Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 07:15 | Nahoru | #1
Tak on stačí ten tvůj popis u motorky Nejdřív srovnání jak měl Versys vše lepší, pak si stěžuješ na chování automatu v zatáčkách a tady najednou píšeš jak je to vče super

VIN chceš číst z velkého techničáku nebo rámu, přitom je napsané i v malém
Máš jako strojař ponětí o konstrukci a funkci indukčního snímače? Ono je jedno jestli motorka je "stará mrcha" nebo nová motorka. Už přes 20 let to je na všech. Dokonce i na tom teď opěvovaném NC máš takový díl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 07:33 | Nahoru | #2
kubacech> k tomu popisu v zatáčkách...a chování NC. Četl jsi to? Ano, automat v kopcích vypínám. Důvod je ten a nejsem dle recenzi na tento model sám, kdo toto zmiňuje. Ano, motor má snahu ve špičce zatáčky řadit. Silou to utáhne, ale co si budeme povídat, je to nezvyk a není to úplně příjemný. Takže jsem si po prvních jízdách prostě automat před kopcem vypnul a řadim manuálně. V tom je to kouzlo, v těch možnostech co DCT nabízí. Buď necháš automat a zasahujes mu do toho když máš potřebu, nebo ho dočasně přepneš na manuál. Versys 2014 je co do nastavení tlumení podvozku lepší než NC r.v. 2014. S tím nemám problém a přiznávám to v popisu. Ale nové NC r.v. 2018-19 je maličko jiná liga. Předělali mu tlumiče atd... Prostě pokrok. Měl jsem Versyse na týden v Alpách, NC zatím taham jen po celý ČR....není čas jet dál. Ale pokud mám srovnat Versys s nájezdem 22 tis a NC s nájezdem 6 tis, tak mě osobně NC na cestování a jízdní projev i s těmi neduhy svého roku výroby sedí líp. Stačí?

K tomu Win. Ano, je v malém, nikdy jsem ho v malém nehledal, neměl jsem potřebu. Jinak ještě jsem zmínil né zcela ideální sedlo. Už mám cestovní SHAD. Sedla na Hondách mi nikdy dobře neseděli, na CBF 500 jsem měl od Bagster hned od začátku.

Naposledy editováno 06.06.2019 07:38:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 11 Dnes v 08:55 Fida68
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist