Téma: Co myslíte?
Zdravím kamarádi. Tak Ačko je doma teď už jen vybrat stroj. Vychází mi jen 3. Malaguti Spidermax 500, Honda Silverwing 600 a Yamaha Majesty 400. Hondy jsou asi nejlepší ale mají toho dost za sebou a Malaguti je nejhezčí ale má zase malý kufr. Yamaha je takový universál ale zase nejslabší. Tak co myslíte? Děkuji za vaše zkušenosti . PS. Zapomněl jsem dodat do 60 000 kč a je určený na každodenní ježdění ale i na delší výlety single

Naposledy editováno 05.08.2016 02:13:39

Co myslíte?

4.8.2016 v 13:53 | Nahoru | #1
Nerikas ale na co to chces a kolik na to mas

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte?

4.8.2016 v 16:13 | Nahoru | #2
tento dotaz bych polozil na skutrforum nebo na www.nc700.sk tam jsou na skutry odbornici.

Co myslíte?

4.8.2016 v 17:35 | Nahoru | #3
Hele myslí že Malaguti se už nevyrábí a bude problém sehnat některé díly. http://www.scootlan...-dobre-koupit-skutr/

(reakce na) Co myslíte?

4.8.2016 v 20:40 | Nahoru | #4

gugo píše: tento dotaz bych polozil na skutrforum nebo na www.nc700.sk tam jsou na skutry odbornici.



Co myslíte?

4.8.2016 v 20:43 | Nahoru | #5
Asi bych si vzal Majesty .
Motor Minarelli je hodně dobrý!Kufr má velký!Je pohodlná!Je to Yamaha!

Většinou radím ve skútrech Italy, ale SpiderMax mi přide "divný" tím, že nemůžeš měnit polohu nohou , ale zase motor Piaggio je znám svojí "nesmrtelností" a velká kola se taky hodí!No a že by měl "malej kufr" se mi teda nezdá ...A že by se už nevyráběly taky nevím...Změna vlastníka, to ano, ale asi ne konec...Prověř u Brněnského AZ servisu...

Kolik na to máš?Piaggio X10 je skvost

Co myslíte?

5.8.2016 v 07:21 | Nahoru | #6
Se sem jenom tak malinko přiseru - jeli jste někdo někdy na skútr-tříkolce? Jako MP3, Gilera Fuoco atp. ...

1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte?

5.8.2016 v 08:10 | Nahoru | #7
Jinak k tématu - nejsem žádnej srdcař, co se týče skútrů. Klasickýho skútra jsem měl Vespu ET4 125, Piaggio X9 500 Evolution a teď mám Aprilii Atlantic 500 Sprint. Všechno jako vozidla do práce a na léto na couračky po okolí. Vespa měla 10" kola. Do města špica kvůli manévrovatelnosti, plus kvůli zavazadelníku a kompaktním rozměrům. Obrovský mínus jsou pro tyhle malý kolečka naše cesty, kanály, díry, záplaty a děravý záplaty. Někdy vyloženě o držku. X9ka byla dobrá, ale neměl jsem jí moc dlouho (stěhování, málo prostoru na tak velkej skútr). Nicméně přetechnizovaná, plná elektronickejch nepotřebnejch nesmyslů. Pak jsem skútra nějakou dobu neměl, do práce jsem jezdil na starý GPZ500. Jenže jak občas cestou sprchne, byl jsem pak celej den v mokrým a zpátky na motorku už se mi pak moc nechtělo. Tak jsem zase zvažoval koupi skútru. Už jsem věděl, že nejmíň 400 ccm, mám jednu cestu do práce skoro 20 km a téměř celou po E50. Takže široká rovná silnice. Vim kam se obrátit a byla mi nejvíce doporučována Honda Silver Wing 400. Šestistovka údajně znatelně víč žere a je až moc "nóbl" na to, na co to chci. I když ta 400 mi připadá skoro stejná (ale třeba vím, že velkej a malej strom má de facto taky jen jinej motor, ale jsou to poměrně dost odlišný motorky). Nicméně doporučována kvůli spolehlivosti a dvouválci. Samozřejmě je na výběr mraky maxiskútrů. Nakonec jsem koupil toho Sprinta. A proč? Protože jsem našel pěknej kousek za fakt dobrou cenu a ani to nebylo daleko. Není ničím extra. Naopak - je úplně obyčejnej, mimo vstřikování a immobilizéru s alarmem na něm nejsou žádný hovadiny. Žádnej palubní počítač, žádnej elektrickej stojánek, žádnej odskok sedla s tlumičem, žádný elektrický zrcátka, prostě žádný 3,14-čovinky. Mimo toho immo, to mi sere, ale co už, no ... motor piaggio master (všechny italský maxíky nad 400 ccm).

Čili pár poznatků co jsem měl možnost nasbírat:
1) Protože jezdim na motorkách, a do práce po "státovce", nechci nic slabýho a pomalýho ...
2) ... protože jezdim na motorkách, vim, že skútr fakt neni motorka a je kravina chtít si skútrem motorku nahradit !!!
3) Není to na sportovní svezení. Je to dělník, dříč, užitková a užitečná věc. Konec. Prostě vozidlo na ježdění z bodu A do bodu B.
4) Ale na účelový ježdění je zase mnohem praktičtější než motorka. Úložný prostory, ochrana proti nepřízni počasí (mám veliký plexi - spíš vitrínu), na chladný počasí deku Tucano Urbano - jezdím od března do konce prosince. V létě na místní přesuny je to k nezaplacení - pantofle, helmu a jedeme ...
5) Spotřeba je docela důležitá vzhledem k bodu 3 a 4. Teda jako jestli to žere 3,5 nebo 4 je fuk, ale jestli to žere 3,5 nebo 7,5 už jedno neni. Piaggio master je v pohodě - X9ku jsem dost honil a jezdila za 4 - 4,5. Atlantic mi žere 3,5 - 4. I s tou 125kou jsem jezdil za víc.
6) Zvaž velikost kol - čim menší kola, tim lepší manévrovatelnost v nízký rychlosti. A nestabilita při vysoký rychlosti. Ale to je u maxíka trochu mimo. Čím jsou kola větší, tím míň budeš vědět o dírách a líp se pojede. Ale velký kola jsou na úkor zavadelníku, a to fakt dost. Takže takovej Spider Max má pevnou přední vidli a 16" kola. To je dobře, ale díky tomu je to ohromný hovado protože nebylo moc místa "v kufru". Proto má divnej kufr a vysokej zadek. A vysokej předek. Ale aby to nebylo dlouhý jak tejden před vejplatou tak má trochu podivný proporce. Třeba ten Atlantic Sprint má 14" kola (400 a 500 ccm). Je na něm víc místa pro nohy, víc místa v kufru, ale je náchylnější na nerovnosti na silnici.

Nic nikomu necpu a kdo chce kam ... že ... jen popřemýšli na co skútra chceš. Pak zvaž určitý věci a podle toho vybírej A nezapomeň, že za 60 000,- nebude zrovna zánovní, tak zvaž ještě to, zda-li není lepší skútr obecný, obyčejný, bez miliónu sračiček a složitostí, který se můžou (a budou) kazit ...

Naposledy editováno 05.08.2016 08:12:28

Co myslíte?

5.8.2016 v 12:48 | Nahoru | #8
Ber Hondu,je to o třídu jinde než jednoválec.

(reakce na) Co myslíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.8.2016 v 21:02 | Nahoru | #9

Piwell píše: Jinak k tématu - nejsem žádnej srdcař, co se týče skútrů. Klasickýho skútra jsem měl Vespu ET4 125, Piaggio X9 500 Evolution a teď mám Aprilii Atlantic 500 Sprint. Všechno jako vozidla do práce a na léto na couračky po okolí. Vespa měla 10" kola. Do města špica kvůli manévrovatelnosti, plus kvůli zavazadelníku a kompaktním rozměrům. Obrovský mínus jsou pro tyhle malý kolečka naše cesty, kanály, díry, záplaty a děravý záplaty. Někdy vyloženě o držku. X9ka byla dobrá, ale neměl jsem jí moc dlouho (stěhování, málo prostoru na tak velkej skútr). Nicméně přetechnizovaná, plná elektronickejch nepotřebnejch nesmyslů. Pak jsem skútra nějakou dobu neměl, do práce jsem jezdil na starý GPZ500. Jenže jak občas cestou sprchne, byl jsem pak celej den v mokrým a zpátky na motorku už se mi pak moc nechtělo. Tak jsem zase zvažoval koupi skútru. Už jsem věděl, že nejmíň 400 ccm, mám jednu cestu do práce skoro 20 km a téměř celou po E50. Takže široká rovná silnice. Vim kam se obrátit a byla mi nejvíce doporučována Honda Silver Wing 400. Šestistovka údajně znatelně víč žere a je až moc "nóbl" na to, na co to chci. I když ta 400 mi připadá skoro stejná (ale třeba vím, že velkej a malej strom má de facto taky jen jinej motor, ale jsou to poměrně dost odlišný motorky). Nicméně doporučována kvůli spolehlivosti a dvouválci. Samozřejmě je na výběr mraky maxiskútrů. Nakonec jsem koupil toho Sprinta. A proč? Protože jsem našel pěknej kousek za fakt dobrou cenu a ani to nebylo daleko. Není ničím extra. Naopak - je úplně obyčejnej, mimo vstřikování a immobilizéru s alarmem na něm nejsou žádný hovadiny. Žádnej palubní počítač, žádnej elektrickej stojánek, žádnej odskok sedla s tlumičem, žádný elektrický zrcátka, prostě žádný 3,14-čovinky. Mimo toho immo, to mi sere, ale co už, no ... motor piaggio master (všechny italský maxíky nad 400 ccm).

Čili pár poznatků co jsem měl možnost nasbírat:
1) Protože jezdim na motorkách, a do práce po "státovce", nechci nic slabýho a pomalýho ...
2) ... protože jezdim na motorkách, vim, že skútr fakt neni motorka a je kravina chtít si skútrem motorku nahradit !!!
3) Není to na sportovní svezení. Je to dělník, dříč, užitková a užitečná věc. Konec. Prostě vozidlo na ježdění z bodu A do bodu B.
4) Ale na účelový ježdění je zase mnohem praktičtější než motorka. Úložný prostory, ochrana proti nepřízni počasí (mám veliký plexi - spíš vitrínu), na chladný počasí deku Tucano Urbano - jezdím od března do konce prosince. V létě na místní přesuny je to k nezaplacení - pantofle, helmu a jedeme ...
5) Spotřeba je docela důležitá vzhledem k bodu 3 a 4. Teda jako jestli to žere 3,5 nebo 4 je fuk, ale jestli to žere 3,5 nebo 7,5 už jedno neni. Piaggio master je v pohodě - X9ku jsem dost honil a jezdila za 4 - 4,5. Atlantic mi žere 3,5 - 4. I s tou 125kou jsem jezdil za víc.
6) Zvaž velikost kol - čim menší kola, tim lepší manévrovatelnost v nízký rychlosti. A nestabilita při vysoký rychlosti. Ale to je u maxíka trochu mimo. Čím jsou kola větší, tím míň budeš vědět o dírách a líp se pojede. Ale velký kola jsou na úkor zavadelníku, a to fakt dost. Takže takovej Spider Max má pevnou přední vidli a 16" kola. To je dobře, ale díky tomu je to ohromný hovado protože nebylo moc místa "v kufru". Proto má divnej kufr a vysokej zadek. A vysokej předek. Ale aby to nebylo dlouhý jak tejden před vejplatou tak má trochu podivný proporce. Třeba ten Atlantic Sprint má 14" kola (400 a 500 ccm). Je na něm víc místa pro nohy, víc místa v kufru, ale je náchylnější na nerovnosti na silnici.

Nic nikomu necpu a kdo chce kam ... že ... jen popřemýšli na co skútra chceš. Pak zvaž určitý věci a podle toho vybírej A nezapomeň, že za 60 000,- nebude zrovna zánovní, tak zvaž ještě to, zda-li není lepší skútr obecný, obyčejný, bez miliónu sračiček a složitostí, který se můžou (a budou) kazit ...



Naprostý souhlas! Howk!

Co myslíte?

6.3.2017 v 04:10 | Nahoru | #10
Ber Silvouše, je to pohodlný a rychlí stroj,tady nešlápneš vedle.

Co myslíte?

6.3.2017 v 04:11 | Nahoru | #11
Ber Silvouše, je to pohodlný a rychlí stroj,tady nešlápneš vedle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha majesty 400 vin kod Yamaha Majesty 400 leryshuck 7 23.1.2018 v 17:24 leryshuck
Zvýšení volnoběhu Silver Wing 600 Honda FJS 600 Silver Wing karlos18 5 3.1.2018 v 05:03 Kov
Vyber maxiskútra [1, 2] Kymco Xciting 500, Yamaha T-max, Yamaha Majesty 400 rider_Danny 31 8.11.2017 v 19:47 maco
Repas vidlic Silverwing 600 Honda FJS 600 Silver Wing karlos18 1 4.10.2017 v 05:38 wáca
Cvakani v rele startování při pokus... Yamaha Majesty 400 voxa 4 7.6.2017 v 06:54 voxa

TOPlist