právě jsem objevil pro mě nový motocykl, o jehož výskytu jsem neměl ponětí a proto bych rád získal od vás zkušenějších nové informace .
Mělo by se jednat o motocykl ČZ 250/477 prý tovární výroby a nabízený je zde za vskutku lidovou cenu .
Dle mého názoru něco takového teoreticky mohlo existovat, ale kdyby to dělala fabrika, minimálně by asi nevyrazila na štítek objem 173 ccm a asi by ten motor také vypadal jinak (přeci jen zvláště válec do ČZ 455 s vrtáním 66 mm není žádný drobeček už na pohled... a nejsem si jist, zda by původní válec 477 šel převrtat na tento rozměr a to beze změny kanálů v karterech).
Prosím, máte někdo nějaké informace k tomuto "prototypu" ?
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/477??? Co si o tomto myslí odborná veřejnost?
Mužu se doma kouknout do chytré knížky ČZ motocykly,ale asi tam tuto raritu nenajdu.Pokud někdo prodává jako fabrickou upravu na 250 tak by to měl byt schopen i prokázat.
e-- jednoválcová 250tka se ale opravdu vyráběla,ale byl to mix 472 a motoru z 455 tzv.egypťan ---typ 485
http://www.cezetmani...y/index.html?item=90
ee-- a když si spočítáš všechny žebra motoru tak jich je tam 13(válec plus motor) a na kterekoliv fotce jiné 477 je tento počet stejný,takže uprava buď vybroušením nebo vložkou.
Naposledy editováno 07.06.2016 11:26:08
Jasan .
Všechny zmíněné motorky znám či jsem jezdil... tj. spíše tento "prototyp" beru ironicky .
Nerad bych se mýlil, ale jednoválce ze Strakonic (455, 475...) mají dost jinou i klikovku. Snad si dobře pamatuji, že mají větší průměry krajních čepů (stejné jako prasátko pod dynamostarterem), takže mají také jiné kartery (víčko gufera pod dynamem je použito ze skútra, tj minimálně s jinou roztečí uchycovacích štoubů). Navíc když si vzpomenu, jak je uložená klika na 477 (gufera z obou stran ložiska a mazání z převodovky), tak jsem celkem zvědav, jak by to tam i strakonický úderník všechno dostal .
Další věc, kterou bych rád viděl je hlava. Ta také potřebuje na provedení 250 jisté rozměrové úpravy...
(Jako poznámku uvedu, že si někdo udělal třeba skútra 250 ccm, nicméně tak, že implementoval celý motor, místo aby jej takto bastlil).
Asi jsem holt moc skeptický a o to více mě to zajímá .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |