.

(reakce na) Přechod do vysokých otáček

26.8.2016 v 09:14 | Nahoru | #8
mito7>Já jsem měl ten filtr venku než jsem sem psal to téma , a všiml jsem si toho že to tam je , tak já to zkusím teda prozkoumat ty klapky , díky za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2-takt vs 4-takt Husqvarna SM 125 antoniinz 3 Včera v 22:23 Destroyer
Husqvarna SM 125 Přívěra Husqvarna SM 125 _zbynekk_ 3 29.5.2024 v 16:01 ja1
huska sm125 2005 dušení motoru Husqvarna SM 125 kobliznik 10 12.5.2024 v 10:27 kobliznik
Husqvarna sm125 oil master jo nebo ne Husqvarna SM 125 kobliznik 3 3.5.2024 v 17:46 ja1
Husqvarna SM 125 názor Husqvarna SM 125 _zbynekk_ 1 2.5.2024 v 19:43 kokoška.


TOPlist