globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,
27.7.2016 v 16:02
Stalo se mi, ze pri plne vytocene dvojce, prezareni na trojku a opet okamzite vytoceni plynu se motorka rozvlnila. Zacaly se trast riditka. Dost neprijemna vec, kterou jsem ustal asi tim, ze jsem proste neubral plyn, uvolnil riditka a asi prenesl vahu dopredu.
Je to normalni ? Stava se vam to taky? Kdy? Jak to nejefektivneji odstranit?

...hledal jsem to tady ale nasel pouze dohady a bludy, tak prosim napiste nekdo kdo ma zkusenosti a citi se byt fakt dobrym jezdcem a dokaze zduvodnit proc se to deje a jak to spravne odstanit.

Mozna dobre podotknout, ze motorku mam dle mistnich meritek slabou a nastavitelny je pouze zadni tlumic a to jen predpeti.

EDIT: jedna se o Kawasaki Z300, rok stara, nebourana, zavada na stoji by byt nemela.

Diky

Naposledy editováno 27.07.2016 17:07:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,

29.7.2016 v 08:17 | Nahoru | #1

dewwil píše: Škoda, že nevozím kameru, pár rozkmitání na TL1000S už mám za sebou, pokaždý jsem to zatím ustál, ale ten tlumič řízení bych tam asi měl fakt dát... Nejhorší to bylo v kilu v zatáčce u metra Stodůlky směrem na Řepy, to už pískalo přední kolo jak se šprajcovalo levá pravá, ale aspoň měli čekající na zastávce na co koukat Proto mám TL rád, nikdy neprojedu zatáčku dvakrát stejně, takovej ten adrenalin co mi zas provede a jakým způsobem mě chce shodit



nojo, ale ty nejezdis jako normalni smrtelnik

(reakce na) Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,

29.7.2016 v 21:11 | Nahoru | #2

gugo píše: nojo, ale ty nejezdis jako normalni smrtelnik

Ale ne, jezdím úplnou tužku, v zatáčkách sice tahám co se do TL vejde, ale na rovině si jedu pohodičku na bublačku, šetřím zadní gumu a na rovině umí každej, tam jsi limitován pouze výkonem motoru, ale nejlepší jsou ty protažený ksichty střelců, když je spráskáš na skoro dvacetiletý potvoře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist