Dějte si na ty zmetky pozor. Já se s nimi budu teď soudit. Čtvrt milionu je prostě moc na to, abych to nechal bez povšimnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Tak ono to vlastně už Volvo není. Je to vlastně Ford Focus, kde Volvo je pouze motor. Ještě nedávno si ho Ford dával do Fokus RS.
Stará V70 je úplně jiné auto než nová V70 a proto je i jiná než V50. Jestli jsi řídil V70 mladší než 2007, tak to už se blíží V50. (to už je karosérie a podvozek Ford, stejně jako je V50 postavený na Fokusu)
AWD T5 má jiné nápravy, brzdy, pružiny, tlumiče......... Vlastně je to zase jiné auto, než klasická V50.
Je to defakto to samé, jako kdyby majitel BMW E36 se základní motorizací se vyjadřoval k BMW M3.
k M3 se pravda nijak vyjadřovat nehodlám Ale jestli se V50 nějakým zázrakem přetransformovala z nedotáčivýho kombíka na požírače zatáček, tak ok. A hlavně jsem netušil o jaký V50 mluvíš Kdybych věděl že je to ta nová, možná si komentář ušetřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Stev píše: k M3 se pravda nijak vyjadřovat nehodlám Ale jestli se V50 nějakým zázrakem přetransformovala z nedotáčivýho kombíka na požírače zatáček, tak ok. A hlavně jsem netušil o jaký V50 mluvíš Kdybych věděl že je to ta nová, možná si komentář ušetřím.
Nedotáčivost jsem zatím nezaznamenal. Haldex to nedovolí a ihned posílá výkon na zadní kola. Dá se to ale utrhnout a pak je V50 přetáčivá. Je ale třeba vypnout dsct.