globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop Sportmax Roadsmart III
Zdarec hošani! Včera jsem přezul na nový RS III, tak se chci podělit o výsledek "testu"...
Na podzim jsem koupil Versyse obutého na "jedničkových" Contíkách.. Guma nemastná, neslaná.. Při nižších teplotách nedrží, nedokázal jsem jí nikdy zahřát, jako Diabollo Rosso II na předchozím motardu... Se začátkem letošního jara přišla na řadu zadní pneu. Už při ohlášení novinky od Dunlop jsem dostal chuť tuhle gumu navléci Průser u těchto novinek je, že nejsou prakticky žádné uživatelské recenze a ty redakční jsou důvěryhodné asi jako reklamní kampaň ČSSD Něco málo jsem početl, znělo to dokonale. Na konci článku byla však doporučená cena od Dunlop 6.500,- v mém rozměru! Poptával jsem se u kámoše a ten mi jí nabídl na směšných 2.000,- Kč!! "BERU!!!" Na netu se dá sehnat cca od 3.400,- Kč. Teď tedy k dojmům ze včerejšich 150,2km..

Už když jsem jí měl v ruce, přišla mi dost tvrdá, což mi vnucovalo pocit, že nebude lepit.. Oproti těm ContiAttak byl samotný plášť tvrdý asi jako fotbalový míč a nafukovací balónek.. Po ujetí první 5km, kdy se mi nepodařilo gumu utrhnout ani studenou na kruháči, jsem postupně nabýval dojmu, že asi málo tahám.. Vyrazil jsem tedy po okreskách, snažil se najít limit adheze a nenašel jsem ho! Ani na brzdách! Byly však ideální podmínky, 24 teplota vzduchu, jasno.. Kolem polední se mělo zatahovat, tak jsem vyjížku po asi 90 km jízdy po všech různých typech asfaltu i komunikace (od městského rozbitého, hrubého asfaltu na okreskách po hlaďounký dálniční asfalt) usoudil, že asi chci vyzkoušen onu pořád tolik vychvalovanou vodu! Zastávka doma na občarstvení a jelo se.
Zataženo jak ve fimlu Apokalypsa, ale déšť nikde. Zajel jsem tedy do lesa, otestovat schopnosti přepravy po lesních prašných cestách. Ze zkušenosti z dřívějška, kde se dá považovat tato přeprava za nouzovou, naděje byly překonány okamžitě!! Zrychlení dvojkou, přeřadit za 3 a 90 na tachometu naprosto ovladatelného Cendura mi vyvolaly hlasitý smích do helmy doprovázený zde nepublikovatelnými slovy, dokonale vystihující můj úžas
Začínalo poprchávat. Během jedné cigerety se to změnilo na deštík a než jsem navlékl kuklu, blembáka a rukavice lilo jako kráva! Konečně! Vyrazil jsem na pro mně velice dobře známou silnici s maximální opatrností. Když však ani dvojkou na plný plyn Dunlopka neztrácela přilnavost, přiostřoval jsem.. S tím sílila i intenzita onoho lijáku. Strach z nečekaného šmejru mi ale pořád nedovolil klopit zatáčky. Zatnul jsem zuby a hledal hranici nové RSIII. Při pohledu na tacho, které ukazovalo rychlost pořád mezi 80 - 100 km/h po klikatých lesních okreskách se mi málem zastavilo srdce... "Kurv*, jedu na vodě! Na souvislé asi 2cm vrstvě vody!!!! UBER, jinak ti to uletí!!!" Neuletělo. Ani když jsem poklákal motku kousek od stupaček. Dezén drážek dokonale odvádí vodu i v rychlostech nad 130km/h. Tolik jistoty a bezpečí jsem nikdy na mokru nezažit a to jsem jel dost rychle a ještě v přívalovém lijáku, kde voda nestíhala odtékat ze silnice.
Cestou do garáže jsem mraku ujížděl a těšil se na průlet ostrou šikanou, kterou mám velice dobře najetou i autem. Dokonalý povrch asfaltu, na který akorát začlo dopadat prvních pár kapek deště nasvědčoval, že právě tady otestuji hranice francouzské novinky... Nájezd do zatáčky rychlostí okolo 90km/h a prudké otáčení heftu směřovalo k jasné ztrátě adheze. Auto, které jsem stihl předjet ještě přes esíčkem vidělo pouze jiskry od stupačky a přes MIVV slyšelo moje dva hrnky až do 10.000 otáček. Řev do helmy přehlušoval obtekající vítr v rychlosti 130km/h po ještě slunečné asfaltce. Východoněmecký důchodce v "céčku", kterého jsem předjel ve stupačkách do zatáčky, asi celý večer přemýšlel nad magorem na černém cendurku, co si ve stoje sušil koženou kombinézu, aby pak při svlékání zůstal pořád suchý jako do teď

Závěr je jasný: recenzenti měli ve všem naprostou pravdu!!! Guma drží na všech běžných površích s naprostým přehledem a za celou dobu se mi ji nepodařilo utrhnout. Letošní léto prověří nájezd km, ale věřím, že pod 12.000km to na mém 64koňovém Versysu nebude a doufám, že pár tisíc kilometrů na dálnicích moc neprověří onu proslulou "plošku" na středu běhounu.


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax Roadsmart III

2.6.2016 v 08:47 | Nahoru | #1

Lyžař píše: Mám je také v merku, ale stále jsem váhal mezi RS III a Angel GT, které všichni také chválí.



Ja mel RS1, potom RS2 a potom Angel GT. RS2 hodnotim jako lepsi nez Angely, s vyjimkou najezdu. Takze bych sel do RS3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax Roadsmart III

2.6.2016 v 13:01 | Nahoru | #2

SirIndy píše: Ja mel RS1, potom RS2 a potom Angel GT. RS2 hodnotim jako lepsi nez Angely, s vyjimkou najezdu. Takze bych sel do RS3


Tak něja bych to taky viděl, jen mi nepřijde nijak zvláštní rozdíl v RS2 a Angel GT vyjma nájezdu kdy na GT jsem najel o cca 3000 víc. Těším se na zkušenosti s nájezdem na RS3. Jinak zatím zůstávám u GT..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist