Je to normalni ? Stava se vam to taky? Kdy? Jak to nejefektivneji odstranit?
...hledal jsem to tady ale nasel pouze dohady a bludy, tak prosim napiste nekdo kdo ma zkusenosti a citi se byt fakt dobrym jezdcem a dokaze zduvodnit proc se to deje a jak to spravne odstanit.
Mozna dobre podotknout, ze motorku mam dle mistnich meritek slabou a nastavitelny je pouze zadni tlumic a to jen predpeti.
EDIT: jedna se o Kawasaki Z300, rok stara, nebourana, zavada na stoji by byt nemela.
Diky
Naposledy editováno 27.07.2016 17:07:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,
nebudu se hádat jestli mám pravdu nebo ne, nicméně můžu mít s moto oblečkem kolem tech 80kg (a myslím si že rozložení mojí váhy je na 200kg tuonu sákra znát.
Pokud tu máme borce kterej má 85kg po ranní stolici, s oblečením a helmou má 90kg. a řídí motorku která váží od pasu strelim 160kg? a je koncipovaná pro holky (bez urážky) aby byla lehká a ovladatelná...... ať jdu do detailu - s mírně povolenym předpětím pružiny....
Tak pořád ti připadá moje rada mimo mísu?
Navíc si tam odporuješ cituju :Bude to nejaka technicka zavada si myslim. Bud to a nebo je to spatny styl jizdy. - tak co je podle tebe spatnej styl jízdy jiného nez sem napsal? že přidává plyn levou rukou nebo nechapu.
Neodmítám technickou vadu, vpodstatě by to bylo nejlepší řešení. nejspíš je to v záruce.... proto by chtelo aby se na tom bud někdo svezl, nebo na to kouk někdo kdo jezdí.
Popř s tím jet rovnou do servisu at se na to číhne někdo kdo to má v oku.
věštění z internetu občas pomůže ale v diagnostice je to težší
Ze se na motorce ridi celym telem, pokud chces jezdit rychle, to je bez diskuze. Ale ze by ciste hmotnost jezdce mela vliv na kmitani kola, to neberu.
Lehci jezdec - nekmita
Tezsi jezdec - kmita
To je proste kravina. Motorka ma hmotnost bez jezdce a maximalni povolenou hmotnost. Jestli ciste 85kg jezdec dostane motorku pres limit maximalni povolene hmotnosti, tak fajn, mas pravdu...