globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.

Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

28.5.2016 v 09:22 | Nahoru | #1
assassin> karbece byly jenom shozeny z prirub a rozdelana plovakova komora kvuli kontrole trysek. Navic jsem to delal pod Antiho odbornym dohledem. Motor zni poslechove v pohode a i dobre jede do tech 180 akorat ten vrsek neni asi uplne ideal. Pekne taha tak do 7 tis pak uz je to spis traktor podle toho strileni do laufu pri deceleraci mam nejspis jeste chudou smes. Je sice nastavena podle manualu ale jeste by to chtelo, kdyz za jizdy povytahnu sytic tak uz nestrili. Kdyby obcas strelila tak to neresim ale tohle jsou salvy pri pusteni plynu ono kdyz se jedes projet na chvilku tak je to ok ale po delsi jizde je to pekelnej bolehlav. Vezl jsem ji ze Zlina k nam do Oleks (162km) a to byl panecku bolehlav jinak jsou jeste udelany podtlaky a zkousel jsem dat i origo laufy a krome toho ze nebyla vubec slyset tak nenastala zadna zmena.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

28.5.2016 v 11:38 | Nahoru | #2

Drabos píše: assassin> karbece byly jenom shozeny z prirub a rozdelana plovakova komora kvuli kontrole trysek. Navic jsem to delal pod Antiho odbornym dohledem. Motor zni poslechove v pohode a i dobre jede do tech 180 akorat ten vrsek neni asi uplne ideal. Pekne taha tak do 7 tis pak uz je to spis traktor podle toho strileni do laufu pri deceleraci mam nejspis jeste chudou smes. Je sice nastavena podle manualu ale jeste by to chtelo, kdyz za jizdy povytahnu sytic tak uz nestrili. Kdyby obcas strelila tak to neresim ale tohle jsou salvy pri pusteni plynu ono kdyz se jedes projet na chvilku tak je to ok ale po delsi jizde je to pekelnej bolehlav. Vezl jsem ji ze Zlina k nam do Oleks (162km) a to byl panecku bolehlav jinak jsou jeste udelany podtlaky a zkousel jsem dat i origo laufy a krome toho ze nebyla vubec slyset tak nenastala zadna zmena.



Tak to je divny, moje chyta v 7000 druhej dech a tahne az do nejakych 8500, az pak vys uz to nema cenu tocit.
Do vyfuku strili snad kazde VTR, jde o to jak hodne a jestli je to okamzite po ubrani plynu - nejspis moc chuda smes - nebo az pri uplnem zavreni plynu a brzdeni motorem - imho normalni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist