globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.

Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

29.5.2016 v 16:19 | Nahoru | #1
Tak co spojování drátků u budíků? Kolik koní je navíc? A nebo ti teď nejde rychloměr?

To spojení drátů je nesmysl...ani to nedělej. VTR F byla škrcená jen plechem v přírubě karburátorů. Jestli ti to nejede, je problém jinde. Díval jsem se na schéma elektriky a spojením někým tady popisovaných drátků vyzkratuješ signál ze snímače rychlosti...nepůjde ti tacho

Naposledy editováno 29.05.2016 16:23:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

29.5.2016 v 17:03 | Nahoru | #2
DucS> Zadny dratkovani neprobehlo jelikoz je tam jen jeden pink/green dratek a podle wiringu z manualu to skrceny neni. Vzadu na pristrojovce je zaslepeny misto pro ten druhej. Pravre jsme koukaly i na jednotku, snimac polohy klapky a i teplotni cidla jelikoz podle teploty si to prej meni predstih. Dneska jsem ji projizdel sam a dala z kopce 200, pak jsem jel s moji drahou polovickou na vylet a zase dala jen 180 a pak uz ani ranu. Musim jeste napsat ze mam najeto cca 86tis tak jsme naznaly s Anti(m) ze by mohla byt vylitana a ze nema tlaky, co si o tom myslite?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist