Dějte si na ty zmetky pozor. Já se s nimi budu teď soudit. Čtvrt milionu je prostě moc na to, abych to nechal bez povšimnutí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: Ciste teoreticky by v70 mela byt pohodlnejsi nez xc - taky nemam prime srovnani kdyz ted bawo nejezdi, spis co si pamatuju a v e36 mam komfort sitze a normalni podvozek - ve v70 je jen okolo hodne mista. Taky je asi velkej rozdil druha generace v70 a treti generace kterou mam ja - to je platforma mondeo/smax takze lepsi jizdni vlastnosti ale tvrdsi...
Vykonostne je to uplne mimo, bawo se 190konema jede pekne, volvo se 160ti spis vlazne :) brzdy srovnatelny, resp neuvarim ani jedny :)
Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
jenže kdyby ses snažil o zábavnou jízdu tak by ti to T5 bylo stejně k ničemu
AndělČK píše: Měl jsi si koupit Volvo s pořádným motorem. Také srovnávat benzín a naftu.
Měl jsem to štěstí nedávno E36 325i projet a je pravda, že podvozek ok. Ale motor mě po přesednutí z mé V50 T5 AWD přišel úplně vydechnutej. Ale člověk je už rozmlsanej turbem, kdy mám v benzínu plný kroutící moment už od 1500 do 5000 ot/min.
No ja se byl svézt s v70r tzn s t5 s 300ps a ten motor takovej zázrak neni, jasne 300ps je 300ps, ale to je tak cely. Kdyz jsem to videl rekl jsem si, ze jestli dat 300 za 10+ let stary auto tak 540i :)
Nejak me ten oturbenej benzin nevzal, na okresky radeji reakce atmosféry nez zátah turba a na dalnici je to celkem jedno, tam mi ten diesel v mym aute nevadi, drzi stabilních 180 a porad s trosku lepsi spotřebou. Hluk a kultivovanost uz je v tomhle rezimu fuk.
Btw 328 s vanosem jede o dost lip nez stejne výkonná 325bezvanos - pri běžný jízdě, predpokladam ze pod krkem jsi tu 325 nedržel...