globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr kompresoru do dílny
 
17.8.2016 v 20:28
Všechny zdravím, poraďte mi někdo kdo se vyzná v kompresorech. Starý dvoubuch kompresor se Zilu už mi vůbec nestačí. Tak koukám po něčem novém za rozumný peníz.
Vybírám mezi
1. Scheppach HC53DC 230V za 7000,-
- (2vál, 50l vzdušník, plnící množství 272l/min při á 2 atm.(při 8atm. 145L/min))
2. Metabo mega 350-100 - 230V za 11 400,-/ 400V za 12 000,-
- ( 2vál, 90l vzdušník, udávané plnící množství 220l/min, ale při kolika atm. jsem nenašel)

Otázka zní, který z nich bude dodávat více vzduchu na běžné práce kolem baráku a auto moto, stříkaní pistolí, razák, možná časem pneu. kladivo, nastřelovač hrebů, atd..
Zkušenosti s těma značkama by mi taky pomohly, ať zbytečně nevyhodím kasu a pak nebudu spokojený.
Díky za odpovědi.

Výběr kompresoru do dílny

17.8.2016 v 21:39 | Nahoru | #1
zrovna taky vybiram...
narazil jsem na tohle... hodnoty stejne jako u konkurence..cena polovicni...

http://www.hrtechnik...or-Workzone-WAC-3050

Naposledy editováno 17.08.2016 21:43:56

Výběr kompresoru do dílny

17.8.2016 v 23:28 | Nahoru | #2
Cus, mam scheppach hc 53 dc, asi 2 roky. Jede tak 2 x tydne, zadna velka divocina, a zatim bez jakyhokoliv problemu. Menil jsem parkrat olej, liju tam normalni autoolej 5w40.

Za me dobry

2 reakcí na tento příspěvek Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 09:37 | Nahoru | #3
Ten sheppach z odkazu mam. Mel jsem predchozi model jednobuchu od nich a na to ze me stal asi 2,5 tak me vydrzel v provozu maleho pneuservisu asi5-6 let.
Ten dvojvalec od nich mam ted nove asi 2 mesice a 2x jsem reklamoval jednu trubicku, kterou soudruzi v china udelali z hliniku takze se neda dotahnout a podfukuje / ev. kdyz ji dotahnes tak rupne. Potreti uz jsem na to nemel nervy a jelikoz jde jen propojku k pojistovaku tak jsem ji proste vyradil a az budu mti cas tak ji vylisuju z CU.

Jinak dodavka vzduchu sedi podle toho co udavaj. Honim tim 100l vzdusniku. Nahradni dily maj za hubicku...je me serou s tema hlinikovejma trubickama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 14:34 | Nahoru | #4
gugo> Prosim te, kterou z tech trubicek myslis? Jak to ctu, tak jsem sel mrknout, a kolem jedne, co vede z hlavy k ventilu na vzdusnik, me po ni mirne stika olej. Taky je hlinikova, tak ted mam strach ji dotahnout , aby nerupla. Dik

"podfuku" jsem si nevsimnul, az ted tech par kapek oleje.

Naposledy editováno 18.08.2016 14:37:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 14:52 | Nahoru | #5
Mr.Kaktus> to nepude ona, z tyhle nema moc jak olej tect. Kdyz se podivas na ten tlakovej spinac tak ten je prisroubovanej rovnou na tele vzdusniku a jeste do nej vedet tenka trubicka. Tak to je ona. Ja bych to to vyfotil ale mam to nahore na pudicce a nechce se me tam lozit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 15:12 | Nahoru | #6
gugo>





takze je to tahle trubicka?

Naposledy editováno 18.08.2016 15:13:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 16:09 | Nahoru | #7
Mr.Kaktus> jo , to je vona. al tohle je jedno valec ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 16:20 | Nahoru | #8
gugo> Dik. Nene, je to ten dvoupistak. Fotka klame . Hc 53 dc special edition je na nem napsany, a 50l , takovej "hubenej" vzdusnik.

Naposledy editováno 18.08.2016 16:20:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 16:55 | Nahoru | #9
gugo> dej místo ní plastovou vzduchovou hadičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 18:42 | Nahoru | #10
osiris> dobrej napad

(reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 18:43 | Nahoru | #11
2x

Naposledy editováno 18.08.2016 18:43:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 18:44 | Nahoru | #12
Mr.Kaktus> a mas tam na tech hlavnich trubkach z valcu taky namotany hlinikovy chlazeni ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 18:55 | Nahoru | #13
gugo> Chlazeni? To asi nemam. Mezi s sebou jsou propojeny jednou trubkou hlavy, a pak z te jedne, to vede k ventilu (tam me prave rosi ten olej). Ale jsou to obycejny hlinikovy trubky.

Vypada to presne takhle. https://im9.cz/iR/i...93b37b8553621cba.jpg

Ty to mas nejak jinak ? (to chlazeni me zajima)

Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 19:17 | Nahoru | #14
Ja mam nejaky dvouval Herkules, tenkrat za 5 tisic. Vzhledove podobny tomu na prvnim odkazu a zatim mi stacil na vse. Dokonce i ba strikani strechy starou dobrou kovofinishkou. Brzdilo me jen dolevani barvy (horni nadobka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 20:18 | Nahoru | #15
Mr.Kaktus> hele tak mam asi 52D tam je ta trubka vomotana, trochu je to videt a tyhle foto.

(reakce na) Výběr kompresoru do dílny

18.8.2016 v 21:52 | Nahoru | #16
gugo> Tak to ja tam nemam. Za dva roky me to tam nechybelo, tak to nebude chybet dal

Mam pocit, ze ta 52 ma akorat jinej tvar nadoby, a 8 baru. 53 ma 10 baru, a ten "hubenej" vzdusnik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

20.8.2016 v 20:00 | Nahoru | #17

gugo píše: Ten sheppach z odkazu mam. Mel jsem predchozi model jednobuchu od nich a na to ze me stal asi 2,5 tak me vydrzel v provozu maleho pneuservisu asi5-6 let.
Ten dvojvalec od nich mam ted nove asi 2 mesice a 2x jsem reklamoval jednu trubicku, kterou soudruzi v china udelali z hliniku takze se neda dotahnout a podfukuje / ev. kdyz ji dotahnes tak rupne. Potreti uz jsem na to nemel nervy a jelikoz jde jen propojku k pojistovaku tak jsem ji proste vyradil a az budu mti cas tak ji vylisuju z CU.

Jinak dodavka vzduchu sedi podle toho co udavaj. Honim tim 100l vzdusniku. Nahradni dily maj za hubicku...je me serou s tema hlinikovejma trubickama.


Já na pneuservis používám Orlík 17/250 a připadá mi jako rozumné minimum. Nedovedu si představit honit zouvačku takovým malým kompresorem dlouhodobě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

20.8.2016 v 21:21 | Nahoru | #18

dave-lister píše: Já na pneuservis používám Orlík 17/250 a připadá mi jako rozumné minimum. Nedovedu si představit honit zouvačku takovým malým kompresorem dlouhodobě.



tak zalezi kolik toho delas.
Kdyz ten kompresor jel tak za cca 8 minut nafoukal tech 100litru z 0 na 8 baru. Pak obvykle staci zasoba vzduchu na 4-5x odrazeni pneu, sepne se kompresor a nez sundas plast a nandas novej mas dofoukano do plna. Nevidim vtom zadnej problem.
Ted mam dvoupistak a jedinej rozdil je vtom ze to je nafoukany za 2 minuty, ale dozdil v praci jako takovy fakt nevidim.

btw: abych uplne nekecal, tak treba dodavkovy Ccka ktery obcas drzej jak prilepeny je dobry delat kdyz ma odrazecka 8 baru, takze tam bych mozna byl trochu limitovanej a musel jsem cekat. Kazdopadne fakt me to nejak desive nelimitovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kompresoru do dílny

21.8.2016 v 21:46 | Nahoru | #19
gugo> Asi záleží jak která zouvačka. Ta moje žere asi více protože každé jedno přezuté kolo (odrážení, upnutí, uvolnění a nahuštění) spustí kompresor. Pokud to je malé kolo je to třeba i na dvě kola, ale třeba dodávkový kola to takhle mají. Počítal jsem to a vychází to na spotřebu asi 1000l vzduchu na jedno kolo, Kompresor to pak dofukuje skoro dvě minuty, spíná při 6,5bar vypíná při 10,5 bar. Takhle malý kompresor by musel u mě dofukovat vícekrát, kompresor to asi vydrží ale musel bych ho mít mimo dílnu abych ho nemusel pořád poslouchat. To bych z toho zachvíli ohluchnul. :D :D :D

(reakce na) Výběr kompresoru do dílny

21.8.2016 v 23:08 | Nahoru | #20
dave-lister> nojo to je zaklad mit kompresor mimo dilnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist