Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Drabos píše: assassin> karbece byly jenom shozeny z prirub a rozdelana plovakova komora kvuli kontrole trysek. Navic jsem to delal pod Antiho odbornym dohledem. Motor zni poslechove v pohode a i dobre jede do tech 180 akorat ten vrsek neni asi uplne ideal. Pekne taha tak do 7 tis pak uz je to spis traktor podle toho strileni do laufu pri deceleraci mam nejspis jeste chudou smes. Je sice nastavena podle manualu ale jeste by to chtelo, kdyz za jizdy povytahnu sytic tak uz nestrili. Kdyby obcas strelila tak to neresim ale tohle jsou salvy pri pusteni plynu
ono kdyz se jedes projet na chvilku tak je to ok ale po delsi jizde je to pekelnej bolehlav. Vezl jsem ji ze Zlina k nam do Oleks (162km) a to byl panecku bolehlav
jinak jsou jeste udelany podtlaky a zkousel jsem dat i origo laufy a krome toho ze nebyla vubec slyset tak nenastala zadna zmena.
Tak to je divny, moje chyta v 7000 druhej dech a tahne az do nejakych 8500, az pak vys uz to nema cenu tocit.
Do vyfuku strili snad kazde VTR, jde o to jak hodne a jestli je to okamzite po ubrani plynu - nejspis moc chuda smes - nebo az pri uplnem zavreni plynu a brzdeni motorem - imho normalni.